Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 03.11.2013

Turkcell Superonline, Palladium Executing Strategy tarafından stratejileri hayata geçirme konusunda en başarılı şirketlere verilen Hall of Fame ödülünü kazanan ilk Türk telekomünikasyon şirketi oldu. Kusursuz strateji uygulama yöntemi ve elde ettiği çarpıcı sonuçlar ile bu ödüle layık görülen Turkcell Superonline’ın başarı hikayesi, stratejik yönetim alanında referans kaynaklar arasında yer alan Harvard Business Review’de de yer alacak.

TurkcellSuperonline LOGOTurkcell Superonline’ın, altı yılda, sıfırdan 32 bin km fiber ağa ulaşması; 520 bin fiber aboneye erişmesi ve 1 milyon 570 bin haneye fiber sunması; altı yılda 2 milyar TL doğrudan altyapı yatırımı gerçekleştirmesi mükemmeliyet ödülünün alınmasının anahtarları oldu.

Türkiye’de dünya ile aynı anda fiber çağını başlatan Turkcell Superonline, güçlü fiber optik altyapısı sayesinde bu alanda öncü ve prestijli ülkelerden biri haline getirdiği Türkiye’yi uluslararası organizasyonlardaki başarılarıyla da zirveye taşıyor. Rekabetin yoğun olduğu ve yatırımların getirisinin uzun vadede alındığı bir sektörde kısa sürede elde ettiği başarı ile dikkat çeken Turkcell Superonline, uluslararası düzeyde en prestijli ödüllerden biri olan Hall of Fame ödülünü kazanan ilk Türk telekomünikasyon şirketi oldu.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.