Geçtiğimiz hafta geride bıraktığımız E3 sayesinde, Thief 4 ile ilgili detaylar ortaya çıktı.
Oyunun pre-alpha versiyonu için çalışmalara el atma şansı bulan Eidos Montreal İletişim Müdürü, Q&A'da oyun ile ilgili yeni bilgiler yayınladı. Oyundaki en önemli detaylardan bir tanesi, can ve odaklanma özelliği kendiliğinden yenilenmeyecek, ve bunları yetirmeniz için idareli kullanmanız gerekecek. Diğer detaylar şöyle,
- Kilit açma özelliği, odaklanma özelliğini kullanıp kullanmamaya göre değişecek. Garret, oyun dünyasında, herhangi bir yerden bir şey çalabilecek.
- Oyunda hem minimap hem de tam harita desteği olacak.
- Oyunu sadece işleri gizlice yaparak tamamen bitirebileceksiniz. Korumaların bakış açısı nereye baktıklarına göre değişecek. Eğer iki koruma yüz yüze bakıyorsa, birbirlerini engellemiş olacaklar.
- Odaklanma oyunda çok büyük ve önemli bir role sahip olacak. Mesela, Garret kilit açarken, odaklanmayı kullanırsa, içeriyi de dışarıyı da görebilecek.
- Garret, daha yükseklere tırmanmak için ve ayrıca kendisini düşmelerden kurtarmak için, "Claw" (pençe) adı verilen bir tırmanma aleti kullanabilecek.
Thief 4, PS4, Xbox One ve PC için 2014'te çıkacak.