Leadergamer

© 2007-2023 Gamer Media Tüm Hakları Saklıdır. Bu sitenin veya içeriğinin hiçbir kısmı telif hakkı sahibinin izni olmadan çoğaltılamaz.

Avatar
Yazar: Yaşar Baturalp Artar, Editör Yazım tarihi: 09.11.2016

Oyunları etkileyici hale getirmeyi ve oyunculara çözmek uğraşabilecekleri ilginç sırlar sunmayı başaran Blizzard, bunların bazen çok uzadığının farkına varmış gibi görünüyor. Overwatch'un yeni karakteri Sombra'nın oyunun beta testinden beri dosyalarda veya oyun içinde bir yerlerde gözükmesi artık oyuncuları sıkmaya başlamıştı. Sombra'nın tanıtılması ile birlikte Blizzard'ın yaptığı öz eleştiri sonrası bu gibi mini oyunlarla uzun bir süre karşılaşmayacağımız kesinleşti.

Overwatch

Overwatch henüz çıkışını gerçekleştirmemişken ve beta testinde oyunculara kendisini gösterirken bile oyunda Sombra bağlantılı bazı içerikler bulunuyordu. Bir süre sessizliğini koruyan karakterden gelen bilgiler oyunda bir QR kodunun bulunmasıyla artmaya başladı. Blizzard'ın videolarındaki şifrelenmiş mesajlar, çözülemeyen gizemler ve oyun içindeki görüntüler iyice oyuncuların canını sıkmaya başlamış ve işler fazlasıyla uzamıştı. Karakter BlizzCon 2016 fuarında tam anlamıyla tanıtılana kadar bu işin gereğinden fazla uzadığına dair tartışmalar son bulmadı.

BlizzCon'da Kotaku'nun sorularını yanıtlayan Overwatch tasarımcıları, bu tür ipuçları dizisi oluşturmakta veya bir mini oyun yaratmakta iyi olmadıklarını kabul ediyor ve daha önce böyle bir şey yapmadıklarını belirtiyorlar. Buna rağmen bunun bir başarısızlık olmadığı ve Sombra'nın başka bir şekilde yapamayacakları kadar iyi tanıtıldığını da ekliyor tasarımcılar. Oyunun baş karakter tasarımcısı Geoff Goodman, uzun bir süre boyunca buna benzer bir etkinlik görmeyeceğimizi belirterek oyuncuların canını sıkmayacaklarını da söylüyor. Görünen o ki Blizzard geri bildirimleri oldukça yapıcı bir şekilde değerlendirmiş.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.