Valorant 1.04 Yama Notları

Valorant 1.04 Yama Notları

Son zamanlarda tüm dünyada oldukça ilgi gören Riot Games ‘in çıkarttığı oynaması ücretsiz FPS oyunu Valorant kapalı betadan çıktıktan sonra tüm oyuncularla buluştu. Bu yazımızda sizlere Valorant 1.04 yama notları neler, neler değişti onlardan bahsedeceğiz.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Valorant 1.04 Yama Notları

Oyuna güncelleme ile ufak tefek değişiklikler geliyor.

AJAN GÜNCELLEMELERİ

VIPER

Viper’ın İni

  • Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
  • Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
  • Viper’ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
  • Viper’ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.

Çürüme

  • Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10’dan 15’e çıktı.
  • Düşman çürümesi Viper’ın dumanından çıktıktan sonra yok olmaya başlamadan önce 2,5 saniye daha kalır.

Yakıt

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR
  • Hem Zehir Bulutu hem Zehir Perdesi’ni etkinleştirmek, sadece bir tanesini etkinleştirmek için gerekenle aynı miktarda yakıt tüketiyor.

RAZE

  • Nefes Kesen‘in ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.

BRIMSTONE

  • Uydu Saldırısı‘nın ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.
  • Kuvvet İşareti artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor.

CYPHER

  • Siber Kafes artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

Classic

  • Sağ fare tuşunun koşmaya bağlı isabetsizliğinin gerekenden fazla olmasına sebep olan hata giderildi.
    • Koşma, tabancalara ait genel koşma hata eğrimizi kullandığı için silaha 1,5 değerinde bir isabet cezası ekliyordu.
  • Zıplamanın isabetliliği etkilememesine sebep olan hata giderildi.
  • Koşma esnasındaki saçılma değişti: 3,4 >>> 2,1
    • Esasında bir hata düzeltmesi.
  • Zıplama esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 2,3
  • Yürüme esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 1,95
  • Çömelirken ve sabit dururken sahip olunan isabetlilik oranı %10 arttı.
    • Amacımız, çömelirken isabetliliğin artması durumunu tutarlı hale getirmek

ARAYÜZ GÜNCELLEMELERİ

Tur öncesi dükkândaki Silah İstatistikleri metin kutusu, istatistiklerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayan grafiklerle değiştirildi.

YAŞAM KALİTESİ

  • özlemci mini harita görüş konileri artık takımlara göre farklı renklerde görünüyor.
  • Reyna’nın İtalyanca ve Meksika İspanyolcası seslendirmeleri değiştirildi.
    • Maalesef COVID-19 sebebiyle oluşan bölgesel kısıtlamalardan dolayı, belirlediğimiz kişilerle çalışamamıştık. Reyna’nın İtalyanca ve Meksika İspanyolcası için ilk olarak tercih ettiğimiz seslerini artık oyun içinde duyabilirsiniz!

Ejder Ateşi Kaplamaları

  • Ejder Ateşi Operator kuşanma animasyonunun sesi düzenlendi.
  • Operator sürekli olarak kuşanıldığında sesin artmasına sebep olan hata giderildi.
  • Düşmanların ayak sesleri kozmetik seslerden daha yüksek önceliğe sahip.
    • Bu, düşman ayak seslerinin ateş çatırtıları ve ejderha kükremeleri gibi oynanışa etkisi olmayan kaplama ses efektlerinin sesini her zaman kısacağı anlamına geliyor.
  • Ejder Ateşi Yakın Dövüş silahını inceleme animasyonunda artık 1. ve 2. seviyeler için ses efektleri var.

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ

  • Yerden silah alma ve Sage’in ultisi için hedeflemeler, silah arkadaşı vurgularıyla birleştirilerek VRAM ve ekran kartı performansları arttırıldı.
  • Görüntü işleme performansında ufak düzeltmeler yapıldı.
  • Silah kaplaması geliştirme videoları artık yerel olarak depolanmak yerine yayınlanıyor. Bu sayede yükleme boyutu 380 MB azaltıldı.

GİDERİLEN HATALAR

  • Reyna’nın etkinleştirmek ve iyileştirmeye devam etmek için Ruh Kürelerine bakma zorunluluğu düzeltildi. Sistem 1.02 Yaması’nda olduğu gibi çalışacak.
  • Oyuncunun kamerası dumanın üst tarafındayken Brimstone’un dumanının tek taraflı olmasına sebep olan hata giderildi.
  • Breach’in Artçı Sarsıntı yeteneğinin birden fazla karaktere çarptığında tüm karakterlere hasar vermeme sorunu giderildi.
  • Sova’nın dronunda maksimum uçuş yüksekliğine ulaşıldığında meydana gelen titreme efekti düzeltildi.
  • Marshal’ın yürürken isabetlilik kaybetmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Yarı saydam bazı efektlerin (oyuncunun kontrolündeyken Jett’in atılma hareketi gibi) bir kare geriden gelmesine neden olan hata giderildi.
  • MSAA ayarının etkinleştirildiği bazı AMD ekran kartlarında ve bazı Intel ekran kartlarında silah arkadaşlarının vurgularının görünmemesi hatası giderildi.
  • Belirli çözünürlük ve görüntü oranı kombinasyonlarında oynarken yükleme ekranlarının ekranın tamamını kaplamaması hatası giderildi.
  • Işığa duyarlılık uyarı ekranındaki metin kısaltıldı.
  • Önizlemesine bakılan bir kaplama stili satın alınınca “Kuşan” düğmesinin gri olarak kalmasına sebep olan hata giderildi.
  • Haven’da Brimstone’un dumanlarının istenenden farklı bir noktada belirmesi sorunu giderildi.
  • Brimstone’un yaşam öyküsündeki bir yazım hatası düzeltildi. (Bildirdiği için mooonlimes’a teşekkürler.)

Valorant Nedir?

Valorant (VALORANT olarak stilize edilmiştir), Riot Games tarafından geliştirilen, oynaması ücretsiz bir çok oyunculu birinci şahıs nişancı video oyunudur. Riot Games’in bu tarzda geliştirdiği ilk oyundur. Oyun ilk olarak Ekim 2019’da Project A kod adıyla duyuruldu. Microsoft Windows için 2020 yazında piyasaya sürülmesi beklenmektedir ve 7 Nisan 2020’de kapalı beta olarak yayınlandı. Riot Games 23 Mayıs 2020’de yaptığı açıklamada oyunun kapalı beta hali 28 Mayıs’ta sona ermiştir ve oyunun tam sürümü 2 Haziran tarihinde oynamaya açılmıştır.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.