Take-Two Interactive CEO’su neler söylediğine kulak verelim

Take-Two Interactive CEO’su neler söylediğine kulak verelim

Strauss Zelnick'ten ilginç açıklamalar

Grand Theft Auto yayıncı kuruluşu Take-Two Interactive’in CEO’su Strauss Zelnick, New York’ta yapılan bir konferansta şirketin geleceği ile ilgili son derece samimiydi. Daha fazla zombi, oldukça fazla GTA V ve Amerika’da MMO’ya hayır.

Strauss Zelnick, chairman of Take-Two  Interactive Software, speaks at the Reuters Media Summit in New YorkGrand Theft Auto V’in çıkışına aylar kala, şirketin gelecek için planlarını çoktan yaptığını görüyoruz. MMO oyunlarını üretmesine rağmen bunların Amerika’da yayınlanmayacağı planlanmakta. World of Warcraft and EverQuest konferansta, “Bakıyoruz ve diyoruz ki ‘Amerika’da kaç tane MMO oyunu başarılı olabildi?’ İki. World of Warcraft ve EverQuest. Bu oldukça kötü bir yüzde” diyor.

Şirket, NBA 2K Online’ı yayınlamak için Çin’li Tencent ile ortaklık kurdular. Civilization Online’ın ise çalışmaları devam etmekte.

Şirketin seri oyunları için endişe edilmesine gerek. Take-Two kullanılmış oyun marketini desteklemek gibi bir planı yok.

Bunun yerine, daha az satılacak yada takas edilecek oyunların üretilmesi için çalışıyoruz.

“Kullanılmış oyunlar ile ilgili görüşümüz, kullanılan oyunu alan kişiyi cezalandırmaya karşı gelerek, alıcıyı hoşnut etmeye çalışmalıyız.” diyor Zelnick.

Zelnick zombi oyunlarının büyümesinin bir hata olmadığından bahsediyor.

“Herkes, herzaman için zombileri sever” diyor Zelnick. “Zombileri herşekilde kullanmak isterim. İyi satıyorlar.”

Red Dead Redemption’ın Undead Nightmare oyunu şirket için büyük bir başarıydı. Bu durum zombi DLC’lerinin gelecek için belirsizliği hakkında bir ip ucu sağlamakta.

Grand Theft Auto V’e bakacak olursak, Zelnick, eğer planlandığı gibi giderse 3 değiştirilebilir ana karakterin hikaye açısından yayıncı standartlarında olacağına inanmakta. Zelnick, tamamen farklı kişilikli olan karakterler arasındaki değişimin çok yönlülüğü ile oyuncu, hikayenin gelişimini kusursuz bir şekilde deneyimleyebilecek ve sektörün standarlarının tekrar tanımlanabileceğine inanıyor. Çünkü Take-Two değiştirilebilir karakter ölçeğini deneyen ilk şirket ve diğer firmalar ise sadece bizi yakalamaya çalışacak.

“A B-ürünleri yalnızca satmayacak” diyor Zelnick. “ve hatta A-ürünü satışta oldukça rekabetli olacak.”

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın