PlayerUnknown’s Battlegrounds yapımcıları, oyunun 2.0 güncellemesi hakkında konuştu

PlayerUnknown’s Battlegrounds yapımcıları, oyunun 2.0 güncellemesi hakkında konuştu

Anlaşılan o ki geliştirici ekip, PlayerUnknown’s Battlegrounds oyununun 2.0 ve 3.0 sürümünü pek kafaya takmıyor.

Yakaladığı satış rakamları, hileci oyuncular ve geliştirme süreci haberleri ile gündemden düşmeyen oyun PlayerUnknown’s Battlegrounds için gelecekte nasıl bir yol haritasının izleneceği açıklığa kavuştu. Hedeflediği iş gücü arttırışı kapsamında, 2018 senesi içerisinde dört yeni ofis açacak olan PUBG Corp. tarafından, Amsterdam’da açılacak ilk ofisle ilgili toplantıda, şirketin gelecek planlarına dair yorumlar geldi. Açılacak yeni ofisler sonrasında, kazanılacak yeni iş gücü ile ortaya çıkan noktalardan birisi de PlayerUnknown’s Battlegrounds oyununun 2.0 sürümü idi.

PlayerUnknown’s Battlegrounds yapımcıları, PUBG 2 hakkında konuştu

Ne yazık ki, PlayerUnknown’s Battlegrounds geliştiricileri, henüz oyunun 2.0 sürümü fikrine pek sıcak bakmıyorlar. Oyunun geliştiricisi PUBG Corp.‘a göre PlayerUnknown’s Battlegrounds 1.0 sürümünün sonrası için, net bir yol haritası belirlenmedi. Üretici firmanın en temel hedefi, mevcut oyunun kusurlarını gidererek, Xbox One üzerinde de erken erişim sürecinin sonlanmasını sağlamak. Bilindiği üzere oyunun, PC sürümünün satışa sunulmasına rağmen, Xbox One için erken erişim süreci devam ediyor.

Geliştirici firma PUBG Corp. CEO’su Chang Han Kim, gelecek planlarıyla ilgili yaptığı açıklamada, birkaç ay önce, erken erişim sürecinden çıkmayı ve oyunun 1.0 sürümüne en iyi şekilde ulaşmayı hedeflediklerin belirtti. Verdikleri sözleri doğrultusunda, oyuncuların isteklerini en doğru biçimde yerine getirmeye odaklanmış olduklarını ifade eden Chang Han Kim, PlayerUnknown’s Battlegrounds 1.0 sürümünün, önemli bir kilometre taşı olduğunu ve buna ulaştıkları için oldukça mutlu olduklarının altını çizdi.

Oyunun ileri zamanlarındaki sürümlere dair beklentilere de açıklık getiren Chang Han Kim, şu an için oyunun 2.0 veya 3.0 sürümlerinin bir anlam ifade etmediğini sözlerine ekledi. Chang Han Kim’e göre geliştirici firma oyunu, sonsuza kadar değişim gösterebilecek, çevrim içi bir ürün olarak görüyor. Firma, oyunun mevcut sürümünü iyi olarak yorumlasa da, geliştirme sürecini sürdürecek anlaşıldığı kadarıyla.

Ayrıca PUBG Corp. şirketinin CEO’suna göre, oyunun gelişim sürecinin devam etmesinden sonraki diğer önemli hedefleri, oyun içi rekabeti arttırmak. Oyunun daha rekabetçi ve eğlenceli hale getirmesi için çalışmaların süreceğini ifade ediliyor. Böylelikle PUBG Corp. Amsterdam ve 2018 senesi içerisinde açılacak toplamda 4 yeni ofisiyle, yoğunlaşacağı konular açıklık kazanıyor.

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın