E3 2010 fuarı esnasında Metal Gear Solid: Rising oyununun nasıl bir dövüş sanatı içereceğini az çok öğrendik. Aslında dövüş sanatı yerine nasıl herşeyi kesebileceğimizi öğrendik desek daha güzel olur.
Aslında MGS: Rising'te ki dövüş ile aklımıza oyunun ne kadar kanlı geçeceği gelmişti. Ancak bugün oyunun yapımcılarından olan Shigenobu Matsuyama, Kotaku sitesine bazı konuşmalarda bulundu. Bu konuşmalarda ise en göze çarpan cümleler, oyunda bir gizlilik seçeneğininde olacağı oldu. Yani oyunu insanları kesmeden daha doğrusu insanlardan gizlenerekte oynayabilecekmişiz.
Bunların yanında Shigenobu Matsuyama karşımıza çok fazla Mech ve Cyborg çıkacağını fakat bunları kestiğimizde öldürdüğümüz anlamına gelmediğini söyledi. Yani öldürmek sadece insanlara mahsuz bir kavram olucak oyunda.
Matsuyama, birde oyunda gizlilik yerine düşmanlarımızın silahlarınıda kesebileceğimizi söyledi. Bu durum onların cesaretlerini bir hayli azaltacak gibi gözüküyor.