Avatar
Yazar: LeaderGamer, Editör Yazım tarihi: 12.03.2011

Irrational Games, dün PAX East fuarında BioShock: Infinite hakkında konuştu ve oyundaki Skyline sisteminin nasıl işlediği ile ilgili bilgiler verdi.

Ken Levine'in dediklerine göre, havai şehir Columbia'da yol almak raylı sürüş gibi değil de daha çok bir "Roller Coaster havası verecek. Ama havada bir elinizde kanca diğer elinizde de bir silah ile asılı durumdasınız."

Irrational'ın yaptığı diğer BioShock ve bunun arasındaki en büyük farklardan birisi: Su altındayken sadece sınırlı yerleri keşfedebiliyorduk. Ama yeni oyunda neredeyse görebildiğimiz her yere gitme imkanına sahip olacağız. Bu da oyunu açık dünya yapısına sokuyor.

Infinite'de ayrıca ara sahneler olmayacakmış. Levine bunun "bizim işimiz" olmadığını söyledi.

BioShock: Infinite'in 2012 yılında piyasaya sürülmesi bekleniyor.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.