Menü
https://leadergamer.com.tr/infamous-second-son-yeni-yama/
Death Stranding 11 Aralık 2016 23:25

Death Stranding grafikleri fotogerçekçi seviyesinde olacak

Hideo Kojima söyler de, biz inanmaz mıyız?


The Game Awards 2016 sırasında yayımlanan 2. videosu ile kendisini bizlere tekrar hatırlatan Death Stranding ve Hideo Kojima, bugün tekrar karşımıza çıktı. Red Bull ile gerçekleştirdiği bir röportaj sırasında karşımıza çıkan Hideo Kojima, öncelikle Guillermo del Toro ile olan işbirliklerinden bahsetti. Hideo Kojima bu konuda öncelikle, “Guillermo del Toro ile başka bir projede daha çalışmıştık. Bu projenin iptalinde çok üzülmüştü. Ben de ona yeni projeme katılmasını söyledim ve şimdi çok derin bir seviyede işbirliği yapıyoruz. Çünkü oyunun karakterini birlikte geliştiriyor, senaryo anlatımını ve hatta kamera açılarını birlikte tartışıyoruz. Mads Mikkelsen ile de aynı şekilde ilerliyoruz.” dedi.

Death Stranding

Bahsi geçen bu röportaj tabii ki bu kadar kısa sürmedi ve efsanevi yapımcı, oyunun grafiklerinden de bahsetti. Öncelikle The Game Awards 2016 sırasında yayımlanan videonun, daha önce de söylediğimiz gibi, PlayStation 4 Pro üzerinden gerçek zamanlı olarak oynatıldığını belirten Hideo Kojima, Death Stranding ile fotogerçekçi grafik seviyesini hedeflediklerini belirtti ve videoda gördüğümüz grafiklerden çok daha iyi bir grafik ile karşılaşacağımızı söyledi, oyun çıktığı zaman. Hideo Kojima röportajının sonlarına doğru, bu grafik seviyesine ulaşabilmek için kullandıkları bir teknolojiden de bahsetti. Bu teknolojinin adı ise Glass Room. Bu Glass Room aslında Hideo Kojima’nın en sevdiği şeyi yapmasını sağlıyor, fiziğe dayalı ışıklandırma. Daha önce Metal Gear Solid oyunlarında da örneklerini gördüğümüz fiziğe dayalı ışıklandırma, bakalım bu oyunda nasıl işleyecek? Daha da önemlisi, nasıl görünecek?

Kaan GEZER Editör