PUBG Sezon 4 hakkında Brian Corrigan ile röportaj

PUBG Sezon 4 hakkında Brian Corrigan ile röportaj

Sezon 4'te bizleri bekleyen şeyler ve gelecek planları hakkında bilgiler aldık.

Günümüzün en çok oynanan oyunlarından bir tanesi olarak gösterebileceğimiz PUBG isimli yapımı bilmeyen yoktur. PlayerUnknown’s Battlegrounds olarak da bilinmekte olan PUBG, 4. sezonu ile bizlerle. Geçtiğimiz günlerde çıkan fragmandan sonra, oyunu bir hayli merak ettik ve PUBG ekibinin önemli bir ismi ile PUBG Sezon 4 hakkında röportaj yaptık. Oyunun arkasındaki stüdyonun yönetmeni olarak bilinen Brian Corrigan, ona yöneltmiş olduğumuz soruları yanıtladı.

Brian Corrigan, röportaj esnasında birkaç videoya da işaret etti. Bahsi geçen videoları haberimizin en sonuna sizler için ekledik. Hemen aşağıda sizlerle paylaşmış olduğumuz soruları, biz Türkçe olarak sorduk, onlar ise İngilizceye çevirerek yanıtladı. Biz de, Brian Corrigan tarafından gelen yanıtları tekrardan Türkçeye çevirdik. Yapmış olduğumuz röportaj detaylarına geçmeden önce, sizlerle PUBG Sezon 4 fragmanını da paylaşalım. Ondan sonra da, rahat rahat röportaj ile sizleri baş başa bırakabiliriz.

Brian Corrigan ile PUBG Sezon 4  hakkında röportaj

Alper Dalan: PUBG Sezon 4 bizlere genel olarak ne sunacak?

Brian Corrigan: PUBG 4. Sezon, önceki sezonda attığımız temellerin üstüne yenilikler ekliyor ve uzun süredir oyuncuların istediği yeni içerikler ekliyor. Özellikle, birçok yeni güzel silah boyaları, kıyafet ve daha fazlasını getiren Aftermath isimli yeni bir Survivor Pass ile sizleri tanıştırıyoruz. Topluluğun birlikte çalışarak tamamlamaya çalıştığı amaçlar içeren yeni bir tür görevleri de bulunduracak.

Bu sezonun büyük içeriği ise Elongel Görsel Güncellemesi. Ekip olarak bunun için heyecanlıyız çünkü bu, perde arkasında tecrübe ettiğimiz gelişmeleri herkese gösterdiğimiz bir yol. Gelecekte olacakları göstermenin, PUBG’yi evvelden başarılı yapan haritaya el atmaktan daha iyi bir yol olabilir mi?

Alper Dalan: PUBG 4. sezon güncellemelerinde yeni eşyalar gelecek mi? Gelecekse, ne gibi eşyalar bizlerle olacak?

Brian Corrigan: PUBG 4. Sezon ağırlıklı olarak Erangel oldaklığı olduğundan, geliştirmiş olduğumuz kozmetikler de Erangel’in geçmişi, şu anı ve geleceği temalı. Aynı zamanda, oyuncuların yeni Erangel tecrübelerinin tadını daha iyi çıkarmaları için tasarlanmış olan pikap, araba radyosu gibi yeni eşyalar ve özelliklerimiz bulunuyor. Ek olarak, ilk defa oyuncuların araç boyalarına erişimi var. Fikrimce, oyuncular yapmış olduğumuz değişiklikler ile mutlu olacaktır.

Alper Dalan: PUBG Sezon 4 fragmanında gördüğümüz kadarıyla, oyunun evreninin arkasındaki hikaye hakkında izler var. Peki, bu sezon içerisinde oyundaki evrenin hikayesi ile ilgili detay görecek miyiz?

Brian Corrigan: Ah, evet! Bu, heyecanlı olduğumuz ve şirket içerisinde konuştuğumuz bir şey, yani ilerleyen süreç içerisinde bu şeylerden daha fazlasının yansıtıldığını görebilirsiniz. Söylemekten ziyade göstermeyi tercih ediyoruz, o yüzden buna daha çok, halihazırda bulunan harika oyunumuza eklediğimiz dünya yaratma çalışmaları olarak görün. Daha fazlasını öğrenmek isteyenler, oyun içi bir sürü yol gösteren ipuçları bulunduran Erangel Görsel Güncelleme’ye bakabilir. Her ne kadar şimdilik hakkında pek konuşamıyor olsak da, daha fazlasını öğrenmek isteyenler için 4. Sezon maceraya başlamak için en iyi yer.

Alper Dalan: Erangel’de ne gibi değişiklikler olacak? Yapılan değişiklikler, optimizasyon konusunda oyuncular açısından olumlu etkileyecek mi?

Brian Corrigan: Erangel Görsel Güncellemesi, güncellenmiş modeler, optimize edilmiş dokular gibi teknik inceliklerin de arasında bulunduğu bir sürü yepyeni özellik ile dolu. Bu, oynanış konusunda daha da iyi bir oyun tecrübesi sunacaktır. Belki de daha önemlisi de, oyuncuların dünyada bir şeylerin değiştiğini fark etmesidir. Çevre daha da çok yaşlandı, bazı yapılar eskidi ve oyuncular, harita üzerindeki değişik yerlerde graffiti ve propagandalarda da bir şeylerin değişmiş olduğunu fark edebilir. Ayrıca, pikaplar gibi tecrübe ve hayatta kalma konusunda sürükleyici bir çevre yaratma imkanı sağlayan yeni etkileşimsel elementler de bulabilirler.

Optimizasyon konusuna değinecek olursak, bu, son 6 ila 9 ay arasından çok ilerleme gösterdiğimiz bir şey. Son sonbaharda olan internet sorunları, konsollardaki doku yükleme sorunları ve benzeri gibi büyük sorunlarımız kolayca unutulabilir. Şirket içerisinde, ana motoru geliştirerek böylesine sorunları daha rahat halledebilmemiz için bir araya getirilmiş yeni bir mühendir takımı kurduk. Burada cidden tek bir çözüm yok ama bu, her geliştirici ekibin, ekip içerisinde düşünmesi gereken ve aynı zamanda bizim kayda değer yatırımlarla desteklemeye devam edeceğimiz bir şey.

Erangel ile ilgili olarak, optimizasyon odağı, haritamızı son birkaç aydır test sunucularımızda herkese açık bir şekilde test etmemizin en büyük parçası. Herkese açık çıkıştan önce birçok sorunu tespit edebildik ve kritik geliştirmeler yapabildik.

Alper Dalan: Hileciler konusunda bu sezon ne gibi adımlar atacaksınız?

Brian Corrigan: Yakın zamanda şirketimizin anti-hile ekibinin ne yaptığını gösteren bir video yayımladık. Kişisel düşüncem olarak, ben videoyu beğendim çünkü bu derece şeffaflık birçok şirketin rahat hissettiği bir şey değil. Her neyse, şirketimizde hayranlarımızın ihtiyaçlarını birinci sıraya koymak önceliğimiz ve umuyorum ki, oyuncular bizim bu yıl daha sık iletişime geçerek ve oyunun arkasındaki ve gelecek planlarımız hakkında paylaşımlar yaparak sıkıca çalıştığımızı hissedebilirler.

Videoda da görebileceğiniz üzere, makine tespiti, kullanıcı raporları ve yasal önlemler kullanmaktayız. Sürekli olarak her alanda araçlarımızı ve tekniklerimizi geliştiriyoruz. Şirket içerisinde her hafta son zamanlardaki problemleri konuşmak için toplanıyoruz ve anti-hile ekibimiz son açılan başlıklara çok hızlı bir şekilde cevap veriyor. Her ne kadar bu alanda bir sürü gelişmiş teknolojimiz olsa da, belli ki gerçekten zor ve nüans bir problem ama fikrimce, oyuncular bu alanda daha fazla gelişme görecektir.

Alper Dalan: Her ne kadar tahminlerimiz bulunsa da, yine de merak ediyoruz. Fragmanda gördüğümüz kişi tam olarak kim ve çocukluğunda oraya nasıl düştü?

Brian Corrigan: Harika soru! Görebileceğiniz üzere en sonunda oyuncularımızın, oyunda tecrübe ettiklerinin arkasındaki hikayeden bir parça anlatmaya başlamaya hazırız. Şirket içerisinde uzun süredir yapmak istediğimiz bir şey ve 4. Sezon da ilk defa yapabildiğimiz yer oldu.

Tam detayları paylaşmaya hazır değiliz. Şimdilik, oyunculara eğlenceli yerler keşfedebilecekleri ve daha fazlasını bulabilecekleri Erangel Görsel Güncellemesi’ni keşfetmelerini tavsiye ederim.

Alper Dalan: Fragmanda görmüş olduğumuz çocuk, o yaşta nasıl hayatta kalmayı başardı? Hayatta kaldıktan sonra, nasıl bu kadar zengin oldu ve insanları birbiriyle savaştırmaya başladı?

Brian Corrigan: Bunlar harika sorular! Keşke cevaplarını da bilseydim.

Alper Dalan: Fragmanda görmüş olduğumuz karakteri, PUBG Sezon 4 esnasında oyunda da görecek miyiz?

Brian Corrigan: Cevabını bilmediğim bir başka soru daha. Fakat kendisi biraz ürpertici, değil mi?


PUBG  Satın al
   Haber  |  Öne Çıkanlar 


Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın