Avatar
Yazar: LeaderGamer, Editör Yazım tarihi: 21.12.2012

Turkcell ve Superonline'nın 2011 yılında anlaşmaya varması ile ilk olarak uygun fiyatlı gerçek anlamda yüksek hızda internet ile tanışmıştık. Turkcell Superonline, ışık hızında fiber internetin hızını ve farkını vurgulamak amacıyla trafik ışıklarında otomobil sürücülerine yönelik yaratıcı ve eğlenceli bir “gerilla pazarlama” uygulamasına imza attı.

Ataşehir ve Ataköy’de çeşitli noktalardaki trafik ışıklarında bekleyen Turkcell Superonline logolu kıyafetler giymiş gençler, uzun süreli kırmızı ışıkta duran sürücülere “Işık hızında fiber internetle 4 film indirdim bile” ve “Sürat felakettir ama internette değil” mesajları veriyor. Sürücülere renkli anlar yaşatan bu “gerilla pazarlama” etkinliğinde ışıkların kırmızıya dönmesi ve araçların durması üzerine gençlerden biri yolun ortasına portatif bir masa ve sandalye yerleştirerek bilgisayarda çalışmaya başlıyor. Ekip arkadaşları ise “Işık hızında fiber internetle 4 film indirdim bile” ve “Sürat felakettir ama internette değil” yazılı bez afişlerle yolu kapatıyor.

Bu sırada araçlarına dağıtılan broşürleri ilgiyle inceleyen sürücüler, beklemedikleri bir anda karşılarına çıkan bu pazarlama etkinliğiyle günlük rutinlerinde renkli bir anın tadını çıkarıyorlar. Trafik ışıkları yeşile döndüğünde Turkcell Superonline ekibi bir sonraki kırmızı ışık için hazırlıklara başlarken, sürücüler yollarına devam ediyor.

 

 

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.