Avatar
Yazar: Mert Durmaz, Editör Yazım tarihi: 28.09.2016

124 milyon dolarlık bağış rakamını aşarak rekorları altüst eden oyun Star Citizen'ın yaratıcısı Chris Roberts, yapımla ilgili çok iddialı sözler söyledi. Ünlü geliştiriciye göre, eskiden en iyi uzay simülasyonu olan Star Citizen, artık daha da iddialı bir konuma yükselerek en iyi simülasyon oyunu olmuş.

Star Citizen

Chris Roberts'ın Gamers Nexus adlı internet sitesine verdiği röportajda, "Star Citizen, benim beklentilerimi de aştı. Eskiden en iyi uzay simülasyonu olarak gördüğüm yapım artık benim gözümde en iyi simülasyon oyunu olmuş durumda. Özellikle rastgele gezegen oluşturma mekaniğini oyuna eklememizle birlikte bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Tabii ki bu imkanlar tüm destekçilerimiz sayesinde oluyor. Frankfurt'taki ofisimizi açarak, çok yetenekli insanları bu sayede işe alabildik. Yeni geliştirici arkadaşlarımızın katkılarıyla beraber gezegenlere iniş sistemini getiriyor olmamız, birçok yeni oyun içi fırsatı da oyunculara sunuyor. İnsanları ve eşyaları kurtarabilmek, kendinize has mekanlar oluşturabilmek gibi birçok şey yapabileceğiz. Bundan önce daha sınırlı bir oyun alanımız vardı. Sadece uzay ve uzay istasyonlarında etkileşim kurabiliyorduk. Sadece bir oyuncu gözünden değil oyun tasarımcısının gözünden de bu çok güzel bir şey. Çünkü çok daha fazla seçenek ve fırsat, tasarımcıya sunulmuş oluyor." diyen ünlü geliştirici, yapımın aslında kendi beklentilerinin de üstünde bir performans sergilediğini belirtiyor.

Alfa 3.0 sürümünün sene sonuna doğru geleceğini duyuran geliştirici ekip, aynı zamanda 9 Ekim 2016'da CitizenCon'u düzenleyecek. CitizenCon'da, rastgele gezegen oluşturma ve gezegene iniş mekaniklerinin 2. versiyonlarını göreceğiz. Gamescom 2016 sunumuyla birlikte büyük heyecan yaratan yapım için, daha büyük içerikler yolda gibi görünüyor.

 

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.