Avatar
Yazar: Kaan GEZER, Editör Yazım tarihi: 24.01.2017

Video oyunları, genelde insanları eğlendirmeyi ve mutlu zaman geçirmelerini hedefler. Bu yüzden, birçok video oyununda kesin bir duruş göremeyiz. Fakat The Last of Us böyle değildi. Oyunun kendine ait derin ve etkili bir senaryosu, senaryosu kadar da etkileyici karakterleri vardı. En önemlisi de, oyunun belli bir bakış açısı bulunuyordu. Çok küçük bir kesim oyuncu, bu tür kişisel politikalardan rahatsız ve oyunun geliştirici ekibinden Neil Druckmann da bunun farkında. İşte bu yüzden Neil Druckmann, The Last of Us Part II hakkında bir açıklama yaptı ve serinin ikinci oyununun, aynı ilk oyun gibi, kişisel politikalardan kaçınmayacağını söyledi.

The Last of Us Part II

Yukarıda bahsettiğimiz durumu, Neil Druckmann'a Twitter üzerinden soru soran bir fan ortaya çıkardı. Bu fan, direkt olarak Neil Druckmann'a bahsettiğimiz konu hakkında bir soru sormuştu. Neil Druckmann ise şu sıralar silinmiş olan bu gönderiye, "Hayır, yapamayız. Yazarlar, dünya görüşleri dışında çalışırlar. Örneğin, ilk oyunun finale yakın sahneleri benim kişisel politikamdan çok ilham alıyor." şeklinde cevap verdi. Neil Druckmann bu konuda oldukça haklı. Sonuçta bu seriye can veren, serinin başarılı olmasını sağlayan en büyük isim o. Ayrıca oyunun senaryo ve evren yönünden bu kadar sevilmesinin sebebi ise bu ismin kendi görüşünü, oyun içerine aktarması. Peki, sizlerin bu konudaki yorumu nedir?

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.