Avatar
Yazar: Alper Dalan, Editör Yazım tarihi: 08.09.2023

Starfield konsol komutları sınırsız yenilmezlik, beceri puanları, istediğiniz herhangi bir eşya ve daha fazlasını kazanmanızı sağlar. Bu yüzden, size efsane bir avantaj sağlarlar. Biz de, tam olarak bu sebeple sizler için Starfield hileleri listesi hazırladık. Sağlık puanları hakkında endişelenmenize veya hangi beceriyi istediğinizi seçmenize gerek kalmadan uzay fantezinizin tadını çıkarmak istiyorsanız, bu Starfield hileleri çok yararlıdır. Şimdi listemize geçeceğiz fakat ondan önce hileleri nasıl kullanacağınızı da anlatacağız.

Starfield hileleri nasıl açılır?

Önce (") tuşuna basarak konsolu etkinleştirmelisiniz. Bu tuş sol üst köşedeki "ESC" tuşunun altında yer alıyor. Artık her bir konsol komutunu açılır menüde konsola teker teker girebilirsiniz. Hiçbir komutun büyük harfle yazılmasına gerek yoktur. Hileler hem büyük harflerle hem de büyük harfler olmadan çalışır. Yazmayı bitirdikten sonra komutunuzu çalıştırmak için "Enter" tuşuna basın. Ardından, başka bir komut yazın ve çalıştırmak için bir kez daha "Enter" tuşuna basın.

Starfield hileleri listesi

Bu listemizde, en çok işinize yarayacağını düşündüğümüz Starfield hile kodlarını bir araya getirdik. Daha fazla kod öğrenmek için, "help" komutunu oyunda kullanabilirsiniz. Şimdi, sizleri konsol komutları listemiz ile baş başa bırakalım:

  1. tgm: Tanrı Modunu Aç/Kapat - Ölümsüzlüğü etkinleştirir ve sınırsız cephane sağlar.
  2. player.setav carryweight (taşıma ağırlığı miktarı): Taşıma Kapasitesini Değiştir - "(taşıma ağırlığı miktarı)" kısmını istediğiniz taşıma ağırlığı miktarıyla değiştirin.
  3. tim: Ölümsüz Modu Aç/Kapat - Hasar alırsınız, ancak sağlık hiçbir zaman 0'a düşmez.
  4. psb: Oyuncu Büyü Defteri - Mevcut tüm güçleri kilitleyerek açar.
  5. ToggleImmortalMode: Ölümsüz Modunu Aç/Kapat - Sağlık, O2 ve Büyü azalabilir, ancak hiçbir zaman 0'a düşmez.
  6. player.removeperk (Perk Kimliği): Yetenekleri, Özellikleri veya Arka Planları Kaldır - Belirtilen "(Perk Kimliği)" Yetenek, Özellik veya Arka Plan kaldırır.
  7. player.addperk (Perk Kimliği): Yetenekleri, Özellikleri veya Arka Planları Ekler - Belirtilen "(Perk Kimliği)" Yetenek, Özellik veya Arka Plan ekler. Bu komutun çalışabilmesi için en az bir Yetenek puanınız olması gerekmektedir.
  8. tdetect: Algıyı Aç/Kapat - NPC'ler artık sizi algılamaz.
  9. tcai: Savaş Yapay Zeka'yı Aç/Kapat - Savaş Yapay Zeka artık sizi hedef almaz. Komutu tekrar girerek devre dışı bırakabilir ve tekrar etkinleştirebilirsiniz.
  10. tcl: Çarpışma Engelini Aç/Kapat - Karakter çarpışma engeli devre dışı bırakılır, böylece duvarlar, zeminler ve diğer nesnelerin içinden uçabilirsiniz. Komutu devre dışı bırakmak ve yeniden etkinleştirmek için tekrar girin.
  11. tm: Menüleri Aç/Kapat - Arayüz menülerini açar veya kapatır.
  12. tfc: Ücretsiz Uçuş Kamerasını Aç/Kapat - Kamera karakterden ayrılır, böylece haritada serbestçe uçabilirsiniz.
  13. additem (Nesne Kimliği) (Değer): Nesneleri Ekler - Belirtilen "(Nesne Kimliği)" nesneleri envanterinize ekler.
  14. (Ref Kimliği).amod (OMOD Kimliği): Silah Modları Ekler - "(OMOD Kimliği)" belirtilen silah modları, "(Ref Kimliği)" başvuru silahınıza uygulanır.
  15. (Ref Kimliği).rmod (OMOD Kimliği): Ekli Silah Modunu Kaldır - "(OMOD Kimliği)" belirtilen silah modları, "(Ref Kimliği)" başvuru silahınızdan kaldırılır.
  16. killall: Tüm NPC'leri Öldür - Bölgedeki tüm NPC'ler öldürülür.
  17. kah: Tüm Düşmanları Öldür - Bölgedeki tüm düşman NPC'leri öldürülür.
  18. resurrect: NPC'yi Dirilt - Seçilen NPC yeniden hayata döndürülür. Konsol komut menüsünde NPC'yi seçin, böylece Referans Kimliği görünür, ardından komut kodunu girin.
  19. unlock: Kapıları ve Kapları Aç - Mevcut hedef kapınızı veya kapınızı açar. Konsol menüsündeyken kapıyı seçin ve sonra komutu girin.
  20. sexchange: Karakterinizin Cinsiyetini Değiştirir
  21. showmenu sleepwaitmenu: Yatak veya sandalye kullanmadan uyuma / bekleme menüsünü gösterir
  22. player.setlevel (Değer): Karakter Seviyesini Artırır - Karakterinizi belirtilen "(Değer)" seviyeye yükseltir.
  23. player.additem (Nesne Kimliği) (Değer): Belirtilen "(Nesne Kimliği)" nesneyi envanterinize ekler.
  24. player.placeatme (Nesne Kimliği) (Değer): Nesne Oluşturur - Belirtilen "(Nesne Kimliği)" nesne karakterinizin hemen önünde oluşturulur.
  25. player.paycrimegold 0 0 (Faksiyon Kimliği): Suçların Cezasını Öder - Belirli bir Faksiyon için açıkta kalan Ceza bedellerini öder.
  26. showlooksmenu player 1: Karakter Oluşturucu'yu Açar - Karakter oluşturucu menüsünü açar.
  27. saq: Tüm Görevleri Başlat - Tüm Ana Hikaye ve Yan Görevleri başlatır (kullanılması durumunda oyununuzun çökme olasılığı yüksektir).
  28. caqs: Ana Görevleri Tamamla - Tüm Ana Hikaye Görevleri tamamlanır (kullanılması durumunda oyununuzun çökme olasılığı yüksektir).
  29. ShowHighMaxHeights (shmh): Yüksek Çözünürlüklü Maksimum Yükseklik Verilerini Gösterir veya Gizler.
  30. EnableStoryManagerLogging: Hikaye Yöneticisi Günlüğünü Etkinleştirir.
  31. DumpPapyrusStacks (dps): Tüm Papyrus yığınlama bilgilerini günlüğe döker.
  32. DumpPapyrusTimers: Tüm Papyrus zamanlayıcı kayıtlarını günlüğe döker.
  33. DumpPapyrusLOSEvents: Tüm Papyrus LOS olay kayıtlarını günlüğe döker.
  34. DumpPapyrusDistanceEvents: Tüm Papyrus mesafe olay kayıtlarını günlüğe döker.
  35. DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi): Papyrus'ta kalıcı olan her şeyi belirtilen referans üzerinde veya geçilen referans üzerinde döker.
  36. DumpPapyrusEventRegistrations: Belirtilen nesne (ve komut) için tüm Papyrus olay kayıtlarını döker.
  37. RunCompaction: Sıkıştırmayı Çalıştırır.
  38. SetSubgraphToDebug: Hata Ayıklama için Alt Grafik Ayarlar.
  39. EnableRumble: Titremeyi Etkinleştirir veya Devre Dışı Bırakır.
  40. HavokVDBCapture: Havok VDB Yakalama.
  41. ToggleNavmeshInfo: Harita kamera benzeri bir görünüm modunu açar ve navmesh bilgilerini görüntüler.
  42. PlaySyncAnim: Senkronizasyon Animasyonunu Oynatır.
  43. SetFormKnown: Bir form üzerindeki bilinen bayrağı ayarlar.
  44. SetDebugQuest: Görevi etkinleştirmek için yalnızca olay türünden birini ayarlar.
  45. SetQuestAliasLogging: Bir görev için alias günlüğünü açar veya kapatır.
  46. SetRace: Geçilen aktörün ırkını ayarlar.
  47. FindForm (find): Bir form bulur.
  48. StartPapyrusScriptProfile (StartPSP): Bir Papyrus komutunun profillemesine başlar.
  49. StopPapyrusScriptProfile (StopPSP): Bir Papyrus komutunun profillemesini durdurur.
  50. StartPapyrusFormProfile (StartPFP): Bir form üzerindeki Papyrus betiklerinin profillemesini başlatır.
  51. StopPapyrusFormProfile (StopPFP): Bir form üzerindeki Papyrus betiklerinin profillemesini durdurur.
  52. StartPapyrusStackRootProfile: Bir komuttan başlayarak tüm Papyrus yığınlarının profillemesini başlatır.
  53. StopPapyrusStackRootProfile: Bir komuttan başlayarak tüm Papyrus yığınlarının profillemesini durdurur.
  54. TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP): Papyrus global profillemeyi açar ve kapatır (her şeyi profillemeye alır).
  55. PrintQuestSceneInfo: Mevcut sahnelerin durumunu Quest Inf dosyasına yazar.
  56. IsInvulnerable: Aktör ölümsüz mü?
  57. CollisionMesh: Ağ Geçidi Ağ Geçidi Bilgisini Aç/Kapat
  58. HavokWorldStep (hkstep): BhkWorld Havok Adım Bilgisini Aç/Kapat
  59. IsolateRendering: Seçilen nesne için izole renderlemeyi etkinleştirir.
  60. ToggleWaterCurrentGeometry: Su akımı geometrisini gösterir veya gizler.
  61. PerformAction: Seçilen aktör üzerinde belirtilen eylemi gerçekleştirir.
  62. StartTrackPlayerDoors: Oyuncu tarafından etkinleştirilen teleport kapılarını izlemeye başlar.
  63. StopTrackPlayerDoors: Oyuncu tarafından etkinleştirilen teleport kapılarını izlemeyi durdurur.
  64. CheckPlayerDoors: İzlenen Oyuncu yolunu görev hedefi yoluna karşı karşılaştırır.
  65. SetInChargen: Chargen Modu'nun bazı özelliklerini açar/kapatır [kaydetmeDevreDışı] [beklemeDevreDışı][etkinleştirmeMesajıDevreDışı].
  66. ForceReset: Oyunun tam sıfırdan başlamasını zorlar.
  67. ForceCloseFiles: Ana dosyayı ve eklentileri kapatır. CreationKit'in bir eklentiyi kaydetmesine izin vermek için kullanışlıdır (dikkat: kendi sorumluluğunuzda kullanın! Oyun deneyimi ve yeni kayıtlar istikrarsız olabilir).
  68. HotLoadPlugin (HLP): Belirtilen eklentiyi yükler veya yeniden yükler. Yeniden başlatmadan değişiklikleri almak için kullanışlıdır (çökme ve bozulmuş kayıt dosyalarının yüksek olasılığı).
  69. GenerateBendableSpline (Spline): Bükülebilir spline geometri örneği oluşturur.
  70. Reload (Papyrus komutu): Belirtilen '(Papyrus komutu)' Papyrus komutunu yeniden yükler.
  71. TestAim: Bir aktörün hedef alma yeteneğini test eder.
  72. TestLook: Bir aktörün bakış yeteneğini test eder.
  73. PushCamera: Kamerayı editöre kaydırır.
  74. MoveToEditorCamera: Editör kamerasına hareket eder.
  75. MoveToEditorSelection: Editör seçimine hareket eder.
  76. PlaceFurnitureTester (PFT): Seçilen mobilyayı kullanacak aktörü yerleştirir. İsteğe bağlı olarak aktör türünü belirtebilirsiniz.
  77. DumpConditionsFunctions: Koşul fonksiyonu çağrıları için mevcut sayaçları çıkarır.
  78. ReloadAnimationGraphs: Şu anda yüklenen animasyon grafiklerini yeniden yükler.
  79. ToggleWeaponOverlay: Silah üstünü açar veya kapatır.
  80. ForceDetect: Seçilen aktörü belirtilen aktörü algılamaya zorlar.
  81. ChangeAnimArchetype (caa): Seçilen aktörün animasyon taksonomisini değiştirir.
  82. ChangeAnimFlavor: Seçilen aktörün hayvan tadını değiştirir.
  83. SetAngryWithPlayer: Oyuncuya karşı öfke bayrağını ayarlar.
  84. ForceRepath: Aktörün yolunu yeniden oluşturmaya zorlar.
  85. ForcePathFailure: Aktörün yolunun başarısız olmasını zorlar.
  86. DumpFormList: Belirtilen formlistin içeriğini konsol çıktısına döker.
  87. TraceAnimationEvents: Aktörün animasyon etkinliklerini izler.
  88. ShowMods: Bir nesne üzerindeki tüm özellik modlarını gösterir.
  89. DumpInputEnableLayers: Şu anda kullanılan tüm giriş etkinleştirme katmanlarını konsola döker.
  90. AttachMod: Bir nesneye mod ekler.
  91. RemoveMod: Bir nesneden modu kaldırır.
  92. SpawnTemplatedObject: Bir şablon nesnenin bir referansını oluşturur (nesne, seviye, pkeyword1, pkeyword2).
  93. CallFunction: Hedef ref üzerinde bir Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, gerisi parametrelerdir.
  94. CallQuestFunction (cqf): Bir görevde bir Papyrus işlevini çağırır. İkinci parametre işlevdir, gerisi parametrelerdir.
  95. CallGlobalFunction (cgf): Bir global Papyrus işlevini çağırır. İlk parametre işlevdir, gerisi parametrelerdir.
  96. ResetInputEnableLayer: Belirli bir giriş etkinleştirme katmanındaki tüm kontrol devre dışı bırakmalarını sıfırlar.
  97. ForceEnablePlayerControls (fepc): Oyuncunun kontrollerini zorla etkinleştirir, katmanlara bakılmaksızın, EnablePlayerControls'ü görün.
  98. ResetForceEnabledPlayerControls: Tüm zorla etkinleştirilen oyuncu kontrollerini sıfırlar.
  99. GetActorRefOwner: Şu anda seçili referansın sahibini yazdırır.
  100. SetActorRefOwner (saro): Şu anda seçili referansın sahipliğini belirtilen aktöre ayarlar (veya belirtilmemişse, oyuncuya).
  101. HasActorRefOwner (haro): Şu anda seçili referansın bir sahibi varsa 1'i, aksi takdirde 0'ı döndürür.
  102. SetOutfit: Aktörün varsayılan kıyafetini değiştirir.
  103. PassTime: Oyuncu uyuyormuş gibi verilen saat sayısını geçirir.
  104. LinkLocations: Verilen anahtar altında iki konumu bağlar.
  105. ShowLinkedLocations: Belirtilen anahtar altında bağlı tüm konumları çıkarır.
  106. SetLinkedRef: Mevcut referansı belirtilen anahtar altında başka bir referansa bağlar.
  107. ResetContainer: Şu anda seçili konteyneri sıfırlar, veya "1" belirtirseniz, tüm konteynerleri sıfırlar.
  108. SetSceneForDebug: Geçerli hata ayıklama sahnesini ayarlar.
  109. PreloadExterior: Şu anda seçili referansın dış mekan verilerini önceden yükler.
  110. TestPath: Bir yolun hata ayıklama işlevini test etmek için kullanılır.
  111. ToggleControlsOverly: Kontrollerin üstünü açar veya kapatır.
  112. Refresh: Bir referansı yenilemek için hata ayıklama işlevi.
  113. DynamicResolution: Dinamik çözünürlük ayarlarını değiştirir.
  114. TestLoadingMenu: Yükleme menüsünü yükleme iş parçasında açma/kapatma hata ayıklama işlevi.
  115. RecalcInstanceData: Seçili referansın veya hiçbir şey seçilmediyse yüklenen tüm referansların örnek verilerini yeniden hesaplamak için hata ayıklama işlevi.
  116. ToggleReferencePose: Seçilen aktör için bir animasyon grafiğini referans durumuna zorlar. "target" veya "rig" de belirtilebilir.
  117. SetPersistLocation: Referansın sürekli konumunu ayarlamak için hata ayıklama işlevi.
  118. SetLocationRefType: Bir konum üzerinde bir referansın konum referans türünü ayarlamak için hata ayıklama işlevi.
  119. ShowLocData: Bir konum hakkında veri çıkarmak için hata ayıklama işlevi.
  120. ReserveLoc: Bir konumu rezerve etmek için hata ayıklama işlevi; çoğu takma ad için kullanılamaz.
  121. UpdateAwakeSound (UAS): Seçilen aktörün mevcut bilinçli döngüsünü günceller.
  122. SetHarvested: Şu anda seçili referansı Hasat Edilmiş olarak işaretler veya işaretsiz bırakır.
  123. PauseScene: Belirtilen sahneyi duraklatır veya devam ettirir.
  124. SpawnDupe: Seçili referansın bir kopyasını oluşturur.
  125. DisableDistantReferences: Seçilen referanstan belirli bir mesafeden daha uzak referansları devre dışı bırakır.
  126. FireAssert: Bir assert (metin ile geçirilirse) başlatır.
  127. ForcePersistent: Bir referansı kalıcı yapmaya zorlar.
  128. PlayActionCamera (pac): Bu eylem kamerasını hedef referans üzerinde oynar.
  129. StopActionCamera: Eylem kamerasını durdurur.
  130. ChangeStance: Aktörün duruşunu değiştirir.
  131. AuditionWwiseEvent: Wwise olaylarını denetlemek için komutlar kümesi.
  132. AuditionReverbForm (arf): Belirli bir Yankı biçimini etkinleştirmeye zorlar.
  133. SetWwiseState (sws): Global Wwise Durumu ayarlar.
  134. BuildAnimationData (bad): Aktörün animasyon verilerini oluşturur.
  135. SwitchSkeleton: Bir aktör için standart ve karakter oluşturma iskeletleri arasında geçiş yapar.
  136. GetHelloorGreeting (): Bir nesnenin bölge kimliği (tamsayı) verildiğinde nesnenin 3D'sine kemik tonu veri ekler.
  137. SendDialogueEvent: Seçilen ve hedef aktör için bir iletişim etkinliği gönderir.
  138. SetForceSpeechChallengeAlwaysSucceed (): Oyuncunun her zaman konuşma zorluğunda başarılı olmasını sağlar.
  139. SetForceSpeechChallengeAlwaysFail (): Oyuncunun her zaman konuşma zorluğunda başarısız olmasını sağlar.
  140. RunMaterialsAnalysis (rma): Seçilen referansın materyallerini karşılaştırır.
  141. CaptureMessages (Message): Belirtilen '(Message)' DebugString, USER1 ve USER2 mesajlarını yakalar ve CaptureMessage.Iua'ya çıktı gönderir.
  142. ToggleTrijuice: Renderda Trijuicing'i açar veya kapatır (performansı artırmak için dokümantasyon kalitesini hafifçe düşürebilir).
  143. SetPresentThreshold (spt): Takas eşiği vurulmadan önce kaplanan tarama çizgilerinin yüzdesini (0-100) ayarlar: varsayılan 0 (her zaman takas).
  144. LinkFullAccount: Tam Bnet hesabını oyun hesabına bağlar: (kullanıcı adı) (şifre)
  145. IsLoggedIn (isonline): Oyuncunun Bethesda.net'e giriş yapılıp yapılmadığını kontrol eder.
  146. GetLegalDocs (getlegaldocs): Gerekli tüm yasal belgelerin bir listesini alır.
  147. AcceptLegalDoc: Bir belgeyi belirli bir kimliğe dayalı olarak kabul eder: acceptlegaldoc (id)
  148. GetDataAttachment: Bethesda.net Profil Veri Eklemesinden veri alır: getattachment (tip) (id)
  149. DeleteDataAttachment: Bethesda.net Profil Veri Eklemesini siler: deleteattachment (tip) (id)
  150. UploadCharacterData: Karakter verilerini Bnet Profil Veri Eki olarak yükler.
  151. GetAttachmentLeaderboard (getattachmentleaderboard): Ek veri lider tablosu sayfasını alır: getattachmentleaderboard (ek veri türü) (lider tablosu türü)
  152. LoadUnitedData: Lider tablosundan karakter verilerini alır ve önbelleğe kaydeder.
  153. MakeUnityNPC: Bir NPC'yi Unity önbelleğinden verilerle günceller.
  154. SetVolumetricLighting Parameters (vl): Hacimsel aydınlatma parametrelerini ayarlar.
  155. StartWorkshop (workshop): Oyuncu, bir Atölye'nin yapılabilir alanında ise Atölye moduna girer.
  156. ToggleVBlankOptim: VBlank optimizasyonunu açar veya kapatır.
  157. AddKeyword: Verilen anahtar kelimeyi referansa ekler.
  158. RemoveKeyword: Referanstan verilen anahtar kelimeyi kaldırır.
  159. SetAmbientParticlesEnabled: Ortam parçacıklarını etkinleştirir (1) veya devre dışı bırakır (0).
  160. RemoveOutposts (): Belirtilen Karargahı ve tüm yapılmış nesneleri kaldırır.
  161. SetESRAMSetup: Belirli bir ESRAM yapılandırmasını zorlar (-1 otomatik yapılandırma için).
  162. CallStackTraceDepth: İzlerken çağrı yığını derinliğini ayarlar.
  163. CommandedActivated: Seçilen aktöre bir referans kullanması için komut verir.
  164. EnableGalaxyMode: Galaksi modunu etkinleştirir veya devre dışı bırakır.
  165. ToggleStarFieldDebug: Yıldız Alanı hata ayıklamayı açar veya kapatır.
  166. SetStarFieldCoordinateScale (): Yıldız Alanı koordinat ölçeğini ayarlar.
  167. SetStarSystemScale (sss): Yıldız sistemi ölçeğini ayarlar.
  168. MoveToPlanet: Hedef oyuncu gemisi ise, bir gezegene veya pilot için yol verir (1 tam sıçrama sırasını yapar).
  169. SetOrbitSpeedScale: Genel yörünge hız ölçeğini ayarlar.
  170. InstanceNamingRules: İsimlendirme kuralları verilerini INRExport.txt dosyasına aktarır.
  171. GetOrbisModInfo: Orbis mod oyun veri dosyalarıyla ilgili bilgileri yazdırır.
  172. ToggleSceneDebug: Sahne için hata ayıklama durumunu gösterir.
  173. SetFarClip: Uzak klip değerini ayarlar (-1 geçersiz kılma için).
  174. ToggleOverdraw: Aşırı çizimi açar veya kapatır.
  175. RecordScene: Sahnenin ekran görüntülerini yakalar. (Sahne Editör Kimliği, [FPS 60 varsayılan])
  176. LandOnPlanet (lop): Bir gezegene iniş yapar. (lop )
  177. TakeOffToSpace: Uzaya kalkar.
  178. PreviewBodyResources (pbr): Bir gezegen için kaynakları önizler.
  179. SendAffinityEvent: (AffinityEvent [ObjRef]) İsteğe bağlı bir nesne referansında bir eş affinitesi etkinliği çalıştırır.
  180. AddPower: Güç ekler (bölüm) #
  181. RemovePower: Güç kaldırır (bölüm) #
  182. MatlockCapture: Matlock'a bir yakalama yapmasını zorlar.
  183. ToggleSnapNodeMarkers: Snap düğme işaretçilerini açar veya kapatır.
  184. ToggleSnapNodeMarkers: Snap düğme işaretçilerini açar veya kapatır.
  185. SetVoiceType: Bir aktörün üzerine bir geçersizleme ses türü ayarlar.
  186. AddWorldSpaceToPlanet: Bir gezegene bir dünya alanı ekler.
  187. DebugDataProvider: Hata ayıklamak istediğimiz UI Veri Sağlayıcısının adını ayarlar.
  188. LoadAll3D: Tüm sıradaki 3D'yi yükler.
  189. PrintAllMenus (pam): Tüm etkin menüleri yazdırır.
  190. PrintAllInputContext (paic): Giriş bağlam yığınıını yazdırır.
  191. AddPlotToBody (AddPlot): Bu cisme bir rota çizer.
  192. ReloadFaceData: Yüz verilerini yeniden yükler.
  193. SetGravityScale: Bir referansın üst hücresinde yerçekimi ölçeğini ayarlar.
  194. PreviewBlock: Blok için kaynakları önizler (blokadı) (biyom).
  195. ExportTerrainTextures: Şimdi, zemin dokularını dışa aktarır.
  196. ExportTerrainGrids: Şimdi, zemin ızgaralarını dışa aktarır.
  197. ExportTerrainHeightMap: Şimdi, zemin yükseklik haritasını dışa aktarır.
  198. ExportTerrainSplatMap: Şimdi, zemin leke haritasını dışa aktarır.
  199. ExportTerrainMaterialIndexMap: Şimdi, zemin malzeme indeks haritasını dışa aktarır.
  200. ExportTerrainFiles: Şimdi, zemin dosyalarını dışa aktarır.
  201. UpdateTerrainClipmaps: Şimdi, zemin Kesme Haritalarını Günceller.
  202. ToggleDebugCamera: Hata Ayıklama Kamerasını Aç/Kapat (mod adı)
  203. CyclePrevDebugCamera: Önceki hata ayıklama kamerasına geçer.
  204. CycleNextDebugCamera: Sonraki hata ayıklama kamerasına geçer.
  205. ToggleDebugCameraControls: Hata Ayıklama Kamera Kontrollerini Aç/Kapat.
  206. SetImGuiWindowFunction (siw): Bir ImGui penceresini etkinleştirir.
  207. HotReloadUI: Kullanıcı Arayüzü SWF'lerini Canlı Yeniler.
  208. SetPosRelativeToRef: Seçilen referansa göre alınan referansın pozisyonunu ayarlayan betik işlevi (varsayılan olarak oyuncuya ayarlanır).
  209. FaceRef: Bir referansın başka bir referansa (varsayılan olarak oyuncuya) doğru bakmasını sağlar, ek bir açı ofseti ile.
  210. SetWorkshopItem: Atölye menüsünün Node İmlecini şu anda seçilen referansa ayarlar, eğer varsa.
  211. GenerateNavMesh: Mevcut hücrede gezinme ağı oluşturur.
  212. LandOnPlanetAnimated: Oyuncunun uzay gemisini animasyonla yere indirir.
  213. startNewGame: Ana menüde arayüz olmadan yeni oyunu tetiklemek için kullanılan komut.
  214. ForcedBleedout: Bir aktörü yere düşme moduna zorlar.
  215. ForceConditionFormTrue: Bir koşul formunu doğru yapmaya zorlar. Argümanlar: FromID, (etkinleştir)0/1, (kalıcı)0/1.
  216. ForceConditionFormFalse: Bir koşul formunu yanlış yapmaya zorlar. Argümanlar: FromID, (etkinleştir)0/1, (kalıcı)0/1.
  217. LandOnPlanetBiome: Bir gezegenin biyomuna iner. (lopb (gezegenadı) (biyom indeksi) [(merkezlenmiş)0/1])
  218. LandOnPlanetMarker: Mevcut gezegende bir işaretçiye iner.
  219. TestAllPlanets: Tüm gezegenleri test eder.
  220. ClearLinkedRef: Bağlantılı bir referansı temizler.
  221. SetLocalTime: Mevcut gezegendeki yerel saati ayarlar, isteğe bağlı olarak galaksi simülasyonunu günceller.
  222. ReloadMaterials: Tüm materyalleri yeniden yükler.
  223. PlacementOnCell: Bir hücrede yerleştirme üzerine test yapar. (poc (hücre indeksi.x)(hücre indeksi.y))
  224. ToggleWorkshopFlyCam: Atölye uçuş kamerasını açar veya kapatır.
  225. CheckBiomeMarker: Verilen biyom işaretçisinin yüklenen bölgedeki kullanımlarını bulur.
  226. TestBiomePlanet (tbp): Belirtilen biyomu kullanacak şekilde ayarlanmış tam bir gezegen oluşturur ve oyuncuyu oraya koyar.
  227. PreviewPattern: Deseni önizler (desenadı)(biyom)
  228. SetHavokDynamic: Referansın hareketini isteğe bağlı kütlesiyle dinamik olarak ayarlar (kg cinsinden).
  229. SetHavokKinematic: Referansın hareketini kinematik olarak ayarlar.
  230. SetHavokActive: Referansın Havok etkinliğini ayarlar.
  231. SetHavokLOD: Referansın çarpışma detay düzeyini ayarlar.
  232. SetHavokLinearVelocity: Referansın doğrusal hızını ayarlar.
  233. SetHavokAngularVelocity: Referansın açısal hızını ayarlar.
  234. SetHavokCollisionLayer: Havok çarpışma katmanını ayarlar.
  235. SetHavokRagdollFriction: Havok bebeğinin sürtünmesini ayarlar.
  236. SetHavokParam: Havok parametresini ayarlar.
  237. ShowHavokRagdollValues: Havok bebek değerlerini gösterir.
  238. StartHavokPartTest: Havok parçacıkların testini başlatır/sıfırlar.
  239. StopHavokPartTest: Havok parçacıkların testini durdurur.
  240. SetOrientation: Referansın yönlendirmesini ayarlar.
  241. ToggleDebugText3D: Oyun içi hata ayıklama metnini açar/kapatır.
  242. ToggleBioOverlay: BI Kaplama'yı açar/kapatır.
  243. ToggleMetricViewer: Metrik Görüntüleyiciyi Oluşturur.
  244. PrintMessage: Ekranın üzerine bir mesaj yazdırır (yazdır (mesaj) (zaman) (önceki mesajları temizle bayrağı))
  245. AddDebugTest: Bir referansa hata ayıklama metni ekler (AddDebugText (hata ayıklama metni) (boyut) (renk) (arka plan rengi) (sınır rengi) (ofssetX) (ofssetY) (ofssetZ) (sabitlenmiş bayrağı)
  246. DisableActorPackage: Bir aktörün paketini devre dışı bırakır veya etkinleştirir (DisableActorPackage (0/1))
  247. StopBatchFile: Çalışan bir toplu dosyayı durdurur.
  248. CenterOnSpaceCell: Belirtilen uzay hücresine hareket eder, isteğe bağlı olarak bir gemi belirtebilirsiniz.
  249. DependencyGraphDump: Bağımlılık Grafiğini Döker.
  250. ToggleExperimentalShaders: Deneysel gölgeleri açar/kapatır.
  251. SetTestPlanetAndBiome: İç mekan testi için bir test gezegeni ve biyom ayarlar. (stpb [gezegenadı] [biyom form])

 

Şimdi görebildiğiniz üzere Starfield hileleri listemizde sadece 251 komut var. Fakat, oyundaki komutlar bu kadardan ibaret değil. Çünkü biz, en çok işinize yarayacağını düşündüğümüz kodları bir araya getirdik. Daha fazlası için kesinlikle "help" komutunu öneririz.

Starfield eşya kodları

Az önce Starfield hileleri listemizi paylaştık. Şimdi, sizlerle eşya kodları paylaşacağız. Ayrıca bu kodlar, oyundaki bütün eşyaları kapsamıyor. Fakat, işinize en çok yarayacak eşyaları ve kodlarını kapsıyor. İşte şimdi karşınızda listemiz:

  1. Credits: 0000000F
  2. Digipicks: 0000000A
  3. Ship Spare Parts: 0003FB19
  4. Med Pack: 0000ABF9
  5. Trauma Pack: 0029A847
  6. Heart+: 0029CAD9
  7. Breach: 000547A3
  8. MagSniper: 0002EB45
  9. Big Bang: 0026D963
  10. Shotty: 0026D960
  11. Auto-Rivet: 0026D964
  12. Regulator: 0002CB5F
  13. Magshot: 0002EB42
  14. Bridger: 0026D96A
  15. Razorback: 00000FD6
  16. Coachman: 0026D96B
  17. Magpulse: 23606
  18. Urban Eagle: 0026D96D
  19. Sidestar: 0026D95D
  20. Old Earth Shotgun: 00278F74
  21. Old Earth Hunting Rifle: 0021BBCD
  22. Old Earth Assault Rifle: 0026ED2A
  23. VaRuun Inflictor: 0026D8A0
  24. VaRuun Starshard: 0026D8A4
  25. Incendiary Experimental Nishina Spacesuit (Legendary): 65925
  26. Sentinel's UC Antixeno Spacesuit (Legendary): 0007B2B9
  27. Repulsing Explorer Spacesuit (Epic): 0022B8F6
  28. Peacemaker Spacesuit: 0013F97D
  29. Monster Costume: 00225FC9
  30. Gran-Gran's Spacesuit: 001F22BC
  31. Va'Ruun Spacesuit.: 00227CA3
  32. Armor-Plated UC AntiXeno Pack (Legendary): 0010A25D
  33. Mark 1 Pack: 0001754E
  34. UC Shock Power Pack: 0021A86C
  35. Reactive Experimental Nishina Helmet (Legendary): 65926
  36. Incendiary UC AntiXeno Space Helmet (Legendary): 0010A25E
  37. Peacemaker Space Helmet: 0013F97B
  38. Mark I Space Helmet: 0001754F
  39. Gran-Gran's Space Helmet.: 001F22BC
  40. .27 Caliber ammo: 002B559C
  41. .45 ACP ammo: 002B5598
  42. .43 MI Array ammo: 002B559A
  43. .50 Caliber Caseless ammo: 002B5597
  44. .50 MI Array ammo: 002B5596
  45. 1.5kV LZR Cartridge ammo: 002BAE3F
  46. 3kV LZR Cartridge ammo: 0000E8EC
  47. 11MM Caseless ammo: 002B5595
  48. 12.5MM ST Rivet ammo: 002B5594
  49. 12G Shotgun Shell ammo: 000547A1
  50. 15X25 CLL Shotgun Shell ammo: 002B4AFB
  51. 40MM XPL ammo: 002B5592
  52. 43 Ultramag ammo: 002B5599
  53. 6.5MM CT ammo: 002B5590
  54. 6.5MM MI Array ammo: 002B558F
  55. 7.5MM Whitehot ammo: 002B558E
  56. 7.62x39MM ammo: 002B558D
  57. 7.77MM Caseless ammo: 0004AD3E
  58. 9x39MM ammo: 002B559B
  59. Caseless Shotgun Shell ammo: 002B4AFB
  60. Heavy Particle Fuse ammo: 002B558B
  61. Light Particle Fuse ammo: 002783C7

 

Starfield hileleri listemizdeki eşya kodlarını da sizlerle böylece paylaşmış olduk. Şimdi gördüğünüz gibi, sadece 61 adet kod mevcut. Elbette, oyunda sadece bu kadar eşya yok. Daha önce de belirttiğimiz gibi, bunlar en çok işinize yarayacak eşyalar. Daha fazlasını, oyun içerisinde komutlarla kesinlikle rahatça öğrenebilirsiniz.

Starfield konsol komutları Xbox için de mevcut mu?

Starfield hileleri listemizi şimdi paylaştık. Fakat, akla bir soru daha geliyor. Bu Starfield kodları, Xbox üzerinde mevcut mu? Ne yazık ki değil. Ancak Starfield subreddit'indeki ZA44 adlı kullanıcı, Starfield'ı PC'de oynuyorsanız, konsol komutlarını orada etkinleştirebileceğinizi ve ardından açtığınız hilelerden yararlanmak için kaydınızı Xbox'a yükleyebileceğinizi iddia ediyor. Çünkü eknik olarak, Starfield konsol komutlarını Xbox'ta hileleri etkinleştirmek için kullanamazsınız. Ayrıca, 2 kopya satın almanıza da gerek yok. Çünkü Starfield'ı sadece Xbox için satın aldıysanız PC için zaten mevcut. Uzun lafın kısası, Starfield hileleri listemiz, ne yazık ki Xbox için geçerli değil.

Starfield hileleri ve kodlar başarımları kapatıyor mu?

Bu sorunun yanıtı sizleri kesinlikle üzecektir. Çünkü, Starfield'ın konsol komutlarını kullanarak oyununuzda herhangi bir değişiklik yaparsanız başarımları devre dışı bırakırsınız. Sonuç olarak, Starfield'ın tüm başarılarını elde etmek o kadar da kolay değildir.

Starfield hileleri ve komutlar ile iptal olan başarımları açmak mümkün mü?

Daha önce oyunun resmi olarak başarımları hile kullandığınız anda kapattığını söyledik. Ancak, bunu aşmak da mümkün. Şimdi, Nexus Mods internet sitesi üzerinde başarımları geri açan modlar mevcut. Bu modlar ile oyunun iptal ettiği başarımları geri açmanız kesinlikle mümkün.

Starfield hileleri, konsol komutları, kodlar rehber yazımız bu kadardı. Ancak, sitemiz üzerinde daha birçok farklı yazı mevcut. Dahası, her geçen gün sitemize daha fazla içerik ekliyoruz. Bu yüzden, kesinlikle takip etmenizi öneririz. Sitemiz üzerinde Starfield rehber yazıları için bir ana sayfa şu anda mevcut değil. Fakat, ilerleyen günlerde böyle bir sayfamız da sizlerle birlikte olacaktır. Şimdi, biz size iyi oyunlar dileyelim ve oyunla sizi baş başa bırakalım.

PUBG şekilli nick isim listesi ve şekilli klan nickleri yazımız, kesinlikle dikkatinizi çekecektir. Zira, sadece PUBG değil, aynı zamanda başka oyunlarda da işinizi görecek bir yazımızdır. Dahası, Valorant Crosshair ayarlarına da bakmanızı öneririz.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.