Rocket League çapraz platform desteğine 2018 senesinde kavuşabilir

Rocket League çapraz platform desteğine 2018 senesinde kavuşabilir

Daha çok rakip, daha çok heyecan geliyor.

Çıktığı hemen her platformda beğeniyle karşılanan Rocket League, 2018 senesinde de yeniliklerine devam edecek. Daha fazla oyuncuyu, aynı sahada, birbirleriyle buluşturmayı hedefleyen oyun yapımcıları, oyuna dair yeni gelişmelerle gündeme gelmeyi sürdürüyor. PC, PlayStation 4, Xbox One ve son olarak da Nintendo Switch kullanıcılarının beğenisine sunulan oyun, bahsi geçen platformları, çapraz platform desteği ile birbirine bağlamanın farklılığını yaşatacak gibi.

Rocket League çapraz platform desteğine kavuşuyor

Bir forum sitesindeki kullanıcının, oyunun destek ekibine yönelttiği soru sayesinde açığa çıktı yeni gelişmeler. Kullanıcı, sorusunda, oyunun platformlar arası müsabaka sistemi üzerine çalışıp çalışmadıkları ve eğer çalışıyorlarsa ne zaman bu özelliğe kavuşabilecekleri şeklindeki bir soru yöneltti. Rocket League destek ekibi ise soruyu, olumlu bir biçimde yanıtlandı. Rocket League destek ekibi, soruya verdiği cevapla, 2018 senesi içinde çıkacak sürümler için platformlar arası mücadele desteği üzerinde çalıştıklarını ifade etti.

Yaklaşık 40 milyon oyuncusu olan Rocket League, sadece oynandığı platformdaki rakip ve takım arkadaşlarıyla etkileşime izin veriyordu. Böylelikle PC oyuncuları, PlayStation 4 sahipleriyle; Xbox One kullanıcıları da Nintendo Switch oyuncularıyla mücadele edebilecekler. Verilen örnek de çaprazlama yaparak çoğaltılabilir tabii. Oyunun kendisinin ilginç bir fikir olduğunu kabul ediliyor zaten.

Oyunlarda çapraz platform desteği son dönemde Windows 10 ve Xbox One oyunları için yapılmaktaydı. İki Microsoft merkezli sistemde, çapraz platform desteği kullanımı biraz daha kolay gerçekleştirilebiliyordu. Street Fighter V, PC ve PlayStation 4 sahipleri, çevrim içi mücadelelerde karşılaşma imkanı sunulurken, bazı aksaklıkların yaşandığı haberleri de gelmekteydi. Bakalım Rocket League, oynanabildiği tüm platformları birbiriyle etkileşime sokarken, nasıl bir uyumluluk sonucu verecek?

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın