PUBG # 22 güncellemesi şu anda Sunucularda
Bu güncellemeyi okurken 3 seviye kaskını tak çünkü güncelleme ile savaş meydanlarındaki rekabetin biraz daha sertleşmesine neden oldu. #22 Güncellemesi, PUBG’ye uzun zamandır beklenen bir Sıralama sistemini getirerek, bütün öğrendiklerinizi rank sisteminde yükselerek test etmenize yarıyor. . Bu yeni sistem hakkında daha fazla bilgi yakında geliyor!
Ayrıca, FIX PUBG hatalarından oluşan bir başka hata çözümünü de ekleyerek, sağlık ve atılabilir envanterlere yeni ve kullanışlı bir tekerlek menüsü ekleyerek, yinelenen veya istenmeyen skinlerinizi yükseltmeniz için bir yol ekliyor ve çok popüler bir taleple harita seçimini geri getiriyoruz.
Hadi güncellemeye bakalım!
FIX PUBG Güncellemesi
QOL
TEKERLEK MENÜSÜ: Envanteri açmadan veya bireysel kısayol tuşlarına basmadan öğelerin hızlı seçilmesi için hızlı-seçimli bir tekerleğe (Emote sistemi ile benzer UI’ye) erişen UI eklendi.
MINIMAP: Oyuncular artık mini haritayı büyütebilirler.
OYUNCU BEKLEME: Lobide ve oyun içi oyuncu sıralaması artık daha düzgün, böylece oyuncular oyuna girdiklerinde lobi sırasına göre sabit sayılara ve renklere sahip olacaklar.
ARKADAŞ UI: Arkadaş UI, çıkış yapan / bağlantısız takım arkadaşlarını göstermek için geliştirildi.
Hata düzeltmeleri
KARAKTER HAREKETİ # 01: Oyuncuların bazen duvarın yanında çapraz olarak hareket ederken merdivenleri çok daha hızlı tırmanabileceği sorunu düzeltildi.
DBNO OYUNCU DUVAR PENETRASYONU: Bazen bir oyuncuların karakterlerinin duvarlara nüfuz edeceği bir konu düzeltildi.
SUALTI: Su altındayken kayalara yakın yüzerken oyuncuların silah tutabileceği sorunu düzeltildi.
SÜRME DÜZELTME # 01: Bir silahı alıp aynı anda ayağa kalktığında, ayakta dururken karakterlerin kaydığı gibi gördündüğü sorunu düzeltildi. SLIDING FIX # 02: Bir oyuncunun belirli bir yükseklikten çıkmadan önce ayağa kalkarken ya da hareket ederken kaydığı görülen sorun düzeltildi. STUN VE ONFIRE ANIMASYONU: Flashbang ve Molotof’un stun ve yangın animasyonlarının tekrar tekrar çömelmesi / ayakta durması / eğilimi / veya bir silahın donatılması durumunda iptal edilmesi sorunu giderildi.
ARMED ANIMASYONU: Karakterlerin ara sıra silahlandıkları zaman silahsız olması sorunu çözüldü.
OYUNCU UI: Oyuncu UI’sinin bazen gözlemcinin görüşünde ortadan kaybolduğu bir sorun düzeltildi.
ADS BUG # 02: ADS’nin bir silahı donattıktan hemen sonra ADS’nin güvenilir olmayan bir şekilde çalıştığı sorunu düzeltildi.
ARAÇ ETKİLEŞİMİ: Bir oyuncunun motosikleti başka bir oyuncu aldığında bazen motosikletten çarpışma hasarı aldığı sorunu düzeltildi.
KARAKTER POZİSYONU # 03: Ekranın 180 derece sola veya sağa döndürüldüğünde ayaklarının sabit olmasına rağmen bir karakterin bazen döndürülmesi sorunu düzeltildi.
KARAKTER HAREKET # 01: Bir oyuncunun bir duvarın yanından adım atarken, bazen kapsam olarak gösterileceği sorunu düzeltildi.
VAULTING: Karakterlerin belirli yüksekliklerde konumlandırıldığında diğer karakterlerin üzerine gelebileceği sorunu düzeltildi.
CHARACTER MOTION # 02: Bir motosikletin inişinde bir oyuncunun bazen bir binanın zemininden geçeceği sorunu düzeltildi.
REPORT SPAMMING: Bir oyuncunun tekrar tekrar oynatılmasıyla bir oyuncunun birden fazla kez rapor edilebileceği sorunu düzeltildi.
LOBBY HP BAR DISPLAY: Sunucu tekrarından çıktıktan sonra bir karakterin HP çubuğunun bazen lobide gösterileceği sorunu düzeltildi.
POPPING # 01: Bir kullanıcının arabasının yakınına yaklaşırken bir karakterin animasyonunun yukarı doğru fırladığı sorun düzeltildi.
POPPING # 02: Bir karakterin animasyonunun, bir arabanın yakınında çömelip durduğunda yukarı doğru fırladığı sorunu düzeltildi.
Sıralama Sistemi, Liderlik, Bölge Yenileme
- Artık sunucu / bölge, oynatıcının yerel bölgesine bağlı olarak otomatik olarak kararlaştırılacaktır.
- Başka bir bölgeden bir oyuncuyla gruplaşıyorsanız, eşleştirme yapmak için en iyi bölgeye otomatik olarak karar verilir.
Uygulanan Rank Sistemi
- Toplamda 8 sıra bulunmaktadır
- Sıralama, Kazanılan Derece Puanlarına göre atanacaktır
- İlk sıranızı kazanmak için 10 geçici maç oynamanız gerekecek
- Sıralama promosyon / indirgeme yukarıdaki grafikte belirtildiği gibi toplam sıra puanlarına göre kararlaştırılacaktır.
İstatistik Sayfası Yenileme
Kariyer ve Liderlik ekranlarının UI’sini geliştirdi
Kariyer
Sıralamayı göstermek için geliştirilmiş kullanıcı arayüzü, KDA, Avg. Hasar vb. daha açık.
Leaderboard
100 sıraya kadar gösterecek Harita Seçimi
Harita Seçimi
- Harita seçimi geri geliyor makalemizde yazdığımız gibi map seçme, tekrar oynamak istediğiniz haritayı seçmenize izin vereceğiniz şekilde bir kez daha geri döndü
- Hızlı Katılmayı seçebilir veya haritaları tek tek seçebilirsiniz.
- Hızlı Katılma işlevi, haritanız ne olursa olsun, ilk mevcut oyuna girmenizi sağlar.
Skin Trade Up Sistemi
- Daha yüksek bir skin için ürün ticareti yapabileceğiniz bir Skin Trade Up sistemi ekledik.
- Birden çok basamaklı öğeyi ve BP’yi bir sonraki katmandaki skine yükseltebilirsiniz.
- Takas işlemi on eşyayı gerektirir ve alabileceğiniz maksimum seviye mavidir. Sistem dengesinden memnun kaldıkça sistemi daha da açmaya çalışacağız, ancak lütfen bu sistemle ilişkili herhangi bir BP maliyetinin değişebileceğini unutmayın.
- Gerekli BP tutarı, işlem görmekte olan kalemlerin seviyesine bağlı olarak farklıdır. Tüm gerekli ürünler olmadan ticareti başlatamayacaksınız
UI/UX
- Şifa ve atılabilir ürünlere hızlı erişim için bir tekerlek menüsü eklendi.
- Bunlar, her bir işlevi kullanmak için varsayılan tuşlardır. G / F1: Bombalar ~ / F2: İyileştirici / güçlendirici öğeler F4: Emote
- Emote aktivasyon kısayol tuşu `F4 olarak değiştirildi.
- Sağ fare tuşunu tıklayarak tekerleği iptal edebilirsiniz.
- Seni veya takım arkadaşlarınızı öldüren / ölen killfeed’deki oyuncuların nicknamelerini gizleme seçeneği eklendi.
- Ağ istatistikleri işlevine uyarı simgeleri eklendi
- Üç yeni simge Yüksek gecikmeyi, Gecikme varyasyonunu, Paket kaybını temsil eder Yüksek gecikme: Ping / gecikme süreniz çok yükseliyorsa sizi uyarır Gecikme varyasyonu: Gecikme varyasyon değişiklikleriniz çok yüksekse sizi uyarır Paket kaybı: Paket kaybı oranınız çok yüksek olduğunda sizi uyarır.
- Ekip arkadaşının giriş / çıkış durumu durumunu kontrol etmek için bir simge eklendi.
- Oyun içi lobi ve oyun arasındaki oyuncu sırası, oyuncuların oyuna girdiğinde lobi düzenine göre sabit sayılara ve renklere sahip olmaları için artık tutarlı.
- Minimap büyütmenin maksimum oranını yönetmek için bir seçenek eklendi.
- Otomatik yeniden yükleme seçeneği eklendi.
- Etkinleştirildiğinde, şarjörünüz boşken ateş etmeye çalıştığınızda otomatik olarak silahları reloadlar.
Varsayılan olarak, bu “Kapalı” olarak ayarlanmıştır ancak Oynatma menüsünde değiştirilebilir.
Performans
Karakter materyallerinin oluşturulmasını optimize ederek oyuncu performansını geliştirdik.
Özel Maç
Oturum bekleme odasında katılımcıların hesaplanması geliştirildi OBSERVER veya UNASSIGNED statüsündeki oyuncular, oynanabilir katılımcılarda hesaplanmayacaktır.
Daha fazla PUBG Güncellemeleri için kategoriyi ve siteyi takipte kalın