Avatar
Yazar: Kaan GEZER, Editör Yazım tarihi: 28.02.2017

Darksiders ve Darksiders II oyunlarını geliştirmiş olan Vigil Games ekibi kurucularından olan Ryan Stefanelli ile bir röportaj gerçekleştirildi. Gaming Bolt tarafından gerçekleştirilen röportaj ile Ryan Stefanelli, Project Scorpio tarafından sunulan doğal 4K çözünürlük ile, PlayStation 4 Pro tarafından sunulan checkerboard 4K çözünürlüğünün arasında çok büyük bir fark olmadığını belirtti. Ryan Stefanelli bu konuda ilk olarak, "Doğal 4K çözünürlük ile görüntü, daha yumuşak görünecektir fakat checkerboard 4K çözünürlüğünde de çok sivri olmayacaktır. Tabii bunların hepsi, televizyonun çözünürlüğüne, boyutuna ve oyunun geliştirilme sürecine de bağlı. Oyun geliştirme penceresinden bakarsanız eğer, checkerboard 4K ile oyun geliştirmek daha zordur fakat bu konu altında Unity bizim için bu işi yapıyor." dedi.

Project Scorpio tarafından sunulan 4K ile PlayStation 4 Pro tarafından sunulan 4K arasında önemli bir fark yok

Gaming Bolt bu sorunun ardından, geliştirilen oyunların kalitesine de değindi ve Ryan Stefanelli, bu kalitenin çözünürlük ile değil, CPU ve GPU ile alakalı olduğunu belirtti. Ryan Stefanelli ardından, "PlayStation 4 Pro içerisinde bulunan GPU ile biz, doğal 4K çözünürlük sunamayız fakat günümüz PC ekran kartları ile bunu kolaylıkla sağlayabiliyoruz." dedi. Yani, Darksiders geliştiricisi, aslında iki konsol arasında çözünürlük olarak çok fazla fark olmayacağını söyledi. Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Bu iki konsol arasında, çözünürlük açısından dev gibi bir fark olacak mıdır? Yoksa fark olmayacak mıdır? Cevaplarınızı ve düşüncelerinizi bekliyor olacağız yorumlar kısmında.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.