Leadergamer

© 2007-2020 Gamer Media Tüm Hakları Saklıdır. Bu sitenin veya içeriğinin hiçbir kısmı telif hakkı sahibinin izni olmadan çoğaltılamaz.

GamerMedia
Bizi Takip Edin
avatar
Yazar: Furkan Yılmaz, Editör Yazım tarihi: 04.03.2021

Outriders yapımcıları, oyunlarındaki gereksiz ara sahneler hakkında bir açıklama yaptı. Geliştirici People Can Fly, yakında çıkacak olan Outriders oyununda, neden bu kadar çok ara sahne olduğunu tasarım seçimi olarak açıkladı. Bu seçimi yapmalarının nedeni de tasarımın, oyundaki üç oyunculu mod için daha uygun olmasıymış. Yani, bu ara sahneler sayesinde üç oyunculu mod, daha kolay şekilde geliştirilirmiş.

Outriders içindeki gereksiz ara sahneler neden kaldırılamıyor?

Eurogamer’a konuşan yapımcılar, oyundaki zıplama ve kapı açma gibi mekanikleri üç oyunculu modda senkronize edebilmek için bu ara sahnelerin gerekli olduğunu söyledi. Açıklamalarına devam eden yapımcılar, “Bir arkadaşımın şehrin yanında, Rift Kasabası’nda olduğunu hayal edelim. İkincisi, ana yol boyunca oradaki düşmanlara doğru ilerliyor. Oraya gidip üç farklı alanı tetikleyemem çünkü özel sunucular olmadan bu bir işe yaramayacaktır.” dedi.

Olayı daha da açmaya çalışan Piotr Nowakowski, “İkincisi, bu geçişi tetiklersem diğer oyuncular da ışınlanacak. Sonra, nerede olduklarıyla ilgili kafaları karışacak. Fikrimiz, belki tam olarak istediğimiz gibi çalışmasa da tüm oyunculara neler yapmak istediğimizi gösterebildik.” dedi. Ekibin önemli isimlerinden Bartek Kmita da kapılarla ilgili bir açıklama yaparak, “Oyunu test ettiğimiz aşamada, kapıdan giren oyuncuların farklı noktalara ışınlandığını fark ettik. Kapı örneği, çok güzel bir örnek. Tüm oyuncuları aynı bölgeye ışınlayabilmek için bu ara sahneler gerekliydi.” dedi. Outriders demosu, geçen hafta oyuncularla buluşmuştu.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.