Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 17.09.2023

Bugüne kadar piyasaya sürülen iki Marvel's Spider-Man oyunu (2018'in Marvel's Spider-Man'i ve 2020'nin Miles Morales'i) daha kısa bir açık dünya oyunuyla neler yapabileceğinize dair harika örnekler oldu. Oyunların daha odaklanmış kapsamı, Insomniac'ın kesmeyi başardığı set parçalarına daha fazla sevgi pompalayabilmesiyle sonuçlanıyor. Bu, daha sakin, daha ilgi çekici bir hikayenin merkez sahneyi alabileceği anlamına geliyor. Bu, tüm deneyimi aşağı çeken bir açık dünya şişkinliği fazlası olmadığı anlamına geliyor. HowLongToBeat, Marvel's Spider-Man'in yaklaşık 17 saat uzunluğunda olduğunu ve Platinum veya %100 tamamlama için çabalamak isteyen herkes için 34½ saatlik bir tamamlama süresi olduğunu listeliyor.

Oynadığım önizleme bölümünden itibaren her şey sıkıydı; ister Miles ister Peter olun, sizi ileriye iten çok güçlü bir momentum hissi vardı. Olay örgüsünü ilerletmek için tasarlanmış 'buraya git, şunu yap' görevleri bile yüksek riskli, ilginç unsurlara sahipti. Hiçbir şey öylesine eklenmiş gibi hissettirmiyordu. Örümcek Adam 2, şu ana kadar MCU'nun tüm aciliyetine en iyi şekilde sahip.

"Bunun 80-100 saatlik bir oyun olmasını istemiyoruz, olmak istediğimiz yer orası değil. Elimizden geldiğince harika hikayeler anlatmak istiyoruz," diye devam ediyor Smith. "Her görevi gerçekten ama gerçekten unutulmaz kılmak istiyoruz. Amacımız süper, süper geniş gitmek yerine bu." Ve dedikleri gibi, kanıtı pudingin içinde: oynadığım kısa ön izleme seansı bile hızlı, iyi kurgulanmış ve düzenlenmişti.

Smith, açık dünyanın bu daha odaklanmış kapsama uyacak şekilde "geliştiğini" söylemeye devam ediyor. "Dünyada keşfettiğiniz her şeyin bir hikaye unsuru olduğundan emin olmak istiyoruz" diye açıklıyor. "Önceki oyunlarda bunu iyi yaptığımızda oyuncuların buna gerçekten tepki verdiğini gördük." Bu amaçla, birçok koleksiyon parçasından bazılarını (haritanızda açıkça işaretlenmiş ve ne olursa olsun güzel kullanıcı arayüzüyle vurgulanmış) alırken bile, aktif kahramanınızın eşya hakkında en Örümcek Adam tarzında espri yaptığını duyacaksınız.

Insomniac'ın hem karakterlerini hem de oyuncu kitlesini anladığı çok açık ve onları asla hoş karşılanma tehdidinde bulunmayan bir deneyimde bir araya getirmenin hoş ve odaklanmış bir yolunu buldu.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.