Avatar
Yazar: Ayberk Yatağan, Editör Yazım tarihi: 10.02.2014

Sniper Elite 3 geliştiricisi Rebellion, geliştiricilerin neden 1080P'nin PS4'e nazaran Xbox One'da daha zor olduğuna ışık tuttu.

sniper-elite-3

GamingBolt ile konuşan yapımcı Jean-Baptiste Bolcato, problemin Xbox One'ın eSRAM'inde yattığını söyledi.

"1080P'yi başarmak için, Xbox One'ın maksimum güce çıkarmak daha karışık. eSRAM'in kullanması daha kolay. Tek problem, 1080P için boyutu biraz küçük. Bu küçük süper hızlı RAM ile her şeyi 1080P yapamayız. Yani, ya daha büyük bir parça kullanacaksınız ya da bir kaç küçük numara yapacaksınız."

"Xbox One biraz daha multimedia. Burada yapabileceğiniz ve yapamayacağınız işler var, çünkü multimedia hub'ı var. PS4'de bu yok. PS4, sadece bir oyun makinesi ve daha kuvvetli."

Bolcato işlerin değiştiğini söyledi ve PS3 ve Xbox 360 günlerinde, Sony'nin konsolunu kodlamak daha zordu dedi.

"Şimdi işler tamamen tersine dönmüş gibi görünüyor. Fakat bu çok daha güçsüz demek değil, sadece başlamak daha ağrılı. Şimdi iyi bir konumdayız, fakat ilk aylar tam bir cehennemdi."

"Fakat, tüm Xbox One 1080p problemi Microsoft'un radarında. Microsoft daha hızlı ve 1080P'de daha rahat çalışan yeni bir SDK yayınlıyor. Altı ay önce endişeliydik fakat şimdi değiliz. Daha iyiye gidiyor."

Bizi takip etmeye devam edin..

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.