PC Oyunlarını geliştirmek “daha az” Kısıtlayıcı!

PC Oyunlarını geliştirmek “daha az” Kısıtlayıcı!

Bioware’den Daniel Erickson’a göre PC platformuna oyun geliştirmek konsollara göre daha az kısıtlayıcı, ve PC firmanın lider platformu olarak kalacak.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

“Her iki-üç yılda bir RPG oyunlarının ve PC oyunculuğunun öldüğü tartışmalarının alevlendirilmesine karşın şu ana kadar piyasaya çıkan ve rekor kırıp ses getiren oyunların çoğunluğunun PC oyunlarından oluştuğunu görmekteyiz.” diye belirtti.

“Şu anda dünyadaki en büyük oyuncu kitlesi bir RPG MMO türündeki bir PC oyununda. PC’nin dezavantajlarını biliyor olmamıza rağmen, fare-klavye arayüzünün oyunlar için (konsollara göre) çok daha az kısıtlayıcı olduğunu söyleyebiliriz.” diye devam eden Erickson, Dragon age gibi oyunlarda arayüzün geniş seçeneklere sahip olması nedeniyle PC’nin firma için lider platform olarak nitelendirildiğini belirtti.

E3’te detayları açıklandığı üzere BioWare’in son oyunu, Star Wars: The Old Republic, gelecek ilkbaharda sadece PC için çıkacak.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.