Daha önceden, Ryse hakkında karakter başına 150.000 triangle'dan karakter başına 85.000 triangle'a muhtemel bir düşüş olacağı söyleniyordu. Crytek'in CEO'su bu düşüşü, attığı bir tweet ile doğruladı ve bunun kendi seçimleri olduğunu ekledi.
Cevat YERLİ VentureBeat ile yaptığı bir röportajda Ryse'da daha fazla sinematik deneyime odaklandıklarını, filmler ve oyunlar arasında bir köprü oluşturmaya çalıştıklarını söylemişti.
Orijinal slayt şöyleydi:
Bu yeni slayt ise triangle sayısındaki düşüşü gösteriyor:
Kalite düşüşü hakkında bu haberler çıktıktan sonra, Crytek CEO'su Cevat YERLİ, iki seçenekten birini seçmek zorunda olduklarını ve daha iyi olduğuna inandıkları seçeneği seçtiklerini söyledi. İşte Cevat YERLİ'nin o tweeti:
#Ryse Hero Marius 85k polys? It was choice: 150k polys w LODs vs 85K + better shading + no LODs (stable). The latter wo at better quality!
— Cevat Yerli (@RealtimeCevat) September 27, 2013
Ryse, Crytek'in yeni oyun motorları CryEngine 3.5 ile geliştirdikleri ilk oyun. Kesinlikle çarpıcı gözüküyor fakat bu tür bir düşüş haberi iyiye işaret değil. Bu Ryse'ı PC için tüm yüksek özellikler ile 1080p olarak bekleyebiliriz anlamına mı geliyor yoksa bu özelliklerin sadece Xbox One 'a özel olacağı anlamına mı geliyor?
Konu hakkındaki yenilikler için bizden ayrılmayın.