Avatar
Yazar: LeaderGamer, Editör Yazım tarihi: 23.02.2011

PS3, 5 yıldır oynanıyor ve 5 yıldır birçok yönden zirvede tutuyor kendisini. Normal standartlarda olsaydı şimdiye kadar asteroid ile çürümüş bir dinozor gibi yok olup gitmişti. Ama Guerilla ve bizim deyimimize göre PlayStation 3, normal bir makine değil.

"Bitirdiğimiz her projenin sonunda 'sınırına ulaştırdık' demekle hata yaptık. Evet, böyle diyoruz çünkü bu hatayı Killzone 2'de yaptık." dedi Guerilla'nın müdürü ve başkan yardımcısı Hermen Hulst. "Maksimum derecesine kadar çıkardığımızı sanıyorduk fakat yanılmışız. Artık biliyoruz ki daha kat edilecek çok yol var bu sistemde. Denenecek çok teknik var."

"Örneğin, Killzone 2'de tırtıklı yerleri düzelten güzel bir anti-aliasing yayınladık. Şimdi de onu kullanıyoruz fakat daha geliştirilmiş ve düzgün bir versiyonunu. Yani bu yeni projede çok daha gelişmiş özelliklere ve sisteme yer verdik. Killzone 2'ye kıyasla Killzone 3 çok daha fazla poligon sayısı içeriyor. Yüzde 40 civarı bir gelişme var."

Başka bir deyişle her şey güç demek değil. Yaratıcılık daha önemli gibi görünüyor. Acaba PlayStation 3 daha ne kadar yıl maksimuma ulaşmak için bekleyecek. 2? 3? 4? 10??

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.