Avatar
Yazar: LeaderGamer, Editör Yazım tarihi: 04.07.2011

Mass Effect 3'ün sanat yönetmeninin önünde oldukça fazla sorun var. Oyunun gerek aydınlık, neşeli; gerekse karamsar mekanlarından iki oyundur gösterilmesini beklediğimiz Tali'nin yüzüne kadar.

Oyunun sanat yönetmeni Derek Watts, CVG'ye verdiği demeçte, "Sanatsal bakımdan çok iyi olan ilk Mass Effect bölümleri, ne yazık ki oynanış bakımından o kadar başarılı değildi." dedi. "İçinde sıkışabileceğiniz oldukça fazla alan ve yüksek platform vardı. Bunları en başından düzeltmemiz gerekirdi."

Watts, Bioware'in ilk başta iyi iş çıkardığını hissetmesini, stüdyonun şu anki nesildeki ilk oyunu olmasına bağladı.

"Bu teknolojiye alışmak bizim için zaman aldı." dedi. "Biz böyle geniş açık alanlar, her an ani bir saldırı gelebilecek köşeler ve bu büyük manzaraları istiyorduk. Ama bunu yapmak, bu motorla zordu."

Sanat yönetmeni, aynı zamanda iki oyundur "Lan belki burada görürüz.." dediğimiz Tali'nin yüzü konusuna da değindi.

"Birçok insan, yüzünün gösterilmesini istiyor ama ne yaparsak yapalım, durumdan memnun olmayan insanlar olacaktır." diye tahminde bulundu. "Birisi 'Ama ben çok güzel olduğunu düşünmüştüm?' derken bir diğeri 'Ama ben gördüğüm en çirkin yaratık olacağını tahmin etmiştim?' diyecektir. Bu yüzden bu konu hakkında çok uzun süre tartıştık, ancak şunu söyleyebilirim ki, ekipçe en tedirgin olduğumuz konulardan birisi bu. Her zaman 'Hadi başka bir şey hakkında konuşalım!' diyerek konuyu değiştiriyoruz. Ama eninde sonunda bir karar vermemiz gerekiyor."

Mass Effect 3, Shepard'ın hikayesinin sonu, 6 Mart 2012'de PC, PS3 ve 360 için çıkacak.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.