Avatar
Yazar: Kaan GEZER, Editör Yazım tarihi: 16.11.2016

Fransız bir basın sitesi olan Le Monde, geçtiğimiz günlerde yeni oyununu piyasaya süren Ubisoft ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportaj, firmanın 16 senelik kreatif yönetmeni olan Serge Hascoët ile gerçekleştirildi. Başarılı yönetmen, gerçekleşen röportaj sırasında oldukça ilginç bir bilgi ile herkesi şaşırttı. 6 senelik yönetmen: "Ubisoft, her geçen sene hikaye anlatımını daha da az istiyor." dedi.

Ubisoft

Röportajın devamında bunun nedeni yönetmene sorulduğu zaman, "Firma, oyuncuların kendi hikayelerini oluşturmasını istiyor. Bu yüzden daha az hikaye anlatımı istiyor." dedi başarılı yönetmen. Bahsi geçen yönetmen, ardından örnek olarak Far Cry ve Assassin's Creed serilerini verdi ve bu oyunlarda hikaye anlatımının yoğun olduğunu fakat klasik, basit yol ile bu anlatımın gerçekleştirildiğini belirtti.

Açıkçası Ubisoft'un bu düşüncesi bize biraz ilginç geldi. Sırf oyuncular kendi senaryolarını oluşturabilsin diye, oyunun temel özelliklerinden kısmak biraz ilginç bir durum. Ayrıca kendi hikayemizin, bizim tarafımızdan yazıldığı oyunlar, Ubisoft'un sanıyorum ki pek tarzı değil çünkü bu firmanın yaptığı oyunlar, firmanın amacına bizce pek uymuyor. Yine de bu kararında firmaya başarılar diliyoruz. Ne yapalım?

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.