Warcraft, en yüksek gişe hasılatı elde eden oyun uyarlaması oldu!

Warcraft, en yüksek gişe hasılatı elde eden oyun uyarlaması oldu!

Böylece devam filminin önündeki tek engelde kalkmış oldu.

Yıllarca strateji oyunu severleri kendine bağladıktan sonra, World of Warcraft ile oldukça büyük bir hayran kitlesi kazanan Warcraft evreni, sonunda beyaz perdeyle de buluştu. İlk inceleme puanları oldukça düşük gelse de, izleyiciler tarafından fazlasıyla sevinen film, yapımcılarını da mutlu etmişe benziyor.

warcraft-movie-incelme-2

Şimdiye kadar 380 milyon dolardan fazla hasılat yapan filmin bütçesi 160 milyon dolardı. Yani bu demek oluyor ki, devam filminin çekimlerinin başlaması uzun sürmeyecek. Hatta bir takipçinin devam filmi gelecek mi sorusu, Twitter üzerinden filmin yönetmeni Duncan Jones tarafından cevaplandı. İşin güzel yanıysa, bu soruya yönetmenimizin öyle bir seçenek sunulursa severek yapacağı cevabını vermesi olmuş.

İşin en ilginç yanıysa filmin Çin’de inanılmaz hasılat rakamlarına ulaşması. Şaşırtıcı şekilde, Warcraft Çin sinemasında bu yıl en çok izlenen 6. film durumunda. Çin’de 50 milyon doların üstünde hasılat yaptığı düşünülen film, Terminator: Gensys ve Iron Man 3’ten sonra, bu alanda başarı kaydedebilmiş nadir yapımların arasına adını yazdırdı. Muhtemelen bu başarının altında yatan sebep, filmin bütün hikayeyi detaylandırarak, farklı yönlerden anlatması.

warcraft-20

Bir diğer önemli durumsa, bana göre Warcraft’ın ilk filminin hikayesi, bütün hikayenin çok ufak ve az detaylı bir parçası. Geri kalan hikayeyi düşündüğünüzde, bir sonraki filmlerde olacak şeyleri hayal edebiliyorsunuzdur. Özellikle Arthas’ın hikayesi işin içine girdiğinde hasılat konusunda çok daha yüksek rakamlar duyacağımızı düşünüyorum ben. Bakalım Warcraft’ın beyaz perdedeki hikayesi nasıl devam edecek.

Yorumlar (1)

Bir Cevap Yazın