Yeni Cyberpunk 2077 Oyun İçi Ayrıntıları

Yeni Cyberpunk 2077 Oyun İçi Ayrıntıları

Alman oyun dergisi GameStar ile bir podcast’te CD Projekt RED, Cyberpunk 2077 hakkında bazı yeni bilgiler açıkladı. CD Projekt RED oyunun seviye tasarımı, görev felsefesi, yakın dövüş ve daha fazlası hakkında konuşma yaptı.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Daha fazla ayrıntıya girecek olursak, seviye tasarım alanındaki gelişmeler The Witcher 2‘den The Witcher 3‘e kadar büyük olacak. Böylece oyuncular CD Projekt RED’in önceki RPG’sinde deneyimlediklerinden daha iyi bir dünya bekleyebilirler. Dahası, oyunun haritasında tamamlamanız için çok fazla simge içermeyecek.

Buna ek olarak ve eleştiriden sonra Witcher 3’ün görüş görevleri alındığında oyuncular Cyberpunk 2077’de benzer görevlerle karşılaşmayacaklar.

Ayrıca, oyuncuların bir görevi tamamlamak için çeşitli yolları bulunacaktır. Geliştiriciler, bir göreve yaklaşma yollarını 3 kat arttırdıklarını iddia ettiler. (The Witcher 3 ile karşılaştırıldığında.)

Ayrıca, geliştiricilerin gerçekten esnek bir görev tasarım zihniyetine sahip olduklarını belirtmek de ilginç. Belirtildiği gibi, bir görevin nasıl olması gerektiği konusunda belirli bir kural yoktur ve sahip oldukları tek kural budur.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

“Eğer iyiyse genişletip uyguluyoruz.”

CD Projekt RED ayrıca binden fazla NPC’ye el yapımı bir rutin vererek NPC’lerin davranışlarını iyileştirmeyi planlıyor. Teorik olarak bu, dünyayı diğer RPG’lerden daha canlı hissettirecek.

Son olarak, E3 fragmanında gösterilen yakın dövüş sistemi henüz tamamen bitirilmedi. Böylece, oyuncular bu alanda büyük gelişmeler bekleyebilirler.

Cyberpunk 2077 oyunu 17 Eylül 2020 tarihinde yayınlanacak. Oyunun sistem gereksinimlerine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Kaynak: https://www.dsogaming.com/news/new-cyberpunk-2077-details-level-design-quests-design-melee-combat-and-more/

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.