Avatar
Yazar: Staff, Editör Yazım tarihi: 20.02.2018

Bugün test serverına yeni bir güncelleme geldi.

Bugün test serverine gelen güncellemeyi size aktarıyoruz.

Daha önce düşündüğümüz yöntemden farklı olarak, ping’e bağlı olarak eşleşen havuzu böleceğiz. Bu, daha düşük pingli kullanıcıların,lobi sırasında öncelik kazanacağı anlamına gelir. Takım, ping’e bağlı olarak bağlantıyı kısıtlamak yerine, eşleşen havuzun bölünerek genel oyun deneyimini geliştirmesi bekliyor. Bazı bölgelerde bu yöntemi test etmek için hazırlıklar sürdürülmekte ve ilk denemelerin bu hafta başlaması planlanmaktadır. Belirli tarihler hazır olduğunda paylaşılacaktır.

Bu yılın başlarında, bazı temel özelliklerin ve sistemlerin geliştirilmesi, odağımız anti-cheatçabamızdan dolayı ertelendi. Ayrıca, diğer nedenlerden ötürü 2018 yılı için ekibin gelişim yol haritasını size gösterebildik. Oyuncularımızın, planladığımız ve üzerinde çalıştıklarımızı paylaşmaya olan isteksiz takım çalışmasına rağmen, zamanlamanın değiştirilmesi gerekiyordu. Daha kapsamlı ve daha gerçekçi bir oyun oluşturmak için geliştirilmiş değişiklikler ve daha kapsamlı battle royaledeneyimleri sağlamak için yeni içerikler de dahil olmak üzere, sizinle paylaşmak istediğimiz çok heyecan verici şeyler var. Ekip, Mart ayında 2018 yılının ilk yarısında gelişim ve yeni içerik planlarımızı sunmaya çalışacak.

Mevcut test sunucusu yaması çoğunlukla oyunu daha da optimize etmeyi ve birçok önemli hatayı düzeltmeyi hedefliyor. Daha fazla optimizasyon ve düzeltme üzerinde çalışılıyor ve hazır olduklarında sizinle paylaşılacak.

Test yapımına yapılan güncellemelerin kararlı olduğu kanıtlandıktan sonra, canlı sunuculara da uygulanacaktır. Canlı sunucu güncellemesinin zaman çizelgesini yakında duyuracağız.

PUBG‘den aldığınız zevk birinci önceliğimiz olmaya devam ediyor. Adil oyun ortamını iyileştirmek ve sürdürmek, oyunu optimize etmek ve size yeni içerik sağlamak için elinden gelen çabayı göstermeye devam edeceğiz.

Dünya

-Oyunu optimize etmek için kırılgan çitler veya duvarlar ve Miramar’daki bazı çitleri değiştirdi.

Oynanış

-Oyuncunun uçağa binmesi esnasında uçağın iç kısmını artık göremezler. Bu, ilk oyun istemci ve sunucu performansını iyileştirmek için.
-Uçaktan atladıklarında diğer oyuncular görünür olacaklar.
-Uçakta gezinirken, ekranın sol alt kısmındaki yeni kullanıcı arayüzü öğesiyle kalan yolcuların sayısını kontrol edebilirsiniz.

Yeniden oynatma

-Birini yeniden oynatma sistemi üzerinden bildirirken, artık raporunuzun merkezinde yer alan 1 dakikalık bir tekrar dosyası alırsınız.
-Bir hafta öncesinden daha uzun süre oluşturulmuş bir tekrar dosyası üzerinden rapor etmek imkansızdır.
-Aynı oynatıcıyı aynı oynatma dosyasında birden çok kez rapor etmek imkansızdır.

Hata düzeltmeleri

-Oyuncunun  tırmanırken düşebileceği sorun düzeltildi.
-Oyuna tekrar bağlandıktan sonra, silahı ADS kullanırken oyuncu glitched bir görünüm alacak.
-Araca binerken veya tam inerken oluşan hasar düzeltildi.
-Araçta iken eğimli yollardan gittikten sonra hala iyileştirme öğeleri kullanamama düzeltildi.

Çeşitli

İyileştirme ve boost zamanını kısaltan hileler düzeltildi.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.