Oyununuzu renklendirmek için Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri mi lazım? Öyleyse, doğru yerdesiniz demektir. Zira, Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi yazımızda, detaylıca bahsettik. Ayrıca, Mount & Blade 2 Bannerlord ile hile yapmak gerçekten çok kolay. Bir anda zengin olmak, düşmanları bir anda devirmek, bir şeyleri çok daha hızlı yapmak... Tüm bu yetenekler sadece tek bir dosya ayarı ile sizindir.
Mount & Blade 2 Bannerlord hile nasıl açılır?
Şimdi, hileleri paylaşmadan önce, bu hileleri açmayı göstermemiz lazım. Zira, Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri kullanmak için, açmak da gerek.
- İlk olarak, tek bir dosyada düzenleme yapmanız gerekecek. Bilgisayarınızda bu konuma gidin: Belgeler > Mount and Blade II Bannerlord > engine_config.txt
- Notepad gibi bir metin düzenleyici ile açın ve şu satırı arayın: cheat_mode = 0
- 0'ı 1 olarak değiştirin ve dosyayı kaydedin.
Bunu tamamladıktan sonra, hile menüsüne erişmek için Bannerlord'u başlatın. Ayrıca, aşağıdaki hilelerin tümü denenmiştir ve çalışıyor. Dahası, Mount & Blade 2: Bannerlord için hileler etkinleştirildiğinde, envanterinize girdiğinizde ekranın sol tarafında oyundaki her ögenin bir listesi görünecektir. Herhangi bir eşyayı yanındaki oka tıklayarak envanterinize ekleyebilirsiniz. İstediğiniz her şeyi tamamladığınızda "bitti" düğmesine tıklayın.
Hileler etkinken parti ekranınıza eriştiğinizde oyundaki her askeri birliğin bir listesi görünecektir ve bunlardan herhangi birini savaş grubunuza eklemekte özgürsünüz. "Bitti "ye tıkladığınızda, ihtiyacınız olan tüm takviyelere sahip olacaksınız. Kendinize doğrudan altın vermek istiyorsanız, geliştirici konsolunu kullanmanız gerekir (yine aşağıdaki "konsol komutları ve kodları" bölümüne bakın), ancak pahalı şeyleri stoklayabilir ve hızlı bir şekilde zengin olmak için satıcılara satabilirsiniz.
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Savaş hileleri
Bu kısayol tuş kombinasyonları, Bannerlord'un hile modu etkinleştirildikten sonra savaşta kullanılabilir. Birkaç tuşa basarak düşman askerlerinin tüm sıralarını anında yok edebilir, kendinizi iyileştirebilir veya sadece kendi atınıza işkence edebilirsiniz.
- Ctrl + F4: Şimdi savaşta bir düşmanı bayıltır.
- Ctrl + Alt + F4: Şimdi tüm düşman ordusunu yok eder.
- Ctrl + H: Şimdi sizi tam sağlığa kavuşturur.
- Ctrl + Shift + H: Şimdi atınızın sağlığını tam olarak iyileştirir.
- Ctrl + F2: Şimdi kendi askerlerinizden birini bayıltır.
- Ctrl + F3: Şimdi oyuncuyu bayıltır.
- Ctrl + Shift + F3: Şimdi atınızı bayıltır (eğer üzerinde oturuyorsanız).
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Hareket ve harita hileleri
Ctrl + sol tıklama: Ctrl tuşunu basılı tutarken dünya haritasına sol tıkladığınızda sizi o noktaya ışınlar ve istediğiniz yere anında seyahat etmenizi sağlar.
Konsol kodları
Bannerlord'un yapılandırma dosyalarında hile modu etkinleştirildikten sonra, Alt ve tilde tuşuna basmak oyun içi geliştirme konsolunu başlatacak ve konsol komutları vermenize izin verecektir. Kapatmak için Alt ve bir kez daha basın.
Bannerlord'un yapılandırma dosyalarında hile modu etkinleştirildikten sonra, Alt ve tilde tuşuna basmak oyun içi geliştirme konsolunu başlatır ve konsol komutları vermenizi sağlar. Kapatmak için Alt ve bir kez daha basın.
Bannerlord için konsol komutları tam olarak göründükleri gibi girilmelidir, çünkü büyük/küçük harf durumu etkinliklerini etkiler. Her ne kadar tüm komutları denemediysek de, denediğimiz ve çalıştığından emin olduğumuz komutları ekledik. Ayrıca, sayfanın ilerleyen kısımlarında Mount & Blade: Bannerlord için şimdiye kadar ortaya çıkarılan tüm hilelerin bir listesi bulunmaktadır.
Ayrıca, bir # olduğunda bir sayı eklemelisiniz. Örnek olarak, bu metin: campaign.add gold to hero #
Kendinize şimdi 10.000 altın vermek için bu komutu girin: campaign.add gold to hero 10000
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: En kullanışlı kodlar
Kod | Açıklama |
---|---|
campaign.add_gold_to_hero # | Kahramanınıza belirli bir miktar altın ekler. |
campaign.add_skill_xp_to_hero | Kahramanınızın yetenek puanlarını artırır. |
campaign.add_influence # | Klanınıza belirli bir etki puanı ekler. |
campaign.add_renown_to_clan # | Klanınıza belirli bir ün kazandırır. |
campaign.add_focus_points_to_hero # | Kahramanınıza belirli bir odak puanı ekler. |
campaign.give_troops help | Tüm Birlik Kimliklerini listeler. |
campaign.give_troops [TroopID] # | Partinize belirli bir birlik ekler. Örneğin, partinize 20 İmparatorluk okçusu eklemek için: campaign.give_troops imperial_archer 20 |
campaign.list_active_quests | Etkin görevleri listeler. |
campaign.complete_active_quest | Geçerli görevi tamamlar. |
campaign.cancel_active_quest | Etkin görevi iptal eder. |
campaign.conceive_child | Çocuk sahibi olmanızı sağlar (evli değilseniz, sizi biriyle evlendirir). |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Kod listesi
Şimdi, sizlere kod listesi paylaşacağız. Bu kodları deneyerek ne olduklarını görmeniz mümkün. Ayrıca, kodların ne olduğunu anlamak için denemek de şart değil. Zira, isimlerinden az çok belli oluyor ne işe yaradıkları. Fakat, birtakım kodlar kafa karıştırıcı olabiliyor. Bu yüzden, şart olmasa da denemenizde fayda olacaktır. Sonuçta, hile listesi gerçekten aşırı uzun.
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Log kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Log kodları. Ayrıca, bu kodların ne işe yaradığını görmek için illa denemeniz de şart değil. Çünkü, bu kodlar, isimlerinden de anlaşılacağı üzere, kayıt ile alakalı. Tabii ki, yazılı kayıttan bahsediyoruz. Bu sayede, neler olup bittiğini görmeniz mümkün olacaktır.
Kod | Açıklama |
---|---|
Log.Campaign.hide_log | Kampanya günlüklerini gizler. |
Log.Campaign.show_log | Kampanya günlüklerini gösterir. |
Log.Campaign.show_unfiltered_logs | Filtrelenmemiş kampanya günlüklerini gösterir. |
Log.Campaign.start_capturing | Kampanya günlüklerini yakalamaya başlar. |
Log.Campaign.stop_capturing | Kampanya günlüklerinin yakalanmasını durdurur. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Mission kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Mission kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Zira bu kodlar, görev işaretleri ile alakalı.
Kod | Açıklama |
---|---|
Mission_Highlights.AddHighlight | Vurgulama ekler. |
Mission_Highlights.Initialize | Vurgulamaları başlatır. |
Mission_Highlights.OpenGroup | Grubu açar. |
Mission_Highlights.OpenSummary | Özeti açar. |
Mission_Highlights.RemoveHighlight | Vurgulamayı kaldırır. |
Mission_Highlights.SaveVideo | Videoyu kaydeder. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Agent kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Agent kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Hatta, deneyerek görmenizde daha büyük fayda olabilir. Zira, bu kodları da henüz deneme şansımız olmadı. Bu yüzden, denemeniz ve neler olduğunu görmeniz daha iyi olacaktır. Fakat, denemeden önce oyunu kaydettiğinizden emin olun.
Kod | Açıklama |
---|---|
agent.change_action_set | Ajanın eylem setini değiştirir. |
agent.delete_agent | Ajanı siler. |
agent.equip_clear | Ekipmanı temizler. |
agent.fade_in | Ajanın belirli bir sürede belirgin hale gelmesini sağlar. |
agent.fade_out | Ajanın belirli bir sürede görünmez hale gelmesini sağlar. |
agent.goto | Ajanı belirli bir konuma ışınlar. |
agent.main_agent_play_action_at_channel | Ana ajanın belirli bir kanalda bir eylem oynamasını sağlar. |
agent.main_mount_play_action_at_channel | Ana taşıyıcının belirli bir kanalda bir eylem oynamasını sağlar. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: AI kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar AI kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Sonuçta, AI kavramı yapay zeka demek. Yani, buradaki kodlar da direkt olarak yapay zeka ile ilgili. Bu yüzden, yapay zeka ile ilgili bir şey yapmak için kullanabileceğiniz kodlardır.
Kod | Açıklama |
---|---|
ai.debug_enable_cs | Yapay zeka hata ayıklama ve sürücü özelliklerini etkinleştirir. |
ai.driven_property | Yapay zeka özelliklerini belirtir. |
ai.formation_debug | Formasyonların hata ayıklama modunu etkinleştirir. |
ai.formation_speed_adjustment_enabled | Formasyon hızı ayarlamasının etkin olup olmadığını belirler. |
ai.help_show_chars | Yapay zeka karakterlerinin yardımını gösterir. |
ai.help_show_items | Yapay zeka öğelerinin yardımını gösterir. |
ai.help_spawn | Yapay zeka nesnelerinin doğumunu gösterir. |
ai.set_health | Yapay zekanın sağlık durumunu ayarlar. |
ai.set_health_help | Yapay zekanın sağlık durumunun yardımını ayarlar. |
ai.show_chars | Yapay zeka karakterlerini gösterir. |
ai.show_items | Yapay zeka öğelerini gösterir. |
ai.spawn | Yapay zeka nesnelerini doğurur. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Atmosphere kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Atmosphere kodları. Ayrıca, bu kodların ne işe yaradığını görmek için denemenizde fayda var. Zira, henüz denemedik bu kodları.
Kod | Açıklama |
---|---|
atmosphere.current | Mevcut atmosferi belirtir. |
atmosphere.list | Atmosferlerin listesini gösterir. |
atmosphere.reset | Atmosfer ayarlarını sıfırlar. |
atmosphere.set_by_index | İndex numarasına göre atmosferi ayarlar. |
atmosphere.set_by_name | İsimle belirtilen atmosferi ayarlar. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Campaign kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Campaign kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Çünkü, isimlerinden anlaşılıyorlar fakat yine de denemenizde fayda olabilir. Zira, liste çok fazla geniş. Bu yüzden, kafa karıştırabilir. Fakat, genel olarak hikaye modundaki karakterinizle alakalı kodlar. Dahası, çevreniz ile alakalı kodlardır.
1-50
Kod | Açıklama |
---|---|
campaign.activate_all_policies_for_player_kingdom | Oyuncu krallığında tüm politikaları etkinleştirir. |
campaign.add_attribute_points_to_hero | Kahramana nitelik puanları ekler. |
campaign.add_building_level | Bina seviyesine katkı sağlar. |
campaign.add_caravan_to_hero | Kahramana kervan ekler. |
campaign.add_companion | Eşlik eden bir karakter ekler. |
campaign.add_focus_points_to_hero | Kahramana odak puanları ekler. |
campaign.add_gold_to_all_heroes | Tüm kahramanlara altın ekler. |
campaign.add_gold_to_hero | Kahramana altın ekler. |
campaign.add_horse | Atların eklenmesini sağlar. |
campaign.add_influence | Etki ekler. |
campaign.add_morale_to_party | Partiye moral ekler. |
campaign.add_prisoner | Tutsak ekler. |
campaign.add_progress_to_current_building | Mevcut binaya ilerleme ekler. |
campaign.add_random_hero_to_party | Rastgele bir kahramanı partiye ekler. |
campaign.add_random_prisoner_hero | Rastgele bir tutsak kahramanı ekler. |
campaign.add_renown_to_clan | Klanın ününü artırır. |
campaign.add_sample_children_to_main_character | Ana karaktere örnek çocuklar ekler. |
campaign.add_skill_xp_to_hero | Kahramana yetenek puanları ekler. |
campaign.adopt_hero | Kahramanı evlatlık alır. |
campaign.ai_attack_party | Bir partiye saldırı emri verir. |
campaign.ai_defend_settlement | Bir yerleşimi savunma emri verir. |
campaign.ai_goto_settlement | Bir yerleşime gitme emri verir. |
campaign.ai_raid_village | Bir köye baskın emri verir. |
campaign.ai_siege_settlement | Bir yerleşime kuşatma emri verir. |
campaign.boost_cohesion_of_all_armies | Tüm orduların bağlılığını artırır. |
campaign.boost_cohesion_of_army | Bir ordunun bağlılığını artırır. |
campaign.burn_village | Bir köyü yakar. |
campaign.calculate_distance_from_main_party | Ana partiye olan uzaklığı hesaplar. |
campaign.call_faction_heroes_to_settlement | Bir yerleşime fraksiyon kahramanları çağırır. |
campaign.cancel_active_quest | Etkin görevi iptal eder. |
campaign.change_clan_leader | Klan liderini değiştirir. |
campaign.change_current_building | Mevcut binayı değiştirir. |
campaign.change_faction_relation | Fraksiyon ilişkisini değiştirir. |
campaign.change_hero_relation | Kahraman ilişkisini değiştirir. |
campaign.change_main_hero_age | Ana kahramanın yaşını değiştirir. |
campaign.check_camp_locations | Kamp yerlerini kontrol eder. |
campaign.check_village_bandit | Köydeki haydutları kontrol eder. |
campaign.clear_settlement_defense | Yerleşim savunmasını temizler. |
campaign.complete_active_quest | Etkin görevi tamamlar. |
campaign.conceive_child | Bir çocuk sahibi olmanızı sağlar (evli değilseniz, sizi biriyle evlendirir). |
campaign.control_party_ai_by_cheats | Hilelerle parti yapay zekasını kontrol eder. |
campaign.create_faction_army | Fraksiyon ordusu oluşturur. |
campaign.create_perk_main_hero | Ana kahraman için avantaj oluşturur. |
campaign.create_player_kingdom | Oyuncu krallığı oluşturur. |
campaign.declare_peace | Barış ilan eder. |
campaign.declare_war | Savaş ilan eder. |
campaign.destroy_clan | Klanı yok eder. |
campaign.destroy_kingdom | Krallığı yok eder. |
campaign.destroy_party | Partiyi yok eder. |
campaign.difficulty | Zorluk seviyesini değiştirir. |
51-100
Kod | Açıklama |
---|---|
campaign.election_chooser_cheat | Seçim seçicisi hilesini etkinleştirir. |
campaign.election_supporter_cheat | Seçim destekçisi hilesini etkinleştirir. |
campaign.enable_party_count | Parti sayısını etkinleştirir. |
campaign.expel_clan_from_kindgom | Krallıktan bir klanı kovar. |
campaign.fill_party | Partiyi doldurur. |
campaign.fill_party_alt_solution_test | Alternatif çözüm testi için parti doldurur. |
campaign.fill_party_tableau_test | Tablo testi için parti doldurur. |
campaign.find_alley_owners_with_more_than_one_alley | Birden fazla aralığı olan sokak sahiplerini bulur. |
campaign.find_hero | Kahramanı bulur. |
campaign.find_issue | Sorunu bulur. |
campaign.find_mobile_party | Hareketli partiyi bulur. |
campaign.find_settlement | Yerleşimi bulur. |
campaign.free_player_through_barter | Tüccarlık yoluyla oyuncuyu serbest bırakır. |
campaign.get_character_id_from_character_code | Karakter kodundan karakter kimliğini alır. |
campaign.get_conversations_tags | Konuşmaların etiketlerini alır. |
campaign.get_criminal_ratings | Suçlu derecelendirmelerini alır. |
campaign.get_game_progress | Oyun ilerlemesini alır. |
campaign.get_heroes_at_age | Yaştaki kahramanları alır. |
campaign.get_infested_hideout | Enfeste gizlenme yerini alır. |
campaign.get_invalid_family_members | Geçersiz aile üyelerini alır. |
campaign.get_lords_inside_settlement | Yerleşim içindeki lordları alır. |
campaign.get_main_party_position | Ana parti pozisyonunu alır. |
campaign.get_settlement_common_area_states | Yerleşim ortak alan durumlarını alır. |
campaign.get_stance_between_factions | Fraksiyonlar arasındaki durumu alır. |
campaign.give_all_crafting_materials_to_main_party | Tüm malzemeleri ana partiye verir. |
campaign.give_item_to_main_party | Eşyayı ana partiye verir. |
campaign.give_money_to_main_party | Parayı ana partiye verir. |
campaign.give_settlement_to_player | Yerleşimi oyuncuya verir. |
campaign.give_troops | Birlikleri verir. |
campaign.give_troops_xp | Birliklere XP verir. |
campaign.give_workshop_to_player | Atölyeyi oyuncuya verir. |
campaign.give_xp_to_main_party | Ana partiye XP verir. |
campaign.go_to_settlement | Yerleşime gider. |
campaign.grow_player_babies_to_child | Oyuncu bebeklerini çocuğa büyütür. |
campaign.grow_player_children_to_teen | Oyuncu çocuklarını ergene büyütür. |
campaign.grow_player_teen_to_adult | Oyuncu ergenlerini yetişkine büyütür. |
campaign.heal_main_party | Ana partiyi iyileştirir. |
campaign.hide_hideouts | Gizli sığınağı gizler. |
campaign.is_hero_suitable_for_marriage_with_player | Oyuncu ile evlilik için uygun olan kahramanı belirler. |
campaign.join_kingdom | Krallığa katılır. |
campaign.kill_capturer_party | Esir alan partiyi öldürür. |
campaign.kill_hero | Kahramanı öldürür. |
campaign.lead_your_faction | Kendi fraksiyonunuza liderlik eder. |
campaign.leave_faction | Fraksiyondan ayrılır. |
campaign.leave_faction_by_rebellion | İsyan yoluyla fraksiyondan ayrılır. |
campaign.list_active_quests | Etkin görevleri listeler. |
campaign.list_all | Tümünü listeler. |
campaign.list_children_heroes_suitable_for_marriage | Evlilik için uygun olan tüm çocuk kahramanları listeler. |
campaign.list_heroes_suitable_for_marriage | Evlilik için uygun olan tüm kahramanları listeler. |
campaign.list_heroes_without_party | Partisi olmayan tüm kahramanları listeler. |
101-150
Kod | Açıklama |
---|---|
campaign.list_home_settlement_of_player | Oyuncunun ana yerleşim yerini listeler. |
campaign.list_player_traits | Oyuncunun karakter özelliklerini listeler. |
campaign.list_tournaments | Turnuvaları listeler. |
campaign.list_trade_rumors | Ticaret dedikodularını listeler. |
campaign.make_hero_fugitive | Kahramanı kaçak yapar. |
campaign.make_hero_wounded | Kahramanı yaralı yapar. |
campaign.make_main_hero_ill | Ana kahramanı hasta yapar. |
campaign.make_peace_with_every_faction | Her fraksiyonla barış yapar. |
campaign.marry_player_with_hero | Oyuncuyu kahramanla evlendirir. |
campaign.move_camera_between_fights | Savaşlar arasında kamerayı hareket ettirir. |
campaign.move_camera_between_fights_automatically | Savaşlar arasında kamerayı otomatik olarak hareket ettirir. |
campaign.move_time_forward | Zamanı ileriye doğru ilerletir. |
campaign.multiply_campaign_speed | Kampanya hızını çarpar. |
campaign.normalize_hideouts | Gizli sığınakları normalize eder. |
campaign.open_town_mission_spawn_at_workshop | Şehir görevi atölyede ortaya çıkar. |
campaign.print_all_issues | Tüm sorunları yazdırır. |
campaign.print_issue_statistics | Sorun istatistiklerini yazdırır. |
campaign.print_issues | Sorunları yazdırır. |
campaign.print_party_count_statistics | Parti sayısı istatistiklerini yazdırır. |
campaign.print_party_prisoners | Parti esirlerini yazdırır. |
campaign.print_player_progress | Oyuncu ilerlemesini yazdırır. |
campaign.print_projects_in_settlement | Yerleşimdeki projeleri yazdırır. |
campaign.print_settlement_goods | Yerleşim mallarını yazdırır. |
campaign.print_workshop_info | Atölye bilgilerini yazdırır. |
campaign.print_workshops_in_settlement | Yerleşimdeki atölyeleri yazdırır. |
campaign.rebellion_enabled | İsyanı etkinleştirir. |
campaign.refresh_icon | Simgeyi yeniler. |
campaign.refresh_parties | Partileri yeniler. |
campaign.remove_tracked_object | Takip edilen nesneyi kaldırır. |
campaign.reset_player_skills_level_and_perks | Oyuncu beceri seviyesini ve avantajlarını sıfırlar. |
campaign.reset_tracker | İzleyiciyi sıfırlar. |
campaign.set_all_skills_main_hero | Tüm ana kahraman becerilerini ayarlar. |
campaign.set_army_notifications | Ordu bildirimlerini ayarlar. |
campaign.set_banner_editor_is_enabled | Pankart düzenleyicisinin etkin olup olmadığını ayarlar. |
campaign.set_crafting_is_enabled | El işçiliğinin etkin olup olmadığını ayarlar. |
campaign.set_criminal_rating | Suçlu derecesini ayarlar. |
campaign.set_desertion_enabled | Terk etmeyi etkinleştirir. |
campaign.set_face_gen_is_enabled | Yüz oluşturmanın etkin olup olmadığını ayarlar. |
campaign.set_hero_age | Kahraman yaşını ayarlar. |
campaign.set_intensity | Yoğunluğu ayarlar. |
campaign.set_kingdom_notifications | Krallık bildirimlerini ayarlar. |
campaign.set_main_hero_age | Ana kahramanın yaşını ayarlar. |
campaign.set_main_hero_stats_to_mid_game | Ana kahramanın istatistiklerini orta oyun başına ayarlar. |
campaign.set_main_party_attackable | Ana partiye saldırılabilirliği ayarlar. |
campaign.set_midgame_archetype | Orta oyun arketipini ayarlar. |
campaign.set_mood | Modu ayarlar. |
campaign.set_parties_visible | Partilerin görünür olup olmadığını ayarlar. |
campaign.set_player_reputation_trait | Oyuncunun itibar özelliğini ayarlar. |
campaign.set_player_siege_as_sally_out | Oyuncunun kuşatmayı savaş dışı bir şekilde başlatmasını ayarlar. |
campaign.set_quest_debug_mode | Görev hata ayıklama modunu ayarlar. |
151-183
Kod | Açıklama |
---|---|
campaign.set_skill_companion | Arkadaşın beceri seviyesini ayarlar. |
campaign.set_skill_main_hero | Ana kahramanın beceri seviyesini ayarlar. |
campaign.set_skills_of_hero | Kahramanın beceri seviyelerini ayarlar. |
campaign.set_town_test_scene | Şehir test sahnesini ayarlar. |
campaign.set_village_test_scene | Köy test sahnesini ayarlar. |
campaign.show_character_feats | Karakter özelliklerini gösterir. |
campaign.show_current_location_heroes | Mevcut konumun kahramanlarını gösterir. |
campaign.show_direction_of_player_around_settlement | Yerleşim etrafındaki oyuncunun yönünü gösterir. |
campaign.show_direction_of_settlement_around_main_party | Ana parti etrafındaki yerleşimin yönünü gösterir. |
campaign.show_hideouts | Gizli sığınakları gösterir. |
campaign.show_party_morale_detail | Parti moral detaylarını gösterir. |
campaign.show_party_size_limit_detail | Parti boyut sınırı detaylarını gösterir. |
campaign.show_possible_battle_scenes | Mümkün savaş sahnelerini gösterir. |
campaign.show_prisoners | Esirleri gösterir. |
campaign.start_barter_with_hero | Kahramanla pazarlık yapmaya başlar. |
campaign.start_barter_with_lucon | Lucon ile pazarlık yapmaya başlar. |
campaign.start_conversation | Konuşmayı başlatır. |
campaign.start_election_to_change_policy | Politikayı değiştirmek için seçimi başlatır. |
campaign.start_election_to_declare_war | Savaş ilanı için seçimi başlatır. |
campaign.start_election_to_make_peace | Barışı sağlamak için seçimi başlatır. |
campaign.start_king_selection_decision | Kral seçim kararını başlatır. |
campaign.start_player_vs_world_truce | Oyuncu vs. Dünya ateşkesini başlatır. |
campaign.start_player_vs_world_war | Oyuncu vs. Dünya savaşını başlatır. |
campaign.start_rebellion_in_settlement | Yerleşimde isyanı başlatır. |
campaign.start_test_conversation_mission | Konuşma görevini test etmeye başlar. |
campaign.start_tournament | Turnuvayı başlatır. |
campaign.start_world_war | Dünya savaşını başlatır. |
campaign.take_hero_prisoner | Kahramanı esir alır. |
campaign.teleport_hero_to_settlement | Kahramanı yerleşime ışınlar. |
campaign.throw_prisoner_to_settlement | Esiri yerleşime atar. |
campaign.toggle_add_castles_to_villages_cheat | Kaleleri köylere ekleme hilesini açar veya kapatır. |
campaign.track_object | Nesneyi takip eder. |
campaign.use_test_scenes | Test sahnelerini kullanır. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Chatlog, close ve cloth kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Chatlog, close ve cloth kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Sonuçta isimlerinden direkt olarak belliler. Bu yüzden açıklamaya pek de ihtiyaç duymadık.
Kod | Açıklama |
---|---|
chatlog.can_focus_while_in_mission | Görevdeyken odaklanmayı sağlar. |
chatlog.clear | Sohbet kaydını temizler. |
close | Açık olan bir pencereyi kapatır. |
cloth.reset_meshes | Kumaş örneklerini sıfırlar ve temizler. |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Config kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Config kodları. Ayrıca, bu kodların ne işe yaradığını görmek için illa denemeniz de şart değil. Zira, bu kodlar, direkt olarak ayarlarla alakalı kodlardır.
Kod | Açıklama |
---|---|
config.antialiasing_technique | Kenar yumuşatma tekniği |
config.brightness | Parlaklık |
config.brightness_calibrated | Kalibre edilmiş parlaklık |
config.brightness_max | Maksimum parlaklık |
config.brightness_min | Minimum parlaklık |
config.character_detail | Karakter ayrıntısı |
config.cheat_mode | Hile modu |
config.control_mouse_movement_accumulation_decay_speed | Fare hareket birikimi bozulma hızı |
config.control_mouse_movement_max_accumulation | Fare hareketi maksimum birikim |
config.control_mouse_movement_y_scale | Fare hareketi y ölçeği |
config.decal_quality | Yapışkan kalitesi |
config.disable_sound | Ses devre dışı bırakma |
config.display_height | Ekran yüksekliği |
config.display_mode | Ekran modu |
config.display_refresh_rate | Ekran yenileme hızı |
config.display_width | Ekran genişliği |
config.dynamic_resolution_fps_target | Dinamik çözünürlük FPS hedefi |
config.enable_cloth_simulation | Kumaş simülasyonunu etkinleştir |
config.enable_dynamic_resolution_scale | Dinamik çözünürlük ölçeğini etkinleştir |
config.enable_flora_sway | Bitki sallantısını etkinleştir |
config.environment_detail | Ortam ayrıntısı |
config.first_time | İlk kez mi |
config.foliage_quality | Yaprak kalitesi |
config.force_vsync | V-Sync zorunlu |
config.gamma | Gama |
config.graphics_adapter | Grafik adaptörü |
config.invert_mouse | Fareyi tersine çevir |
config.lighting_quality | Aydınlatma kalitesi |
config.master_volume | Ana ses seviyesi |
config.max_framerate | Maksimum kare hızı |
config.max_simultaneous_sound_event_count | Maksimum eşzamanlı ses olayı sayısı |
config.mouse_sensitivity_coefficient | Fare hassasiyeti katsayısı |
config.music_volume | Müzik ses seviyesi |
config.number_of_ragdolls | Yırtık sayısı |
config.particle_detail | Parçacık ayrıntısı |
config.particle_quality | Parçacık kalitesi |
config.postfx_bloom | Postfx çiçek açması |
config.postfx_chromatic_aberration | Postfx kromatik sapma |
config.postfx_dof | Postfx derinlik alanı bulanıklığı |
config.postfx_grain | Postfx tane |
config.postfx_hexagon_vignette | Postfx altıgen karanlık |
config.postfx_lens_flares | Postfx lens flares |
config.postfx_motion_blur | Postfx hareket bulanıklığı |
config.postfx_ssr | Postfx SSR |
config.postfx_sssss | Postfx SSSSS |
config.postfx_streaks | Postfx çizgi |
config.postfx_sunshafts | Postfx güneş ışınları |
config.postfx_vignette | Postfx kenarlık |
config.resolution_scale | Çözünürlük ölçeği |
Ek ayarlar
Kod | Açıklama |
---|---|
config.safely_exited | Güvenli çıkış |
config.save_window_positions | Pencere pozisyonlarını kaydet |
config.selected_monitor | Seçilen monitör |
config.shader_quality | Shader kalitesi |
config.shadowmap_filtering | Gölge haritası süzme |
config.shadowmap_resolution | Gölge haritası çözünürlüğü |
config.shadowmap_type | Gölge haritası türü |
config.sharpen_amount | Keskinleştirme miktarı |
config.show_framerate | Kare hızını göster |
config.sound_device | Ses cihazı |
config.sound_output | Ses çıkışı |
config.sound_volume | Ses seviyesi |
config.terrain_quality | Arazi kalitesi |
config.tesselation | Teselasyon |
config.texture_budget | Doku bütçesi |
config.texture_filtering | Doku süzme |
config.texture_quality | Doku kalitesi |
config.water_quality | Su kalitesi |
config.weapon_trail_amount | Silah izi miktarı |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Console ve crafting kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Console ve crafting kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Çünkü, bu kodlarla craft sistemi ayarları da yapılıyor, konsol da temizleniyor.
Kod | Açıklama |
---|---|
console.clear | Konsol ekranını temizler |
crafting.disable_contour | Kontur üretmeyi devre dışı bırakır |
crafting.dismantle_all | Tüm parçaları söker |
crafting.give_random_weapons | Rastgele silahlar verir |
crafting.list_mats | Malzemeleri listeler |
crafting.unlock_all_parts | Tüm parçaları kilitlemeyi kaldırır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Debug kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Debug kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Sonuçta, debug kodlarının ne olduğunu hepimiz biliyoruzdur. Zira, oyunda hata ve sorun olduğu zaman kullanılan kodlardır.
Kod | Açıklama |
---|---|
debug.clear_permanent_debug_render_meshes | Kalıcı hata ayıklama render örgülerini temizler |
debug.mission_spawnpoint_count_and_mesh_checker_ui | Görev doğma noktası sayısı ve örgü kontrolcüsü UI |
debug.print_materials_with_name | İsimle malzemeleri yazdırır |
debug.print_meshes_with_name | İsimle örgüleri yazdırır |
debug.print_meta_meshes_without_lods | LOD olmadan meta örgülerini yazdırır |
debug.print_textures_with_name | İsimle dokuları yazdırır |
debug.reset_ignored_asserts | Yoksayılan hata denetimlerini sıfırlar |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Eventmanager ve facegen kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Eventmanager ve facegen kodları. Ayrıca, bu kodların ne işe yaradığını görmek için illa denemeniz de şart değil. Sonuçta, isimlerinden de az çok anlaşılıyor.
Kod | Açıklama |
---|---|
eventmanager.print_registered_events_and_types | Kayıtlı etkinlikleri ve tipleri yazdırır |
facegen.dress_player | Oyuncuyu giydirmeyi etkinleştirir |
facegen.referesh_character_as_kid | Karakteri çocuk olarak yeniden yaratır |
facegen.show_debug | Hata ayıklama için yüz üretimi gösterir |
facegen.undress_player | Oyuncuyu soyar |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Game ve gfx kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Game ve gfx kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Çünkü, oyundaki birtakım şeyleri düzeltmek için kullanılabilecek kodlar.
Kod | Açıklama |
---|---|
game.reload_animations | Animasyonları yeniden yükler |
game.reload_managed_core_params | Yönetilen çekirdek parametrelerini yeniden yükler |
game.reload_native_params | Yerel parametreleri yeniden yükler |
game.siege_test | Kale testi yapar |
gfx.set_quality | Grafik kalitesini ayarlar |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Global, granite ve help kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Global, granite ve help kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Sonuçta, anlaşılacağı üzere ışıklandırma, bellek temizleme gibi kodlar var.
Kod | Açıklama |
---|---|
global.illumination | Küresel aydınlatmayı ayarlar |
granite.clear_cache | Granite önbelleğini temizler |
granite.generate_xml | Granite XML oluşturur |
granite.pause | Granite duraklatır |
help | Konsoldan yardımı çağırır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Items kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Items kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Zira, eşyalar ile alakalı olduğu fazlasıyla bariz.
Kod | Açıklama |
---|---|
items.export_nav_mesh_face_marks | Navigasyon örgü yüz işaretlerini dışa aktarır |
items.find_and_clear_unused_resources | Kullanılmayan kaynakları bulur ve temizler |
items.find_meshes_without_lods | LOD olmadan örgüler bulur |
items.print_all_items_with_generated_lod | Üretilen LOD'lu tüm öğeleri yazdırır |
items.print_all_items_without_generated_lod | LOD üretilmemiş tüm öğeleri yazdırır |
items.print_all_items_without_lod | LOD olmayan tüm öğeleri yazdırır |
items.print_faulty_materials | Hatalı malzemeleri yazdırır |
items.take_ss_from_top | Üstten ekran görüntüsü alır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Localization, memory ve mission kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Localization, memory ve mission kodları. Ayrıca, bu kodların ne işe yaradığını görmek için illa denemeniz de şart değil. Zira, her ne kadar çok kullanmayacak olsak da, az çok ayar gibi şeyler oldukları belli. Sonuçta, memory ve lokalizasyon kodları var. Dahası, görevler ile ilgili ayar kodları var.
Kod | Açıklama |
---|---|
localization.check_for_erros | Hataları kontrol eder |
memory.stats | Bellek istatistiklerini gösterir |
mission.AddDebugTeleporter | Hata ayıklama teleportörü ekler |
mission.AddObjectDestroyer | Nesne yok edici ekler |
mission.begin_camera_fade_in | Kamera solmasını başlatır (giriş) |
mission.begin_camera_fade_out | Kamera solmasını başlatır (çıkış) |
mission.begin_camera_fade_out_and_in | Kamera solmasını başlatır (giriş ve çıkış) |
mission.disable_fall_avoid | Düşüşten kaçınmayı devre dışı bırakır |
mission.draw_formation_arrangement_debug_lines | Formasyon düzeni hata ayıklama çizgilerini çizer |
mission.draw_formation_order_debug_spheres | Formasyon emri hata ayıklama kürelerini çizer |
mission.draw_point_of_interest_directions | İlgi noktası yönlerini çizer |
mission.draw_siege_origin_positions | Kuşatma kökeni konumlarını çizer |
mission.enable_debug_window | Hata ayıklama penceresini etkinleştirir |
mission.enable_fall_damage_warnings | Düşüş hasarı uyarılarını etkinleştirir |
mission.equipment_debug | Ekipman hata ayıklamasını etkinleştirir |
mission.fix_camera_toggle | Kamera geçişini düzeltir |
mission.flee_enemies | Düşmanlardan kaçınır |
mission.killAgent | Ajanı öldürür |
mission.list_agent_ids | Ajan kimliklerini listeler |
mission.retreat_side | Tarafı geri çeker |
mission.set_battering_ram_speed | Kuşatma kulesi hızını ayarlar |
mission.set_camera_position | Kamera konumunu ayarlar |
mission.set_deployment_visualization_selector | Dağıtım görselleştirme seçicisini ayarlar |
mission.set_facial_anim_to_agent | Ajanın yüz animasyonunu ayarlar |
mission.set_shift_camera_speed | Kaydırma kamerası hızını ayarlar |
mission.set_siege_tower_speed | Kuşatma kulesi hızını ayarlar |
mission.toggleDisableDying | Ölümü devre dışı bırakmayı açar/kapatır |
mission_cpp.fast_forward_mission | Misyonu hızlandırır |
mission_cpp.kill_agent | Ajanı öldürür |
mission_cpp.kill_all_agents_excluding_this | Bu ajan hariç tüm ajanları öldürür |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile kodları: MP ve profiler kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar MP ve profiler kodları. Bir de, bu kodları direkt olarak denemeniz de şart değil. Zira, bu kodlar, anlaşılacağı üzere çok oyunculu ve profilleme kodları. Sonuçta, çok oyunculu modda kullanmak için de kod gerekli, değil mi?
Kod | Açıklama |
---|---|
mp_client.list_agent_infos | Müşteri ajan bilgilerini listeler |
mp_host.help | Ana bilgisayara yardım eder |
mp_host.kick_player | Oyuncuyu atar |
profiler.generate_performance_report | Performans raporu oluşturur |
profiler.start_task_profiling | Görev profilleme başlatır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Replay ve resource kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Replay ve resource kodları. Dahası, bu kodları deneyerek öğrenmeniz mümkün. Ama tabii ki illa denemeniz şart değil. Zira, tekrar oynatma ve oyunun arkasında olan kaynaklarla alaklı kodlar.
Kod | Açıklama |
---|---|
replay.invisible_agents | Görünmez ajanlar |
replay.read_current_replay | Mevcut tekrarı okur |
replay.seek_frame | Çerçeveyi arar |
replay.tick_replay | Tekrarı işler |
replay.write_current_replay | Mevcut tekrarı yazma |
resource.add_default_levels_to_prefab_file | Öntanımlı seviyeleri prefab dosyasına ekler |
resource.add_new_water_prefab | Yeni su prefabı ekler |
resource.clear_gpu_morph_textures | GPU morph doku temizler |
resource.export_meta_mesh_as_obj | Meta mesh'i obj olarak dışa aktarır |
resource.save_prefab_files | Prefab dosyalarını kaydeder |
resource.set_visibility_distance_to_meshes_without_lods | LODs olmadan mesh görünürlük mesafesini ayarlar |
resource.shader.clear_shader_cache | Shader önbelleğini temizler |
resource.shader.compile_shader_combinations | Shader kombinasyonlarını derler |
resource.shader.compile_terrain_shaders | Arazi shaderlarını derler |
resource.shader.compile_terrain_shaders_of_scene | Sahne arazi shaderlarını derler |
resource.shader.create_compressed_shader_cache | Sıkıştırılmış shader önbelleği oluşturur |
resource.shader.generate_shaders | Shader'ları oluşturur |
resource.shader.recompile_single_shader | Tek bir shader'ı yeniden derler |
resource.shader.save_shader_combinations | Shader kombinasyonlarını kaydeder |
resource.shader.save_shader_identifiers | Shader kimliklerini kaydeder |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Rgl kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Rgl kodları. Ayrıca, bu kodları deneyerek de görmeniz mümkün. Fakat, anlaşılacağı üzere, bu kodlar daha çok ayar kodları. Zira, kodlar arasında ini ile ilgili şeyler var.
Kod | Açıklama |
---|---|
rgl_module_ini_options.always_check_modifications | Her zaman değişiklikleri kontrol eder |
rgl_module_ini_options.check_colormap_flags | Renk haritası bayraklarını kontrol eder |
rgl_module_ini_options.detailed_sound_log | Detaylı ses günlüğü |
rgl_module_ini_options.disable_async_physics | Asenkron fizik devre dışı bırakılır |
rgl_module_ini_options.disable_async_predraw | Asenkron ön çizim devre dışı bırakılır |
rgl_module_ini_options.disable_async_render_jobs | Asenkron render işlemleri devre dışı bırakılır |
rgl_module_ini_options.disable_camera_precision_offset | Kamera hassasiyet ofsetini devre dışı bırakılır |
rgl_module_ini_options.disable_data_parallelization | Veri paralelleştirmeyi devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.disable_dynamic_instancing | Dinamik örneklemeyi devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.disable_gui_messages | GUI mesajlarını devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.disable_oros | OROS'u devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.disable_shadow_occlusion_pass | Gölge örtme geçişini devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.disable_tableau_cache | Tableau önbelleğini devre dışı bırakır |
rgl_module_ini_options.do_sound_one_shot_events | Tek atışlı ses olaylarını yapar |
rgl_module_ini_options.enable_deterministic_mode | Belirlenmiş modu etkinleştirir |
rgl_module_ini_options.enable_occluder_depth_prepass | Kaplamalı derinlik ön geçişini etkinleştirir |
rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_height | Yüksek kaliteli ekran görüntüsü yüksekliği |
rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_width | Yüksek kaliteli ekran görüntüsü genişliği |
rgl_module_ini_options.limited_framerate | Sınırlı kare hızı |
rgl_module_ini_options.log_failed_weapon_collision_sound_events | Başarısız silah çarpışma ses olaylarını günlüğe kaydeder |
rgl_module_ini_options.log_level | Günlük seviyesi |
rgl_module_ini_options.prt_edit_data_folder | PRT düzenleme veri klasörü |
rgl_module_ini_options.record_missions | Görevleri kaydeder |
rgl_module_ini_options.screenshot_format | Ekran görüntüsü biçimi |
rgl_module_ini_options.screenshot_mod | Ekran görüntüsü modu |
rgl_module_ini_options.show_scene_terrain_layer_errors | Sahne arazi katmanı hatalarını gösterir |
rgl_module_ini_options.supports_postfx_chromatic_aberration | PostFX kromatik sapmayı destekler |
rgl_module_ini_options.supports_postfx_hexagon_vignette | PostFX altıgen karartmayı destekler |
rgl_module_ini_options.supports_postfx_lens_flares | PostFX lens flares'i destekler |
rgl_module_ini_options.supports_postfx_streaks | PostFX izleri destekler |
rgl_module_ini_options.supports_postfx_vignette | PostFX karartma efektini destekler |
rgl_module_ini_options.use_depth_flipping | Derinlik çevirmeyi kullanır |
rgl_module_ini_options.use_physics_engine | Fizik motorunu kullanır |
rgl_module_ini_options.use_texture_tags | Dokuya etiket kullanır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Show, siege ve sound kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Show, siege ve sound kodları. Bir de, bu kodları da deneyerek anlamanız mümkün. Ama, elbette isimlerinden de anlaşılıyor. Sonuçta, kuşatma, ses ve bellek gösterme kodları.
Kod | Açıklama |
---|---|
show_memory | Belleği gösterir |
siege_test.set_level | Kuşatma test seviyesini ayarlar |
siege_test.set_scene | Kuşatma test sahnesini ayarlar |
siege_test.set_wallhp | Kuşatma testi duvar sağlığını ayarlar |
sound.enable_wav_output | WAV çıkışını etkinleştirir |
sound.reload_sounds | Sesleri yeniden yükler |
Mount & Blade 2 Bannerlord hile rehberi: Spitems ve storymode kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar Spitems ve storymode kodları. Dahası, bu kodları deneyerek görmeniz mümkün. Fakat, kodlara baktığımızda bunların genel olarak hikaye görevleri ile alakalı olduğunu anlamak mümkün.
Kod | Açıklama |
---|---|
spitems.reload.xml | XML dosyalarını yeniden yükler |
storymode.activate_conspiracy_quest | Komplonun görevini etkinleştirir |
storymode.advance_to_kingdom_quests | Krallık görevlerine ilerler |
storymode.complete_banner_investigation | Bayrak araştırmasını tamamlar |
storymode.destroy_all_anti_imperial_kingdoms_except_player_kingdom | Oyuncu krallığı dışında tüm karşı İmparatorluk krallıklarını yok eder |
storymode.reinforce_kingdom | Krallığı güçlendirir |
storymode.skip_character_creation | Karakter oluşturmayı atlar |
storymode.skip_first_phase | İlk aşamayı atlar |
storymode.skip_intro | Girişi atlar |
storymode.skip_tutorial_quests | Eğitim görevlerini atlar |
storymode.weaken_kingdom | Krallığı zayıflatır |
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri: Test ve UI kodları
Şimdi vereceğimiz kodlar test ve ui kodları. Ayrıca, bu kodları da deneyerek görebilirsiniz. Fakat, isimlerinden de anlaşılacağı üzere test görevi ve arayüz ile alakalı kodlardır.
Kod | Açıklama |
---|---|
test_mission.change_faction_armor_color | Fraksiyon zırh rengini değiştirir |
ui.test_random_admin_message | Rastgele bir yönetici mesajı gösterir |
ui.toggle_ui | Arayüzü açıp kapatır |
Başka ne önerirsiniz?
Şimdi, sizlere kodları verdik. Fakat, sitemizde sizi bekleyen tek şey elbette bu değil. Aynı zamanda, Mount and Blade Warband hileleri yazımız da var. Ayrıca, Age of Empires 3 hileleri yazımız da mevcut. Dahası, GTA 5 Hileleri yazımız da size faydalı olacaktır. Bir de, CS GO hile kodları yazımızı beğenmeniz muhtemel. Bunlar ve çok daha fazlası sitemiz üzerinde kesinlikle bol bol mevcut.
Mount & Blade 2 Bannerlord nedir?
Şimdi oyunun hilelerini paylaştık. Fakat, bu oyun nedir? Elbette, bu soruya da yanıt getireceğiz. Şu anda konumuz olan Mount & Blade II Bannerlord, taktiksel aksiyon rol yapma video oyunudur. Ayrıca, Prime Matter'ın yardımıyla TaleWorlds Entertainment tarafından yaratıldı ve piyasaya çıktı. Dahası, 2008 tarihli Mount & Blade video oyunu için bağımsız bir eklenti olan Mount & Blade: Warband'ın öncüsü niteliğindedir. Bir de, önceki oyundan 210 yıl önce geçen Bannerlord'un kurgusu Göç Dönemi tarafından modellenmiştir. Kesinlikle altını çizmemiz gerekiyor ki, 2012 yılında Bannerlord'un duyurusu yapıldı. Elbette, 2015'in sonlarında oyun için bir Steam sayfası hazırlandı.
Sonra, ertesi yıl TaleWorlds, oyunun farklı yönlerini ele alan haftalık geliştirici blogları yayınlamaya başladı. Ayrıca, 27 Mart 2020'de oyunun erken erişim sürümü yayınlandı. Dahası, birkaç gün içinde yaklaşık 250.000 eşzamanlı Steam kullanıcısı toplayarak yılın en büyük lansmanı oldu. Sonra da, 25 Ekim 2022'de oyun Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ve Xbox Series X/S'de kullanıma sunuldu.
Mount & Blade 2 Bannerlord oynanışı nasıl?
Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri ve hile rehberi yazımızda, kesinlikle oynanıştan da bahsedeceğiz. Serinin önceki bölümleri de aynı temel oynanış konseptine sahiptir. Ayrıca, baş üstü bir sefer haritasında, oyuncu bir grup asker toplar ve görevleri tamamlar. Dahası, savaşlar gerçek savaş alanlarında gerçekleşir ve oyuncunun adamlarıyla birlikte savaşa aktif olarak katılmasına olanak tanır. Ancak Bannerlord'da birkaç oynanış yönü önemli ölçüde geliştirildi.
Ayrıca, Warband ile karşılaştırıldığında, Bannerlord'daki kuşatmaların daha taktiksel olması amaçlanmıştır. Çatışma başlamadan önce, oyuncu çeşitli kuşatma motorları inşa edebilir ve bunları düşman duvarlarındaki belirli noktalara saldırmak için stratejik konumlara yerleştirebilir. Dahası, oyuncu, savaş başladığında uygulanabilecek gediklere yol açabilecek şekilde, baş üstü sefer haritasındaki duvarları bombalama seçeneğine sahiptir. Ayrıca, savaş sırasında yalnızca merlonlar, geçit evleri ve kuşatma motorları yok edilebilir. Tabii ki, bu da savaş haritasında uzun süreli bombardımanları önlemeye yarar. Savunma kalelerinin ve şehirlerinin düzeni savunmacıların lehine olacak şekilde tasarlanmıştır; örneğin, cinayet delikleri sıklıkla stratejik boğulma noktalarına yerleştirilir ve savunmacıların kapıları geçmeden önce saldırganların çoğunu öldürmesini sağlar.
Mount & Blade 2 Bannerlord oynanışı daha nasıl?
Şimdi, Mount & Blade 2 Bannerlord hileleri ve hile rehberi yazımızda, oynanıştan bahsetmeye devam edelim. Ayrıca, Bannerlord'da karakter bağlantıları önemli ölçüde geliştirilmiştir. Dahası kullanıcı, daha sofistike bir diyalog sistemi kullanarak oynamayan karakterleri istediklerini yapmaları için etkilemeye çalışabilir. Bir de oyuncu, bir karakterle konuşurken bir ilerleme ölçeri doldurmak için argümanlarını başarılı bir şekilde ilerletmelidir. Sonra da, çubuk dolduğunda, karakter kabul edecektir. Bir de, oyuncu ve tüccarlar arasındaki sıradan işlemler için de kullanılan oyunun takas sistemi, cazibenin tek başına teslim olmalarını sağlamada başarısız olması durumunda oyuncu tarafından karaktere rüşvet vermeye çalışmak için kullanılabilir. Ayrıca, oyuncu karakteri sürekli olarak ikna edemezse anlaşmalar imkansız hale gelebilir ve iki karakterin ilişkisi zarar görebilir. Bu yüzden, karakterlere ikna yöntemi kullanılarak kur yapılabilir ve evlendirilebilir. Warband'de karakterler evlenebilir, ancak Bannerlord'da oyuncular partnerlerinden çocuk sahibi de olabilirler. Ayrıca, eğer oyuncu karakter ölürse, çocuklarından biri tımarlarının ve ordularının kontrolünü ele geçirebilir ve bir sonraki oyuncu karakter olarak onun yerine geçebilir.
Warband'e benzer şekilde Bannerlord, kullanıcıların çeşitli haritalarda ve oyun stillerinde birbirleriyle çatışmaya girmelerini sağlayan çok oyunculu bir unsur sunar. Warband'e benzer şekilde, Bannerlord'un çok oyunculu modu savaşlarla sınırlıdır ve senaryodan ayrıdır, ancak oyunun yaratıcıları oyunun ilk sürümünden sonra indirilebilir içerik yoluyla çok oyunculu modu hikayeye dahil etmek istediklerini belirtmişlerdir. Oyuncular Bannerlord'da ne tür bir asker olarak oynamak istediklerini oyunun sınıf sistemini kullanarak seçebilirler. Ayrıca, sınıflar için üç tür bulunmaktadır. Şimdi bunlar, süvari, piyade ve menzilli birliklerdir. Dahası, her sınıfın olumlu ve olumsuz yönleri, fraksiyonlarının genel olumlu ve olumsuz yönlerinden etkilenir. Son olarak, Warband'in önceki para sisteminin yerini alan bir puan sistemi, oyuncular tarafından sınıflarını seçmek için kullanılır.
Mount & Blade 2 Bannerlord hikayesi nedir?
Şimdi hikaye, Mount and Blade Warband'den 210 yıl önce geçiyor. Dahası, Calradic İmparatorluğu'nun çöküşü ve Warband'de yer alan grupların öncülerinin kuruluşu sırasındadır. Ayrıca, Mount and Blade II Bannerlord kurgusal Calradia kıtasında geçiyor.
Bir de, Göç Dönemi'nde Roma İmparatorluğu'nun çöküşüne ve Erken Orta Çağ'da Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Avrupa krallıklarının kurulmasına benzer şekilde Calradic İmparatorluğu da çöktü. Son olarak, her fraksiyonun zırhı, kıyafeti, silahları ve mimarisi MS 600 ila 1100 yılları arasındaki gerçek muadillerine göre modellenmiştir. Şimdi, sizi oyun ile baş başa bırakma zamanı.