Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 27.04.2018

Bugün yani 26 Nisan itibari ile PUBG‘nin normal serverlarına 2.2 GB boyutunda yeni bir güncelleme geldi. Bu güncelleme sadece anti-chat içindi. Bu notlar test serverlarına aittir. Güncellemenin notlarına aşağıdan ulaşabilirsiniz. Çoğunlukla bu hafta normal serverlara güncelemenin gelmesi bekleniyor.

Selam millet,

Bu büyük bir yama. Harita seçimi, hata düzeltmeleri, Miramar için daha fazla iyileştirme ve tüm silah dengesi değişikliklerine sahibiz.

Özellikle silah dengesi bizim için gerçekten önemli, ve biz bunu doğru yapmak için zaman ayırmak istiyoruz. Bu nedenle, test sunucusundaki değişiklikleri normalden daha uzun süre tutacağız. Bu güncellemeyi yayına sokmadan önce dinleyeceğiz ve geri bildirimlerinize göre değişiklikler yapacağız. Bu yüzden lütfen düşüncelerinizi bizimle paylaşın!

Sevgiler,
Arkadaşların PUBG Corp.

Silah ve Loot Dengesi

Geçen haftaki dev blog’unda hedeflerimizi silah dengesiyle açıkladık. Aşağıdaki belirli değişiklikleri bulabilirsiniz:

  • Silahlar
    AR’ler – yeniden dengelenen AR’ler hiçbiri “nesnel olarak ” en iyisi değildir – her biri arasındaki güç farkı artık azaldı, ancak her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
  • SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olmalarını sağlar
  • Shotgun – genel hasar ve etkili menzili arttırdı

tabancalar
P92, P1911, P18C, R1895 ve R45’in hasarını artırdı
Shotgun

Artık daha uzağa daha çok hasar veriyor.

S686 ve S1897’nin hasarını biraz azalttık.
Shotgun chokeu artık sawed off a takılabilir
SMGs
Uzağa atış dengelendi.
Mikro UZI, UMP9 ve Vector’in hasarını biraz arttırıldı
Tüm SMG’lerde azatılan dikey geri tepme
ADS’de hareket ederken azalan geri tepme ve kapsam dzüzenlendi(manzaraları hedefleyerek)
Artan ADS geçiş hızı
ARIer
M16A4, SCAR-L, AUG ve M416’nın hasarını biraz azaltıldı.
SCAR-L, M16A4 ve M416 için relod süresi süresi % 30 arttırıldı.
AKM için yeniden yükleme süresi% 10 arttı
AKM hariç tüm AR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme
Tüm AR’ler için azalan geri tepme oranı
Tüm AR’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü)
Tüm AR’ler için yeni reload animasyonları eklendi
DMRs
Kafa vucüt ve diğer bölgelere verilen hasar arttırıldı

SKS’nin hasarı azaltıldı
VSS ve Mini14’ün hasarını biraz arttırdık
Tüm DMR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme
Tüm DMR’ler için geri kazanım oranını düşürüldü
Tüm DMR’ler için yeni reload animasyonları eklendi
Diğer silahlar
DP28 ve M249’un hasarını biraz arttırdık
LMG’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü) (DP28, M249)
Crossbow reload süresi 4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürüldü
Silah sallanması tüm silahlar için ayarlandı (hafifçe artmış yan yana hareket). Ve nefesinizi tutarken sallanma artık daha belirgindir.
Silah hareket ederken sallanıyor şimdi cheek ped eki ile azalır
Cheek pedleri artık hareket ettikten sonra silah hareketinden daha hızlı kurtulmanıza yardımcı oluyor

Bombalar
El bombası
Artan patlama hasarı ve yeni hit efektler ve animasyonlar eklendi
Daha önce, el bombası hasarı büyük ölçüde patlamadan ziyade düşme hasarına (el bombasının knockback etkisinden) bağlıydı. El bombası, oyuncu karakterleri için geri tepme efektini kaldırdık ve bir el bombasıyla çarptığınızda sadece patlama hasarı uygulanacak şekilde ayarladık.
Ağırlık değişimleri (tüm atılabilir eşyalar)
Frag el bombası: 12’den 18’e çıkarıldı
Molotof kokteyli: 18’den 16’ya düştü
Sis bombası: 16’dan 14’e düşürüldü
Flash el bombası: 14’ten 12’ye düşürüldü

Karakter hareketi
SR’leri, LMG’leri (M249, DP28) ve shotgun tutarken hareket hızını biraz azalttık. Donanımlı silahınız hem sprint hızınızı hem de koşu (normal hareket) hızınızı etkiler.
Karakteriniz sprint olmadığında ilk çekim gecikmesini kaldırdık
Bazı silahlarda yeni bir turda (M24, Kar98k, S1897, vb.) Bir araya gelmek artık sizi seyehat etmeyi hedeflerken sizi yürüme hızıyla sınırlandırmıyor.
Kameranızın çekildikten sonra salladığı miktar (“hedef yumruk”) artık alınan hasar miktarına bağlıdır.

Diğer Loot Dengesi
Seviye üç kask artık sadece droplarda olacak (ve her bakım paketinde bir tane olduğu garanti ediliyor)
Hem SR quickdraw dergileri hem de SR genişletilmiş quickdraw dergileri artık sadece droplarda olacak
AR uzatılmış hızlı çekim için loot oranını düşürdük
DMR’ler artık SR ekleri ile birlikte AR eklerini (dergiler, kompansatörler, vb.) Kullanıyor
Adrenalin şırıngaları artık oyun dünyasında normal loot ile birlikte (nadiren) doğuyor
Adrenalin şırınganın basma zamanını sekiz saniyeden altı saniyeye ayarladık

Oynanış
Tüm denge değişiklikleriyle birlikte, yeni bir silah, Miramar için yeni bir araç ve bir ton yeni silah eklentileri sunuyoruz.

Yeni silah

Yol haritasına daha önce farklı bir isimle duyurulmuş bir silah olan SLR eklendi [www.playbattlegrounds.com]
SLR, normal dünya lootlarının yanında ortaya çıkacak. Bu, 7.62mm’lik bir cephane kullanan ve her dergisi için 10 mermi içeren bir DMR’dir (uzatıldığında 20 mermi).
SLR, SKS’den daha güçlü ancak daha fazla geri tepme özelliğine sahip. Geri tepme kontrolü, SLR’yi etkili bir şekilde kullanmanın anahtarıdır.

Yeni araç

Mirado klasik bir kas aracıdır: Miramar ile çok hızlı, dört kişilik bir sedan. Şehir merkezlerinin ve ana şehir sokaklarının çevresinde bulunabilir.

Mirado’yu Miramar’daki diğer benzersiz araçlara bir iltifat olarak düşünün: Minibüs son derece sağlamdır, ancak yoldan çıkıldığında yavaş ve etkisizdir; Pikap off-road seyahat için mükemmeldir; Ve Mirado, bir otoyolda alev almanın en hızlı yoludur.

Yeni Eklentiler
Duckbill  – Shotgunlar için yeni bir eklenti (S1897, S12K). Dikey pelet yayılmasını azaltır, ancak yatay mermi yayılmasını artırır
S1897, S12K’ye takılabilir
Light Grip – Geri tepme süresini azaltır, ancak dikey ve yatay geri tepmeyi artırır
AR’ler, SMG’ler, DMR’lere (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) takılabilir

Thumb Grip – Dikey geri tepmeyi azaltır, ancak yatay geri tepmeyi artırır. Ayrıca geri tepme süresini artırır
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)

Half Grip – Dikey ve yatay geri tepmeyi azaltır ve geri tepme süresini azaltır.
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
Scope 3x – Bu kapsam, aydınlatılmış bir retikül ile 3x büyütmeyi sabitlendi. Yaygın bir loot  öğesi olarak bulunabilir
Scope 6x – Bu kapsamda değişken 3x – 6x büyütme vardır. Nadir bir dünya lootu olarak bulunabilir.

Artık, kapsam sıfırlama tuşlarını (varsayılan olarak Sayfa Yukarı / Sayfa Aşağı) kullanarak kırmızı nokta, holo ve 2x kapsamındaki retikül stilini ve rengini değiştirebilirsiniz.

Tekne ve Yüzme Ayarlamaları
Gemiler artık patladığı zaman batıyor.
Sualtının saklanmasının etkinliğini azaltmak için yüzme çalışmalarında bazı düzenlemeler yaptık.
Maksimum dalgıç süresini 35 ila 15 saniyede düşürdük
Hava bittiğinde, saniyede 10 hasar alırsınız (saniyede dört hasardan)
Nefes kurtarma süresi için gecikmeyi bir ila dört saniyede artırdık. (Başka bir deyişle, kafanı sudan kaldırdığınızda, şimdi nefesini kurtarmaya başlamadan önce dört saniye sürecektir)

pubgde harita seçimi

Harita Seçimi ve Ana Menü Arayüzü

Harita seçimi artık mevcut.
Orada oynayacağınızı garanti etmek için tek bir harita (Erangel veya Miramar) seçin
Birden fazla harita seçerseniz, oyun sizi rastgele seçilen haritalardan birine atar.
Harita seçim duyurusu dev blogunda tartıştığımız gibi, ek harita eklendikçe bu özelliğin tasarımını tekrar gözden geçirebiliriz. Değişiklikler yapılırsa sizi güncel tutacağız. Bu makalemizden arayüzü inceleyebilirsiniz.

 

Ayrıca ekip modu ve perspektif seçimi için Kullanıcı Arayüzü İyileştirdik. Önceden olduğu gibi, yalnızca ana makine bu seçenekleri seçebilir.

Ayarlar

Dikey fare duyarlılığını ayarlamak için bir seçenek ekledik
Katil izleme sırasında oyuncu bildirmek için kısayol tuşunu değiştirmek için bir seçenek ekledik (R tuşu)

Dünya

Miramar’a daha fazla iyileştirme yaptık:
Vaha büyüklüğünü artırdık ve yakındaki yerlere daha fazla bina ekledik
Çeşitli şehir ve kasabaların yakınında küçük bina kümeleri ekleyerek fazladan lootlama noktaları ekledik
Aşırı bina yoğunluğunu azaltmak için bazı şehir bölgelerindeki bina sayısını azalttık
Çeşitli şehir ve kasabalarda bazı aşırı kapak noktalarını (kayalar, davullar, kutular) çıkardık.
Geniş açık alanlarda kapak için bazı ek seçenekler sağlamak için harita boyunca ağaç ve kayalar gibi daha fazla nesne ekledik.
Bazı binaların iç mekanları sadeleştirilmiştir.

Hata düzeltmeleri

Motosiklet, diğer araçlara çarptığında meydana gelen aşırı dramatik çarpışma etkilerini azalttık (okuma: uzay mekiği kalkışları)
Düştükten sonra bazen motosikletten atmanızı engelleyen bir sorunu çözdük.
Oyuncular aynı anda hareket edip ateş ettiğinde, mermi kabukları şimdi yere düşmeli ve orada kalmalıdır, yerine hella korkunç şeytan mermileri gibi oyuncuyu kovalamak yerine
Son bluezone için zamanlayıcı şimdi doğru şekilde görüntülenmelidir
Oyundan ayrılan ve tekrar oyuna katılan oyuncu için bluezone’un ses efektlerini gizleyen bir sorunu çözdük.
Bazen kameranın Erangel’de okulun tavanlarını görecek şekilde ayarlamanıza izin veren bir sorunu çözdük.
Erangel ve Miramar’daki bazı sorunlu arazi elemanları (garip çarpışmalara veya harekete neden olan) düzeltildi.
Erangle’da bazı perdelerin geçilmez hale gelmesine neden olan bir sorunu çözdük.
Erangel’deki binalarda bazı anormal turuncu ışık efektlerini düzelttik
Karakter modellerini ve mermi kartuşlarını etkileyen bazı garip çarpışma sorunlarını çözdük
Ahşap yapılarda yürümek artık tuhaf veya dışarıdan ayak sesleri oluşturmayacaktır.
Eğilimli karakterler artık yanlış yere zemine yapışmamalıdır.
Duyguları ve aynı zamanda açılan pop-up penceresini kullandıktan sonra bazen sınırlı hareketin olduğu bir sorunu çözdük.
Ekinoks sandığından bir UMP skin üzerindeki metin, 45CP gözüküyordu 9mm olarak düzeltildi .
Silah mermisi, animasyon bittiğinde değil, magazin veya mermi silahın içine sokulduğunda “yüklü” olarak sayılır.

Daha fazla PUBG Güncellemeleri için kategoriyi ve siteyi takipte kalın

 

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.