Avatar
Yazar: Kaan GEZER, Editör Yazım tarihi: 15.12.2017

Orijinal olarak 2015 senesinde çıkışını gerçekleştiren Tom Clancy's Rainbow Six Siege oldukça büyük gelişim gösteren bir video oyunu oldu. Her şeye rağmen bu Ubisoft oyunu oldukça büyük bir eksiğe sahipti. Bu eksik, senelerdir oyuncular tarafından geliştirici ekibe söyleniyordu ama geliştirici ekip, sorunu çözemiyordu. Geçtiğimiz günlerde Tom Clancy's Rainbow Six Siege için 4.1 güncellemesi yayımlandı ve bu güncelleme ile oyuncuların senelerdir beklediği özellik geldi. Bu özellik ise tabii ki 60 Hz sunucular idi. Peki, sunucuların 60 Hz olması neleri değiştiriyor?

Tom Clancy's Rainbow Six Siege sunucuları, oyuncuların en çok istediği özelliğe kavuştu

Öncelikle söyleyelim; PC, PlayStation 4 ve Xbox One üzerindeki tüm sunucular 60 Hz olmuş durumda. Sunucuların değerinin bu şekilde yükselmiş olması, internet bağlantısının önemli olduğu noktalarda sunucunun aldığı veri sayısını yükseltiyor. Mesela, 60 Hz sunucular ile oyuncular daha keskin, daha net atışlar yapabilecek. Yani, düşmana ateş ettiğiniz zaman daha gerçekçi, daha ani cevaplar alacaksınız sunucudan. Hepsi de sunucunun 60 Hz değere sahip olmasından ötürü kaynaklanıyor.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege için yeni gelen güncelleme, sadece sunucuları iyileştirmekle kalmadı, oyunun genel yapısını da iyileştirdi. Fakat bu iyileştirmeler daha küçük çaplı hata düzeltmeleri idi. Eğer dilerseniz bu hata düzeltmelerini detaylı olarak oyunu oynadığınız platform üzerinden görebilirsiniz. Mesela, eğer oyunu PlayStation 4 üzerinden oynuyorsanız, uygulamanın güncelleme geçmişine tıklayarak, nelerin değiştirildiğini rahatlıkla görebilirsiniz.

1 kişiye çekiliş ile Dead Rising 4: Frank's Big Package (PlayStation 4) veriyoruz

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.