Gün içinde Marvel Games kreatif yönetmeni Bill Rosemann, Insomniac Games'in kreatif yönetmeni Bryan Intihar ve Marvel dijital medya yönetmeni Ryan Penagos birlikte bir Periscope yayını yaptılar. Bu yayının asıl amacı, yeni gelecek Spider-Man hakkında yeni bilgiler vermek ve kuşkusuz oyun için oluşan beklentiyi artırmaktı.
Bryan Intihar'in yayında söylediklerine göre, oyundaki ilerlemeyi kontrol etmek için her hafta sonu evinde oynadığını ve bu çabanın sonucunda her oynayışında kendini geliştirdiğini öğrendik. Aynı zamanda Bryan Intihar'a göre New York sokaklarında dolaşmak, oyunun en eğlenceli kısımlarından biri olacak. Şahsen serinin son çıkan oyunu olan, 2012 çıkışlı The Amazing Spider-Man oynarken, en çok keyif aldığım noktalardan biriydi sokaklarda gezinmek. Eminim ki yapımcısı her ne kadar farklı olsa da, bu oyun için de aynı tadı fazlasıyla yaşayacağımı düşünüyorum.
Yayının devamında söz alan Bill Rosemann ise, sadece bir sahne okuduğunu ve okuduğunu sahneyi harika bulduğunu belirtti. Sözlerinin devamında, E3 2017'den bu yana oyunun gelişiminin de inanılmaz olduğunu söyledi. Yayında konuşulan bir başka bilgi ise, süper kahramanımız şehri turlarken E3 2017'deki haline göre çok daha hızlı ve akıcı olacak. E3 2017'de gördüğüm hali bile gayet güzel gelirken, daha akıcı halinin beklentimi oldukça yükselttiğini söylemem lazım.
Oyunun arka planında olan bir konsept ise, hiçbir engelin Spider-Man'i engelleyemeyeceği. Yani etrafta deli dana gibi koşabilmemiz için hiçbir engel bulunmuyor. Başlıkta da belirttiğim gibi, işin en ilginç olan kısmı, kimseyi öldüremeyecek olmamız. Canınızı sıkan birini, bir binanın tepesinden fırlatsanız bile, koca kalpli kahramanımız buna izin vermiyor. Hemen ağlarına başvurarak fırlattığımız insanı kurtarıyor.Oyunlarda katliam yapmayı sevenler için üzücü bir mekanik olacağı kesin fakat Spider-Man özünde de böyle birisi değil mi?