Avatar
Yazar: Alper Dalan, Editör Yazım tarihi: 16.05.2024

Ubisoft'un artık resmen tanıttığı Assassin's Creed Shadows, serinin hayranları tarafından uzun süredir beklenen feodal Japonya temasına sahip. Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemi ile geliyor. Bu da, oyunculara hem shinobi hem de samuray olarak oynama imkanı sunuyor. Bu sistem, geç Sengoku döneminin politik kargaşası, savaşları ve dramatik sosyal reformlarını kullanarak, iki farklı oyun deneyimi ve tarihsel perspektif sunmayı hedefliyor. Yani, Ubisoft yine bir şeyler deniyor da diyebiliriz.

Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemi nasıl işleyecek?

Daha önce de dediğimiz gibi, Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemi ile geliyor. Oyuncular, Naoe ve Yasuka adlı iki ana karakteri yönetecekler. Ubisoft, bu karakterlerin shinobi ve samuray fantezilerini gerçekleştirmek için seçildiğini belirtiyor. Naoe ve Yasuka, oyunculara farklı oynanış tecrübeleri ile karşılayacak. Ayrıca, Japon tarihinin bu dönemi hakkında çakışan perspektifler sunacak.

Shadows'un oyun yönetmeni Charles Benoit, Xbox Wire'a verdiği röportajda, hikayenin nasıl olacağına dair ipuçları verdi. Dahası, Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemi hakkında da bilgi vermiş oldu. Benoit, "İki ana karakterimizi tek tek tanıtarak onların nereden geldiklerini, hikayelerini ve işbirliği yapmalarına neyin sebep olduğunu anlatıyoruz. Birlikte müttefik olduktan sonra, oyuncular hem Naoe'ye hem de Yasuka'ya özgü kişisel hikayeleri ve ortak hedefler etrafında dönen hikayeleri takip edebilirler." dedi. Oyun dünyası ve hikaye yapısı, oyuncuların istedikleri karakteri seçip dünyayı keşfetmelerine olanak tanıyacak şekilde açık olacak.

Naoe ve Yasuka arasındaki farklar

Naoe ve Yasuka arasındaki farklılıklar, oyunculara geniş bir oynanış yelpazesi sunuyor. Naoe, shinobi olarak gizlilik, casusluk ve suikast yetenekleriyle öne çıkarken, Yasuka samuray olarak onur, savaş sanatı ve doğrudan çatışma yetenekleriyle dikkat çekiyor. Bu iki karakter arasındaki toplumsal sınıf ve yaşam biçimi farkları, oyunculara Japon toplumunun bu dönemdeki dinamiklerini daha iyi anlamalarına olanak tanıyacak.

Benoit, feodal Japonya temasının 2 ana karakter sistemi için ilham kaynağı olduğunu belirtiyor. Benoit, "Shinobi fantezisi, Assassin's Creed için en uygun olanıydı. Shinobiler gizlilik, casusluk ve suikast ile özdeşleşmişlerdir, bu yüzden bu doğal bir uyumdu. Aynı zamanda, samuray da feodal Japonya'nın ikonik bir fantezisidir ve oyunculara bu deneyimi yaşatma amacımız vardı." dedi.

Oyuncular, açık dünyada Yasuka ve Naoe arasında istedikleri zaman geçiş yapabilecekler. Ancak, dövüş veya sızma anlarında bu mümkün olmayacak. Benoit, "Bazı anlarda karakterlerden birini zorunlu kılacağız, özellikle tanıtım görevlerinde, kişisel görevlerde ve her iki karakterin de aynı anda bulunduğu özel görevlerde. Ancak, oyunun büyük bir kısmında tamamen özgürce seçim yapabileceksiniz." dedi.

Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemiyle oyunculara iki farklı tarihsel figürün gözünden feodal Japonya'yı keşfetme fırsatı sunuyor. Bu sistem, oyun dünyasını daha zengin ve çeşitli kılacak, oyunculara farklı perspektifler ve oyun tarzları sunacak. Feodal Japonya'nın dramatik ve karmaşık döneminde bu iki karakterle yolculuk, oyunculara benzersiz bir deneyim sunmayı vaat ediyor.

Assassin's Creed Shadows 2 ana karakter sistemi hakkında bildiklerimiz şimdilik bu kadar. Daha fazlasını, ilerleyen günlerde resmi olarak öğreneceğiz. Fakat, öğrendiğimiz tek şey bu olmadı. Aynı zamanda, Assassin's Creed Shadows haritası ne kadar büyük sorusu da yanıt buldu. Tabii, Ubisoft'un yeni yayımladığı 2 Assassin's Creed Shadows fragmanını da unutmamak gerek. Şimdi, dört gözle Assassin's Creed Shadows hakkında çıkacak yeni bilgileri beklemeye devam edelim.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.