Avatar
Yazar: Serkan Mehmedali, Editör Yazım tarihi: 12.10.2016

Tomb Raider serisinin yeniden yapılmasının ilk meyvesini 2013 yılında görmüştük. O günden beridir de serinin üzerindeki ilgi, alaka ve sevgi giderek büyüyor. Square Enix tarafından yayınlanan ve Crystal Dynamics tarafından başarıyla geliştirilen Rise of the Tomb Raider, hem oyuncular hem de oyun sektörü içerisindeki insanlar tarafından Tomb Raider'ın üstün başarı sergileyen bir seriye temel attığı düşünülüyor.

Rise of the Tomb Raider

Geçen sene bu yayıncı ve yapımcı ikili, devam oyunu olan Rise of the Tomb Raider'ı çıkardı ve tartışmalı olarak 2015'in en başarılı oyunlarından biri olarak görüldü. Bildiğiniz üzere bu oyunun yapımında Microsoft'un büyük bir payı oldu. Bunun da karşılığı olarak uzun bir süre sadece Xbox One'a özel bir oyun olarak sunuldu. Fakat bugün, Rise of the Tomb Raider nihayet PlayStation 4'e çıkış yaptı.

Microsoft'un bu işin içine elini atıp, kendi konsoluna sınırlı sürede özel çıkarmasını belki savunur belki savunmazsınız, fakat tartışmasız Square Enix'e Tomb Raider serisi için fazlasıyla inanç ve güvence sağladıklarını hepimiz söyleyebiliriz. We Write Things'e özel röportajda Crystal Dynamics çalışanı Chris Johnston, bu partnerlik hakkında, "Microsoft bizim Tomb Raider hakkındaki görüşlerimizi ve yapmayı arzuladığımız oyunu bize fark ettirdi. Kendiler beraber çalışılması mükemmel bir ekip. Microsoft ile çok eskiye dayanan bir geçmişimiz var ve büyük gurur duyduğumuz bu oyunu yapmamızda büyük payları var." şeklinde konuştu.

Oyuncular bugünden, yani 12 Ekim 2016 tarihinden itibaren Rise of the Tomb Raider'ı PlayStation 4 de dahil olmak üzere, Xbox One, PC ve Xbox 360'da oynayabilirler. Oyunun ayrıca PlayStation VR sahipleri için de özellikleri var. Son olarak da 10 Kasım 2016'da çıkış yapacak PlayStation 4 Pro içinde yeni özellikleri ile Rise of the Tomb Raider'ı oynayabilirsiniz.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.