Avatar
Yazar: Ertuğrul Emanet, Editör Yazım tarihi: 16.12.2019

Uzun süredir beklenen ReShade güncellemesi olan ReShade 4.5 sonunda yayınlandı.

Açık kaynak programı üzerinden geliştirilmeye devam edilen popüler görüntü iyileştirme programı 4.5 sürümüne kavuştu.

Yeni sürüm, önceki versiyondaki birçok hatayı düzeltiyor.

Bununla yetinmeyen ReShade 4.5 sürümü, yeni özellikleri ve performans iyileştirmelerini de yanında getiriyor.

Ünlü işlem sonrası programını iyileştirmek üzerinde uzun mesai harcayan ReShade ekibi, bu sürümle birlikte günümüzde yaygınlaşmaya başlayan ve geleceğin teknolojisi olmaya aday Vulkan ve DirectX 12'yi unutmamış.

Verilen desteğin yanında önemli bir performans iyileştirmesi de açıklanan gelişmeler arasında.

Son güncellemesi ile Nvidia'nın benzer araçlarının önüne geçen ReShade'in bir sonraki güncellemesi şimdiden büyük bir merak konusu oldu.

Eğer siz de bir oyuncu olarak bu tarz programlar ile ilgiliyseniz, ReShade 4.5 sürümünü buradan indirebilirsiniz.

Tüm bunların dışında bir de 4.5 sürümü ilen yapılan değişiklikler paylaşıldı.

Bunların arasından en çok ilgimizi çekenleri aşağıda sizler için sıraladık:

Tüm API'lar için derinlik önbelleği algılaması revize edildi.

  • Daha iyi performans için OpenGL 4.6'da SPIR-V Shader tekniğine geçildi. (Doğru çalışması için güncel sürücüler gerekli.)
  • Değişken listesine ön işlemci tanımları için arayüz elementleri eklendi.
  • Eksik shader fonksiyon geçişi için derleyici ikazı eklendi.
  • Efekt derleyicisine gölgeleyici imza doğrulaması eklendi.
  • ReShade FX'e görev zinciri desteği eklendi.
  • Kombinasyon menüsüne ayarlama butonları eklendi.
  • Kaplama ön izlemesinde sadece spesifik renk parçalarını gösterme seçeneği eklendi.
  • Kaynak kod dosyalarına ek olarak içerikteki dosyaları düzenleyebilmek için bağlam menüsüne teknik listesi eklendi.
  • Kaplama havuzu yöntemi eklendi.
Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.