Avatar
Yazar: Burak Şen, Editör Yazım tarihi: 04.04.2014

Geçtiğimiz ay Xbox One ve PC için çıkışını gerçekleştiren Titanfall'un Xbox 360 sürümü birçok kez ertelenmişti hatırlıyorsanız. Bugün ise yapımcı firma oyunun konsolda kaç kare/saniye oranında çalışacağını açıkladı.

Titanfall-will-not-feature-modding-support-at-launch-says-Respawn

Oyunu Xbox 360'a port eden firma olan Bluepoint Games'in yapımcılarından Daryl Allison, Titanfall'un resmi websitesi üzerinden bir yazı yayımladı.

"Oyun her haliyle muazzam! Grafikleri, sesleri, oynayışı.. Elbetteki oyunu konsola uyarlarken birkaç teknik kısıtlamaya gitmek zorundaydık çünkü Xbox 360'ın yapabilecekleri ortada. Örneğin oyun diğer platformlarda 60 FPS'de çalışırken bu sürümde oyun 30 FPS'de çalışıyor. Fakat diğer tüm özellikler aynı, 6'ya 6 maçlar, duvarda yürümeler, Titan indirmeler..."

"Biz Xbox 360 kullanıcılarının oyunu diğer platformlarda oynayanların aldığı zevkin aynısını almalarını istedik. Fakat bunu yapmak biraz uzun sürdü. Biraz zamana ihtiyacımız vardı, Respawn ve EA sağolsun bize bu zamanı verdi."

Titanfall, Xbox 360 için 8 Nisan'da raflarda yerini alacak. Bizi takip etmeye devam edin, iyi oyunlar!

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.