Valorant 1.08 Yama Notları

Valorant 1.08 Yama Notları

Son zamanlarda tüm dünyada oldukça ilgi gören Riot Games ‘in çıkarttığı oynaması ücretsiz FPS oyunu Valorant kapalı betadan çıktıktan sonra tüm oyuncularla buluştu. Bu yazımızda sizlere Valorant 1.08 yama notları neler, neler değişti onlardan bahsedeceğiz. Yeni güncelleme henüz gelmedi, geldiği takdirde yazı güncellenecektir.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Valorant 1.08 Yama Notları

Oyuna güncelleme ile ufak tefek değişiklikler geliyor.

AJAN GÜNCELLEMELERİ

Sage

İyileştirme

  • İyileştirme miktarı azaldı: 5 saniye içinde 100 >>> 5 saniye içinde 60
  • Kendini iyileştirme miktarı azaldı: 5 saniye içinde 100 >>> 10 saniye içinde 60

Yavaşlatan Küre

  • Boyutu 30% küçüldü.

Bariyer Küresi

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR
  • Bedeli azaldı: 400 >>> 300
  • Güçlendirilmiş Bariyer: Duvar 400 Canla oluşur. 3 saniyelik bir gecikmenin ardından güçlenerek canı 800’e yükselir.

KILLJOY

Nanosürü

  • Hasar vermeye başlamadan önce kısa bir bekleme süresi eklendi.
  • Hasarı azaldı: 60 >>> 40
  • Gizlenme sesi menzili biraz arttırıldı.
  • Yerdeki bombanın daha iyi fark edilmesi için görsel efektler eklendi.

Taret

  • Artık Sova’nın Keşif Oku’yla açığa çıkmıyor.
  • Düşmanın son bilinen konumuna daha düzgün bir biçimde ateş ediyor.

VIPER

Zehir Perdesi

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR
  • Artık satın alma evresinde çıkış bariyerlerinin arkasından yerleştirilebiliyor.
  • Zehir Perdesi, etkinleştirildikten sonra tam uzunluğuna daha çabuk erişiyor.

Çürüme

  • Zehir dumanı yeteneklerindeki çürüme artık takım arkadaşlarını etkilemiyor.

Viper’ın İni

  • Yerleştirildikten sonra Viper’ın İni’nin etki alanı artık takımın mini haritasında görünüyor.

BREACH

Gözkamaştıran

  • Ekran dışında kalan parlamalar da artık oyundaki diğer parlamalar gibi çalışıyor ve minimum parlamayı daha keskin bir biçimde uyguluyor.
  • Yük sayısı arttı: 2 >>> 3
  • Hazırlanma süresi azaldı: 0,6 saniye >>> 0,5 saniye

Zelzele

  • Patlamalar arasındaki gecikme azaldı: 0,3 >>> 0,255

Sarsıntı

  • Sarsıntı artık oyuncuları dürbün görüşünden çıkarıyor ve dürbün görüşüne geçmelerini engelliyor

SOVA

  • Sova’nın pelerininin hareketi güncellendi. Artık Sova’nın isabet alanının dışına daha az çıkıyor.
  • Sova’nın ellerinin birinci şahıs görünüşü güncellendi ve artık görsel açıdan diğer ajanların seviyesine daha yakın.

Silah Güncellemeleri

  • Tüm pompalı tüfeklerin vurduktan sonra düşmanın nişan alma yetisini bozma (aimpunch) etkisi düzenlendi.
    • Pompalı tüfekle vurulduğunda aimpunch diğer silahlara göre daha düşük olacak.
  • Tüm pompalı tüfeklerin 10 metre ve daha uzaktaki düşmanlar için vurulma etkisi düzenlendi.
    • 10 metre ve uzaktaki bir düşmanı vurmak, standart vurulma etkisinden farklı bir vurulma etkisi değeri uygular.
    • Yeni vurulma etkisi: Sabit bir hızla normale dönen 0,5 saniyeliğine %30 yavaşlatma.
    • Bu değişikliklerin amacı, pompalı tüfeklere karşı oynama hissiyatını iyileştirmek ve pompalı tüfeklerin tuhaf şeyler yapmasını önlemek. Örneğin, beklenenden daha uzak bir menzilden vurulma etkisi veya aimpunch uygulamak ve takım arkadaşının bundan etkilenen düşmanı öldürmesi, yakın mesafede çok ölümcül ama uzaktan kullanıldığında pek etkili olmayan bir silaha karşı savaşmayı zorlaştırıyor.
  • Shorty Zayıflatması
    • İlk mesafeye göre azalma menzili kısaldı: 9 metre >>> 7 metre
    • Kafadan vuruş çarpanı değişti: 3x >>> 2x ( artık Judge ve Bucky’yle aynı seviyede)
    • Buradaki amacımız Shorty kullananların skor almak için biraz daha uğraşmasını ve düşmanlarına biraz daha yakın olmalarını sağlamak.
  • Judge Zayıflatması
    • Bedeli arttı: 1500 >>> 1600
    • Burada diğer pompalı tüfek değişiklikleriyle birlikte Judge’ı biraz zayıflatarak silahın gücünü biraz azaltmak istedik. Mevcut durumunu takip ederek gerekirse daha fazla değişiklik yapacağız.
  • Vandal Güçlendirmesi
    • Atış hızı arttı: 9.25 >>> 9.75
    • Hasar arttı: 39 >>> 40
    • Amacımız Vandal’ı Phantom’la rekabet edebilecek bir seviyeye getirmek. Bu silahların arasında çok fazla fark olduğunu düşünmüyoruz ve bu değişikliğin yeterli olacağını umuyoruz.

YAŞAM KALİTESİ

  • Gözlemciler oyuncuların nişan alma çizgilerini açıp kapatabiliyor (varsayılan tuş: R).
  • Gözlemciler hangi takımın ana çizgilerinin görüneceğini seçebiliyor (varsayılan: H – herkes, J – izlenen oyuncunun takımı, K – izlenen oyuncunun düşmanları, L – hiç kimse).
  • Cesetler devre dışı bırakıldığında gösterilen ceset izleri artık renk körü ayarlarına uygun çalışıyor.
  • Gözlemcilerin oyuncuları seçmek için kullandığı tuşlar artık bir süre sonra değişmiyor.
  • Gözlemciler artık izledikleri oyuncunun arayüzünde para miktarını görebilecek.
  • Oyun içi arayüzü devre dışı bırakmaya yarayan bir seçenek eklendi (Genel -> Oyun İçinde Kullanıcı Arayüzünü Gizle).
  • Nişangâhı devre dışı bırakmaya yarayan bir seçenek eklendi (Nişangâh -> Nişangâhı Devre Dışı Bırak).
  • Gözlemciler birinci şahıs kamerasında görünen kolları gizleyebiliyor(Genel -> Birinci Şahısta Silahları Gizle).
  • Gözlemciler Ayarlar menüsünden, izlenen oyuncular için takım tabanlı nişangâh renklerini açıp kapatabiliyor (Genel -> Nişangâhta Takım Rengini Kullan).
  • Brimstone’un Dumanlı Hava Sahası ve Breach’in Zelzele’si gibi daha fazla görsel efekt, çok kanallı programlamaya geçirilerek kare hızı performansı iyileştirildi.
  • Oyunda kimliğini gizli tutmak isteyen oyuncular için şu özellikleri ekledik:
    • Grup üyeleri dışında adımı gizle (oyunda ajan adı kullanılır).
    • Grubumda olmayan diğer takım arkadaşlarımın adlarını gizle (oyunda ajan adları gösterilir).
  • Bu seçenekler ajan seçimi aşamasından oyunun sonuna kadar etkin kalır. Aynı zamanda arkadaşlık isteklerini gizleme ve otomatik olarak reddetme özelliği de ekledik.
  • Vuruş etkisi görsel efekt iyileştirmeleri (detaylı bilgi için kendi bölümüne bakın).

GİDERİLEN HATALAR

  • İki takımın da teslim olma oylaması başlattığı durumlarda oylamayı ikinci başlatan takımın oy verememesine sebep olan hata giderildi.
  • Başka bir dil seçili olsa bile Kısım Kademesi tüyosunun İngilizce görünmesine sebep olan hata giderildi.

Valorant Nedir?

Valorant (VALORANT olarak stilize edilmiştir), Riot Games tarafından geliştirilen, oynaması ücretsiz bir çok oyunculu birinci şahıs nişancı video oyunudur. Riot Games’in bu tarzda geliştirdiği ilk oyundur. Oyun ilk olarak Ekim 2019’da Project A kod adıyla duyuruldu. Microsoft Windows için 2020 yazında piyasaya sürülmesi beklenmektedir ve 7 Nisan 2020’de kapalı beta olarak yayınlandı. Riot Games 23 Mayıs 2020’de yaptığı açıklamada oyunun kapalı beta hali 28 Mayıs’ta sona ermiştir ve oyunun tam sürümü 2 Haziran tarihinde oynamaya açılmıştır.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.