Leadergamer

© 2007-2020 Gamer Media Tüm Hakları Saklıdır. Bu sitenin veya içeriğinin hiçbir kısmı telif hakkı sahibinin izni olmadan çoğaltılamaz.

GamerMedia
Bizi Takip Edin
avatar
Yazar: Alperen Değer, Editör Yazım tarihi: 07.09.2021

Birkaç gün önce PlayerUnknown olarak bilinen Brendan Greene’in şirketten ayıldığını söylemiştik. Şirketten ayrılan Brendan Greene şuan “Prologue” isimli bir oyun üzerinde çalışıyor. Ve bu oyun hakkında birkaç yeni detay paylaştı. Oyunun büyüklüğünden oldukça fazla bahseden Greene, yeni oyununa çok güveniyor. Lakin Brendan Greene, bir sonraki projesi Prologue’un bazı oyuncular için “oldukça sıkıcı” olabileceği konusunda da uyardı.

Oyunun haritası olabildiğince büyük olacak.

GamesBeat ile yaptığı röportajda Greene, Prologue ve bunun sonunda ana projesi Artemis’e nasıl yol açacağı hakkında daha fazla bilgi paylaştı. Her iki oyun da Greene’in bugüne kadar bir oyunda görülenlerden daha büyük devasa bir açık dünya yaratma tutkusunun bir parçası. Bunu hepimiz anladık ve biliyoruz. Greene yaptığı yeni proje ile DayZ günlerini hatırladığını söyledi. Oyunun muazzam olduğunu ama haritanın bir süre sonra bittiğinde çok üzüldüğünü ve yaptığı oyunda bunun yaşanmayacağını söylüyor.

Greene’e göre Prologue, Avrupa ormanlarını andıran arazi ile 64km’ye 64km’lik bir dünyada gerçekleşecek. Bununla birlikte gerçekçi bir hava sistemine sahip olacak ve tam boyutlu bir kömür madeni içerecek. Oyuncular oldukça vahşi bir haritada oynayacak. Bununla birlikte haritada ulaşabilecekleri yerler belli olduğunda ellerindeki araçlarla oraya nasıl gideceklerini bulmaları en önemli unsur.

Prologue, tek oyunculu bir teknoloji demosu olacak ve Greene’in birçok oyuncu için çok heyecan verici olmayabileceği konusunda uyardığı bir “istediğiniz kadar öde” modeline sahip olacak. “Oyun hep belli rutinler arasında geçecek ve bence oldukça sıkıcı olacak.” diye itiraf etti. “Ateş yak, pencereleri tahtalarla kapat, soğuk havanın seni bayıltacağı düşündüğünde kendini koru. Ancak yine de, üzerinde mantıklı noktaları olan, bir şeyler yapabileceğiniz tutarlı bir dünya göstermek istiyoruz.”

“Red Dead Redemption 2 harika, ama sadece bir dizi senaryodan ibaret.”

“Red Dead Redemption harika, ama sadece bir dizi senaryo. Git bir bölgedeki tüm ayıları öldür, uzaklaş, geri gel ve hepsi tekrar geri dönmüş olacaklar. Dünyada anlamlı bir hayat olsun istiyorum. Bir bölgedeki tüm ayıları öldürürseniz, geyiklerin sayısı artmalı.”

Greene, Prologue’un daha çok sonunda tüm gezegen büyüklüğünde bir oyun haritasına sahip çok oyunculu bir çevrimiçi oyun olan Project Artemis’e yol açacağını belirtiyor. ” Kısacası, Prologue ile oynat düğmesine her bastığınızda yeni bir dünya göreceksiniz. Umarım, her seferinde farklı hissetmesi gereken yeterince farklı araziler olacaktır. Gelgelelim Artemis ile buna sahip olmayacağız. Muhtemelen gelip girebileceğiniz statik dünyalarımız olacak.”
Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.