Raporlara göre, Overwatch oyuncularının %22'si dahili grafik kartı, yani onboard kullanıyor.
Blizzard oyunları, abartıya kaçmayan grafikleri ve iyi optimizasyonları ile yıllardan beri çıkmış oldukları her platformu zorlamadan, en iyi performansı vermek üzere tasarlandı. Bu çoğumuzun sevdiği bir durum fakat, optimizasyonla uğramak istemeyen geliştiricilerin sayısı da bir hayli fazla. Blizzard bu sayede birkaç adım öne çıkmayı başarıyor.
Blizzard'ın kıdemli yazılım mühendisi Ryan Greene, GDC 2017'de yaptığı konuşmasında ortaya çıkan bir dedikodunun varlığını doğruladı. Greene'e göre, Overwatch oyuncularının %22'si dahili grafik kartı kullanıyor. Yani onboard adını verdiğimiz, ekran kartı olmadan işlemci üzerindeki grafik biriminin çalıştırılarak kullanılması. Eskiden bu biraz imkansızdı fakat, gelişen teknoloji ile birlikte işlemcilerin üzerindeki grafik birimleri de oldukça iddialı bir konuma geldi. %22'lik bu orana netbook, ultrabook, harici ekran kartı kullanılmayan notebook'lar gibi birçok farklı dizüstü bilgisayarı kullanıcısı da giriyor.
Overwatch, 24 Mayıs 2016’da PC, PS4 ve Xbox One için yayımlandı. Ayrıca, sizler için incelediğimiz PlayStation 4 Pro ve PlayStation VR incelemelerine ilgili bağlantılardan, 2017 yılında çıkacak oyunları ise bu haberimizden ulaşabilirsiniz.
VG247 Türkiye’yi Facebook, Twitter ve Youtube üzerinde takip etmeyi unutmayın!