Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 23.06.2010

FirstPlay’dan birkaç kişi ve Metal Gear Solid: Rising’in direktörü Mineshi Kimura ile masaya oturdular ve geçen E3’te gösterilen oyunun fragmanı hakkında tartıştılar. Tartışmanın tamamı yayınlandığında okumanızı tavsiye ediyoruz, ancak şu anda bazı önemli noktaları söylemekte fayda var. Oyun MGS 2 ve MGS 4 (Snake teknik olarak görünebilir) arasında geçiyor ve Raiden’ın MGS 4’teki Ninja saldırısını sezdiğini anlamamıza yardımcı oluyor.

Raiden’in rakibinin arkasından görünen omurga beklenmeyen bir şekilde fragmanın başında? Aslında omurga değil de daha çok protagonist tarafından katana yeminini gerçekleştirmek için gerekli olan bir çeşit batarya. Bir sürü şeyin kesilmesi ile de konuşulurken oyundaki her şeyin kebab gibi parçalara ayırana kadar kesebileceğine dair bilgiyi de edinmiş oluyoruz. Düşmanlar bazı zayıf noktalara sahip. Bu noktalar oyunun yavaş çekim (slow-motion)  sırasında belli olabiliyor.

Move/Kinect desteklediği halde anlaşılan oyunun direktörü bunu kabul etmek istemiyor. Oyunda gördüğümüz karpuzlu bölüm ile ilgili olarak aslında biz de “Move” ile pek de uyumlu olacağını düşünmüyoruz. Bu yüzden umuyoruz ki farklı bir şekilde bu bütün kesme işlemlerini gerçekleştirebiliriz.

Sonuç olarak, gizlilik hala oyun için en büyük nokta. Hatta bu gizlilik daha öncekilerden daha da çok çünkü Raiden bir önceki Snake’dan daha çok yetenekli. Seveceksiniz.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.