Günümüzde gündemden düşmeyen oyunlardan bir tanesi haline geldi artık Sea of Thieves. Birçok haberin yanı sıra, oyuna biçilmiş olan ücreti hak edip etmediği de, tartışılan konular arasında. Hatta, geçtiğimiz günlerde bu konu hakkında biz de fikrimizi paylaşmıştık. O yazımıza da, buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Oyunun bu haberimize konuk olmasının sebebinden de bahsedelim, asıl haberimize geçmeden önce. Sea of Thieves'in geliştirici ekibi olan Rare, oyun içerisindeki dinamik eşleştirme sistemi konusunda açıklamalarda bulundu.
Rare tarafından yapılan açıklamalara göre, oyun içerisinde bulunan dinamik eşleştirme sistemi, tahmin ettiğimizden biraz daha değişik. Sea of Thieves'in dünyasında 100 oyuncu aynı anda bulunmuyor. Bundan ziyade, gemi ve ekip, diğer ekiplerle karşılaştırılıyor. Ekip, oyunun dünyasına oyuncular yerine gemiler ekliyor. Eğer, gemiler terk ederse, yerleri yenileri ile dolduruluyor. Bir şekilde olur da sunucuda tek kalırsanız, başka bir sunucuya taşınıyorsunuz.
Oyun içerisindeki sunucu sistemi her ne kadar karışık görünüyor olsa da, akıllıca düzenlenmiş olduğunu söylemek mümkün. Bu sayede hem sunucu yükleri ağır olmamış oluyor, hem de yalnız kalmak gibi sıkıcı durumlar önleniyor. Zaten, oyundaki eşleştirmenin de dinamik olarak nitelendirilmesinin arkasında yatan sebep bu. Sea of Thieves'i bekleyen takipçilerimiz için, oyunun 20 Mart 2018 tarihinde, PC ve Xbox One platformları üzerindeki oyuncularla buluşacağını hatırlatmamızda fayda var. Her iki platformdaki oyuncularla da oynayabiliyor olmamız gibi müthiş bir artı ile karşılaşacağımız çıkış tarihini de, sabırsızlıkla beklediğimizi belirtebiliriz.