Ubisoft, Watch Dogs’daki grafik düşüşünün nedenini açıkladı!

Ubisoft, Watch Dogs’daki grafik düşüşünün nedenini açıkladı!

Ya da açıklamaya çalıştı.

Watch Dogs’daki grafik düşüşüyle alakalı şimdiye kadar çok şey söylendi. E3 2012’deki haliyle çıktıktan sonraki hali arasında bir epey bir grafik farklı olan Watch Dogs bayağı bir eleştiri almıştı. Beklenen açıklama uzun süre sonra geldi ve grafik düşüşünün nedeni, sonunda Ubisoft tarafından açıklandı! Watch Dogs 2’nin çıkışı yaklaştıkça Ubisoft, günah çıkarmaya başladı sanırım.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Watch-Dogs-feature-2

Oyunun kıdemli yapımcısı Dominic Guay, grafik düşüşünün nedenini, E3 2012 sırasında, yeni nesil konsolların özellikleri hakkında bir bilgilerinin olmamasına bağladı. Dominic Guay, “Watch Dogs’un ilk gösterimi 2012 yazıydı. Yani yeni nesil konsolların donanımı hakkında bilgi edinilmesinden önce. Biz de tahminlerimize göre elimizden gelen en iyisini yaptık ve oyunu çok güçlü bir PC üzerinden oynattık.” açıklamalarında bulundu.

Açıklama, PlayStation 4 ve Xbox One için kabul edilebilir. Ancak merak edilen diğer konu, o zaman neden aynı zamanda PC’de de grafikler düşürüldü? Yani 2012’de çok güçlü bir PC’de gösterilen bir oyun, PC’ye çıkış yaptığında en az o kadar grafik verebilmesi lazım değil mi? Kimine göre bunun sebebi konsol ve PC arasındaki eşitliği korumak, kimilerine göre ise tamamlanmış oyunun, E3 2012’deki demoya göre daha fazla sistem gerektirmesi. Sonuç olarak Ubisoft, konuya açıklık getireceğine daha çok kafa karıştırmış. Watch Dogs 2’nin yapım aşamasında yeni nesil konsolların gücünü biliyorlar. Bu sefer yine bir grafik düşüşü olacak mı bakalım?

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.