Günümüzün en büyük sıkıntılarından biri olarak gösterebileceğimiz ganimet kutuları, anlaşılan bir tek bizim canımızı sıkmıyor. Yani, aslına baktığımızda, ganimet kutularıyla arası fazlasıyla iyi olan oyuncular da var, fakat basit şeyler için cüzdanımızı yakması, en azından bizim canımızı sıkıyor. OpenCritic isimli, günümüzün fazlasıyla bilinen internet sitesi de, görünüşe göre bu konuda bir şeyler yapmaya hazırlanıyor.
İncelemelerin bir arada bulunabildiği OpenCritic, ganimet kutuları barındıran oyunları da sınıflandırmaya hazırlanıyor gibi görünüyor. Haberimizin en sonunda da görebileceğiniz Twitter gönderileri, resmi OpenCritic profili tarafından yayımlandı. Daha ilk gönderide, "Ganimet kutularına karşı duracağız. OpenCritic'e, iş modeli bilgilerini ekleyebileceğimiz yollar arıyoruz." şeklinde tepkisini ortaya koyan ekip, bu işin peşini pek de bırakmayacak gibi görünüyor. Zaten artık birilerinin bu duruma dur deme zamanı gelmişti.
Tüm bunların haricinde, 2017 yılında çıkacak olan oyunlar ve 2018 yılında çıkacak olan oyunlar yazılarımıza göz atabilirsiniz. Önümüzdeki günlerde bizleri çok güzel oyunlar bekliyor. Fakat yeni oyunlardan ziyade, daha dar bir yelpazede güzel oyunlar arıyorsanız, en iyi PS4 oyunları yazımıza göz atabilirsiniz. En iyi PlayStation 4 oyunları listemiz uzun geldiyse, sizi en yeni ve PlayStation kullanıcıları tarafından muhtemelen çokça tercih edilen oyun ile tanıştıralım: FIFA 18 inceleme. Eğer futbol temelli bir oyun yerine, daha hızlı ve daha silahlı bir oyun arıyorsanız, Destiny 2 inceleme yazımıza da göz atabilirsiniz.
Son olarak, kardeş sitemizin GTA Online rehberi: taktik ve ipuçları, hileler, modlar ve oyun hakkında her şey yazısına bakmayı ve bizlerin sosyal medya kanallarını takip etmeyi unutmayınız. Facebook ve Twitter sayfalarımızdan aktif olarak haber paylaşımları yapmaktayız.
We're going to take a stand against loot boxes. We're looking into ways to add business model information to OpenCritic.
— OpenCritic (@Open_Critic) October 9, 2017
Let us know your thoughts on how we can categorize and display "business model intrusiveness" on game pages in a fair and scalable way.
— OpenCritic (@Open_Critic) October 9, 2017
- Exclusively paid vs can be acquired in game
- Prompts during gameplay vs dedicated store
- 100% unlock completion time with no payment— OpenCritic (@Open_Critic) October 9, 2017