Oyun platformları arasındaki çatışmalar, platform ayrışmaları ilk ortaya çıktığından beri durulmuyor. Çoğu oyuncu donanım açısından çok daha güçlü olan PC platformunun, konsollar tarafından sınırlandırıldığını düşünüyor. İşin aslı ve çoğumuzun gözünden kaçan kısmı ise Stardock Genel Müdürü oldukça detaylı bir şekilde açıklıyor. Bu platformun çok geniş bir yelpazesinin olması gelişmesini engelleyen bir sebep olarak görülebilir.
Brad Wardell, yani üst seviye PC odaklı oyunlar geliştiren Stardock'un Genel Müdürü, detaylı ve üst seviye grafiklere sahip oyunların tasarlanması hakkında konuştu. Kendisine sorulan önemli sorulardan bir tanesi ise, PC oyunculuğunun gelişmesini gerçekten konsolların mı engellediği idi. Sözlerine, "Hayır, yani, altında çalışmanız gereken belirli sınırlamalar var. Yapabilecekleriniz ve pazarlayabilecekleriniz var." şeklinde başlayan Brad Wardell aslında konuşmanın gidişatını da çiziyor.
Ashes of the Singularity'nin hiçbir zaman en çok satan ilk 10 oyun listesine girmesini beklemediklerini, bunun kendilerini kandırmak olacağını söylüyor. Stardock CEO'suna göre, oyunun parlamak için 2GB Video Bellek ve 8GB Belleğe ihtiyaç duyması işleri zorlaştırıyor. Bundan çok daha ötede oyunlar ise, çok daha yüksek sistem gereksinimleri gerektiriyor bunu biliyoruz. Brad Wardell'a göre PC oyunculuğunu gelişmekten alıkoyan sadece konsollar değil, düşük bütçeli ve donanımlı bilgisayarlar da buna sebep oluyor.
Tüm bunların haricinde, 2017 yılında çıkacak oyunlar listemize, en iyi PlayStation 4 oyunları listemize, Outlast 2 inceleme yazımıza ve Call of Duty: WWII için neden heyecanlanmamanızı söylediğimiz fikir yazımıza göz atmanızı öneriyoruz. Mutlaka ilgi çekecek şeyler bulabileceksiniz bu linklerde.