Skyrim, Remedy Firmasına Motivasyon Kaynağı Olmuş

Skyrim, Remedy Firmasına Motivasyon Kaynağı Olmuş

The Elder Scrolls serisinin 5. oyunu olan Skyrim, Remedy stüdyolarının imtiyaz sahibi patronu Oskari Hakkinen’in sözlerine göre; firmaya “hikaye ağırlıklı” oyun yapmaya devam etmek konusunda esin kaynağı olmuş. Skyrim’in yanısıra Battlefield ve Call of Duty serilerinin de hikaye tabanlı başarılarına dikkat çeken Hakkinen, “CoD ve BF serileri Amerika’da çok iş yapıyor, bunlar zaten talep gören oyunlar. Bunların yanısıra Skyrim ve diğer RPG oyunlarının da başarılı olabilecek kadar iyi hikayelere sahip olmaları çok güzel” diye ekledi.

“Bu durum bizi, hikaye ağırlıklı oyunlar hazırlamaya motive ediyor, çünkü hikayelerden hoşlanan bir kitlenin var olduğu aşikar” diyen Hakkinen devam etti: “Skyrim gibi oyunların başarılı olduğunu gördükçe, oyunlardaki hikayenin yoğunluğunu azaltmak için hiç bir sebep göremiyoruz. Oyunlarımızdaki hikayelerin hepsi çok karmaşık olmasa da oyuna koydukları ağırlık büyük ve biz bunu değiştirmeyi düşünmüyoruz.”

Hakkinen daha önce de Alan Wake’in PC versiyonunun çıkışında, “hikaye anlatmak genlerimizde var” demişti.

*Siz hikaye ağırlıklı oyunları nasıl görüyorsunuz ?

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın