Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 11.04.2024

The Rogue Prince of Persia, Pers İmparatorluğu'nun başkenti olan Ctesiphon'da geçiyor. Şehir, kötü niyetli Hun şefi Nogai liderliğindeki Hun ordusunun ele geçirilmiş askerleri tarafından istila edilir. Oyuncular, her öldüğünde onu yeniden canlandıran mistik bir bola ile ödüllendirilmiş Prens ile oynarlar. Bu güçlü eşya, onu gençliğinde akrobasi ve dövüş becerilerini geliştirmek için büyük riskler almaya teşvik etti ve onu güçlü bir savaşçıya dönüştürdü. Deneme üstüne deneme yapan oyuncular, Prens'in çeşitli biyomları keşfetmesine, yeni silahlar geliştirmesine, yeni tılsımlar edinmesine, Vaha'da donanımını oluşturmasına ve şehri yıkımdan kurtarmak için müttefiklerini toplamasına yardım etmelidir.

Platform bölümlerinde ustalaşmak için oyuncular, tuzaklardan kaçınmak, boşlukları geçmek ve düşmanları yenmek için ikonik duvar koşusunu kullanmak zorunda kalacaklar. Pers mimarisinden esinlenen çeşitli renkli biyomlardan oluşan prosedürel olarak oluşturulmuş seviyelerde, su kemerinden büyük bir akademiye ve vahşi bahçelere doğru güvenli bir rota bulmak için Prens tüm akrobatik becerilerini kullanmalıdır. Oyuncuların, çevrelerindeki tüm tehlikelerin yanı sıra, karanlık şaman büyüsü kullanan Hunlar ve büyü etkisindeki yaratıklar gibi farklı düşmanlarla savaşmaları gerekiyor. İkiz hançerler, mızraklar, kılıçlar ve baltalar dahil olmak üzere tüm oyun tarzlarına uygun çok sayıda silah mevcuttur.

İkincil silahlar, kalkan, yay, kanca ve çok daha fazlasıyla savaşı daha da kolaylaştırır! Duvar koşusu, omuz üzerinden atlama, tekme ve ezme gibi hareketlerle Prens, bu teknikleri kullanarak güçlü bir savaşçı haline geliyor. Ayrıca her denemeyi özel kılıyor. İran asıllı Amerikalı Elektronik Müzik Yapımcısı ve Performans Sanatçısı ASADI, oyunun müziklerini besteledi ve oluşturdu. ASADI, oyuncuları Pers folklorunun modern ve epik bir kurgusuna sürükleyecek. Prens of Persia'nın orijinal oyun müziği, oyunun akışını ve Prens'in hareketlerini destekleyen ritimlerle geleneksel ve çağdaş sonoritelerin bir karışımıdır.

Evil Empire stüdyosu, iki boyutlu aksiyon-platform rogue-lite oyunlar konusunda uzun süredir deneyimli. Yeni bir projeye başlamak isteyen stüdyo, Ubisoft'a Prince of Persia'nın yenilikçi ruhu ve oynanış ustalığıyla tanınan markasına kendi görüşlerini sunmak için başvurdu. Ubisoft ve Evil Empire, oyuncularla birlikte çalışmak ve mevcut temeli kullanarak oyuncularla mümkün olan en iyi oyunu yaratmak için oyunu Steam'de Erken Erişim olarak yayınlamak için karar verdi. Oyuncular, zamanla yeni seviyeler, silahlar, baş düşmanlar, farklı düşmanlar ve topluluk görüşlerine dayalı eklemeler bekleyebilirler. Oyunun hikâyesi şu anda kısa bir noktada duraklıyor, ancak devam edecek.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.