Leadergamer

© 2007-2020 Gamer Media Tüm Hakları Saklıdır. Bu sitenin veya içeriğinin hiçbir kısmı telif hakkı sahibinin izni olmadan çoğaltılamaz.

GamerMedia
Bizi Takip Edin
avatar
Yazar: Mahmut Emin Uluç, Editör Yazım tarihi: 02.09.2021

Çıkışından bu yana sürekli güncelleme alan No Man’s Sky, yeni güncellemesi Frontiers çıkışını yaptı. No Man’s Sky Frontiers güncellemesi oyuna ücretsiz olarak dün geldi. Ayrıca Hello Games’in geliştirdiği oyuna gelen yenilikleri sizlere anlattık.

No Man’s Sky Frontiers güncellemesi, oyunun 17. büyük ücretsiz güncellemesi oldu

İçinde, usule göre artık kendi uzaylı yerleşiminizin Overseer’sınız (Gözetmensiniz). Bu pozisyondayken seçimler yapacak, vatandaşlarınıza rehberlik edecek, yeni yapılar geliştirecek ve halkınızı Sentinel’lerden koruyacaksınız. Ayrıca, kendi özel üssünüzü inşa etmek için temel binaya yapılan büyük revizyondan da yararlanabilirsiniz. No Man’s Sky Frontiers güncellemesi, nüfuslu yerleşimleri evrene tanıttı ve bu topluluklarla karşılaştığınızda, onlara yardım etmeyi, “gelecekteki refah ve mutluluklarını sağlamayı” ve sonunda bu başlangıç ​​yerleşimlerini kasabalara ve hatta daha büyük bir kentsel alana dönüştürmeyi seçebilirsiniz.

Bir yerleşimde Overseer olmayı seçerseniz, kasabanızın yeni sakinler çekecek şekilde büyümesini görmek için yeni binalar inşa edebilirsiniz. Vatandaşların sorunlarını çözmenize, önemli kararlar almanıza, onları güvenli bir şekilde Sentinel radarlarının altında tutmanıza ve drone saldırılarına karşı savunmanıza yardımcı olmanıza ihtiyacı olacak. Bu yerleşimler, az miktarda eğitim sonrası ilerlemeden sonra ortaya çıkan yeni bir görevle doğal olarak bulunabilir. Ayrıca Space Station Cartographer’dan satın alınan haritalarda da bulunabilirler. Ve usule göre oluşturulmuş gezegen yerleşimleri artık tüm evrendeki yerleşik gezegenlerde bulunabilir. Güncelleme için yama notlarını sizlere çevirdik. Ve yerleşimler, üs oluşturma değişiklikleri, görsel iyileştirmeler hakkında daha fazla bilgi içerir, akış kaydetme hakkında bilgi içerir ve ayrıca bir hata düzeltmeleri listesi de vardır.

Settelement’ler (Yerleşim Yerleri)

  • NPC’leri bulmayı içeren Misyon Kurulu görevleri de oyuncuları yerleşim yerlerine götürecek.

  • Ayrıca oyuncular kimlik bilgilerini yerleşimin kalbindeki anıta gönderebilirler. Vatandaşlar tarafından kabul edilirse, yerleşimin Gözetimi olacaklar ve adını seçebilirler.

  • Her yerleşim ve yerleşim düzeni benzersizdir. Her bina, yalnızca oyuncu üssü inşası için mevcut olan parçalar kullanılarak prosedürel olarak oluşturulur.
  • Yerleşim durumu merkezi anıttan görülecek ve yönetilecek. Oyuncular Gözetmen Ofisini inşa ettikten sonra, yerleşimi ofislerindeki terminalden de yönetebilirler.

  • Yerleşimlerin beş temel istatistiği vardır: üretkenlik, nüfus, mutluluk, bakım maliyetleri ve Sentinel uyarı seviyesi.

  • Yeni teknolojileri araştırarak, şehre yeni yerleşimciler çekerek, yeni binalar inşa ederek, yerleşim politikaları belirleyerek ve daha fazlasını yaparak istatistiklerini iyileştirin!

  • Verimliliğin bakımından daha yüksek olduğu yerleşim yerleri, Denetçisinin kendileri için talep etmesi için değerli ürünler üretecektir. 

  • Yerleşimler, örneğin pahalı yeni bir teknoloji parçasını devreye soktuktan sonra borç alacak. Artan üretimden borç otomatik olarak geri ödeme yapacak.

  • Yerleşim yerleri borç içindeyken, Gözetmen ekstra ürünleri talep edemez. Anahtar statü bonusları, yerleşim özellikleri şeklinde dağıtıma çıkacak.

  • Güçlü özellikler daha zayıf olanların yerini alacak. Yerleşim özellik sınırına ulaştığında, daha zayıf özellikler stat bonusları olarak geri verecek. Ve daha iyi bir özelliğin yerini almayacak.

  • Zamanla, Denetçi karar vermeye gelecek. Bu istekleri takip etmeye yardımcı olmak için günlüğe yeni bir Yerleşimciler görevi geldi. Bu görev, gerektiğinde Gözetmenleri uyaracak.

  • Ayrıca her birkaç saatte bir, Gözetmenin bir karar vermesi gerekecek. Bunlar, yabancıları selamlamaktan, suçları çözmeye, yerleşim politikaları ve araştırma hedefleri belirlemeye kadar uzanır.

  • Bu kararlar, yerleşiminizi gelişen bir kasabaya dönüştürmeye yardımcı olacaktır. Ancak, Sentinel uyarı seviyesini izlediğinizden emin olun. Bu zamanla yavaş yavaş artacak ve yerleşime yönelik bir saldırıyı tetikler.

  • Yerleşimin vatandaşları kasabayı rutinlerine göre dolaşacaklar. Ruh halleri, yerleşimin genel mutluluğunun yanı sıra kararlarınıza kendi tepkilerinden ders çıkaracak.

  • Bu arada herhangi bir yerleşimci, mevcut düşüncelerine bir bakış atmak için gözetleyecek. Diğer yerleşimciler, gezerken düşüncelerini gösterecek ve Overseer’ın vatandaşlarının iç yaşamlarına dair bir içgörü kazanmasını sağlayacak.

Base Building (Üs İnşa Etmek)

  • Temel yapı menüsü, mevcut tüm parçalardan oluşan yeni bir ızgara ile değişti.

  • Izgara, mevcut tüm parçaların hızlı ve kolay bir şekilde önizlemesini sağlar ve ayrıca parça seçimine hızlı erişim sağlar. Oyuncular, ızgaradan yerleştirmek için bir parça seçebilir veya doğrudan düzenleme moduna geçebilir.

  • Yerleştirme modunda, oyuncular artık ölçek, renk, malzeme ve döndürme seçeneklerine hızlı erişime sahip. Yerleştirme modunda, oyuncular ilgili parçalar arasında hızla geçiş yapabilir veya bir sonraki yapı modülünü seçmek için parça ızgarasına dönebilir.
  • Yeni bir “ücretsiz yerleştirme” modu geldi. Bu, yakalamayı devre dışı bırakır ve parçaların birbiriyle kesişmesine ve yine de yerleştirme için geçerli olmasına izin verir. Ayrıca oyuncuların parçaları havada serbestçe yerleştirmelerine izin verir.

  • Oyuncular, yerleştirme modundan veya doğrudan parça ızgarasından Düzenleme moduna girebilir ve mevcut parçaları ayarlayabilir. Sadece parçayı hedefleyin ve uygun seçeneği seçin.

  • Düzenleme modundan, hızlı yapım için parçalar çoğaltılabilir. Veya yerine koymadan önce ince ayar yapmak için bir parçayı alın. Dekoratiften yapısala 250’den fazla yeni temel yapı parçası geldi.

  • Üç yeni yapı seti oyuna geldi– kereste, taş ve alaşım. Hâlâ çok yönlü ve yakalaması kolay olsa da, bu yeni setler önceki temel setlerden çok daha ayrıntılı ve görsel olarak daha çeşitlidir.

  • Bu setler eski ahşap, beton ve metal setlerin yerini alır. Eski setler artık öğrenilemez, ancak mevcut oyuncular için saklanacaktır.

  • Yeni setler bağlama duyarlıdır ve görsellerini bir bina içindeki konumlarına uyacak şekilde otomatik olarak ayarlayacaktır. Örneğin, çok katlı bir binanın tepesine yerleştirilen duvarlar, üstlerine ekstra süslemeler ekleyebilirken, altlarına yerleştirilen duvarlar ekstra destek kirişlerine sahip olabilir.

  • Aynı zamanda Exocraft sinyal güçlendiriciler artık Ticaret Karakollarını bulunabilir. Galaktik Ticaret Terminalinin temel duvar parçalarına yerleştirilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi. Galaktik Ticaret Terminali’nin artık oyuncu bazında çalışması için güce ihtiyacı yok.

  • Ayrıca araştırma ağaçlarından bir dizi kullanım dışı ve kullanılamaz temel parça kaldırıldı. Sinyal Arttırıcılar artık bölge başına bir tane ile sınırlı değil.

Görsel İyileştirmeler

  • Nebula efektleri oluşturmak için tamamen yeni görseller ile uzay gökyüzü önemli ölçüde iyileşti.

  • Aynı zamanda tüm oyundaki görsel efektler önemli ölçüde iyileşti – yıkım, çevre, savaş ve çok daha fazlası.

  • Mod seçme ekranı, topluluktan yeni bir dizi görüntü ile değişti. Tüm özel No Man’s Sky fotoğrafçılarına teşekkür ederiz!

  • Ayrıca ışınlanma sırasında tek bir siyah çerçeveye neden olan bir sorun düzeldi. VR’de yıldızlarla ilgili bir dizi oluşturma sorunu düzeldi.

Save Stream (Kaydetme Sistemi)

  • Kaydet/yükle sistemi gözden geçti. Konsolda, her kaydetme, beş kaydetme yuvasının hepsinin bir arada paketlenmesi yerine, artık kendi nesnesi olarak kabul ediliyor.

  • Sistem, mevcut tüm kayıtlar otomatik olarak kaydetti. Büyük ve uzun kaydetme oyunlarını kaydederken veya yüklerken meydana gelebilecek bir dizi kilitlenme düzeldi.

  • Olası kaydetme yuvalarının sayısı beşten on beşe çıktı. Kaydetme seçme ekranı artık ek yuvaları görmek/yeni bir oyun başlatmak için kaydırmayı destekliyor.

  • Yükleme yapmadan yerel olarak kaydetmek için keşiflerin sayısı iki katına çıktı. Hareketler ve temel yapı parçaları gibi tüketilemeyen Quicksilver ödülleri artık kayıt yuvasına özel değildir ve satın alındıktan sonra tüm kayıt yuvalarında kullanılabilir.

  • Ayrıca çapraz kaydetme Keşif Gezisi ödülleri, Unvanlar ve Katalog verileri artık diğer kaydetme verileriyle birlikte bulutla senkronize olacak. Aynı PC ve Windows oturumunda birden fazla kullanıcı artık Keşif ödüllerini, Unvanları ve Katalog verilerini paylaşmayacak.

Diğer İyileştirmeler

  • Keşif ekranında, bir gezegendeki tüm yaratık keşiflerinin tamamlandığını kaydetmek için basılan düğmenin netliği iyileşti.

  • Gezegendeki tüm canlıları keşfetmenin ödülü önemli ölçüde arttı. 

  • Sefer sonu geri sayımının netliği iyileşti.

  • Aynı zamanda Üçüncü Sezon yakında başlayacak ve heyecan verici bir dizi yeni ödül getirecek.

 Düzeltilen Bazı Hatalar

  • Diğer oyuncuların hedef yaratıkları/bitkileri/mineralleri keşfetmesiyle ilgili bir dizi görev sorunu düzeldi.

  • Saatlerini ayarlayan oyuncularla eşleştirmenin Keşif Gezisinin zamanından önce bitmesine neden olan bazı sorunlar düzeldi.

  • Konum geçerli olmasına rağmen oyuncuların inmesini engelleyebilecek bir dizi sorun düzeltildi.

  • Son Keşif yamasının fareyle üzerine gelindiğinde seçilmesini zorlaştıran bir sorun düzeldi.

  • VR’de keşif başlangıç ​​açılış ekranındaki metnin üst üste gelmesine neden olan bir sorun düzeldi.

  • Oyuncuların, istemcilerini doğru sürüme güncellemeden yeni bir Keşif Seferi başlatmasına izin veren bir sorun düzeldi.

  • Bytebeat ve arka plan müziği ile ilgili bir dizi karışık sorun düzeldi. Bir yoldaşın üzerine binmeden hemen önce okşarken oluşabilen bir animasyon sorunu düzeldi.

  • Biyolojik korkular için çarpışma algılamasının çok küçük olmasına neden olan bir sorun düzeldi.

  • Kilidi açılmamışsa jetpack iz adlarının görünmesini engelleyen bir sorun düzeldi.

  • Bir Exocraft’ın içindeyken bir gezegen haritası kullanırken meydana gelebilecek bir dizi kamera sorunu düzeltildi.

  • Bazı binalara ve üslere girerken yanlış etiketlenmesine neden olan bir sorun düzeldi.

  • Oyuncuların tehlike korumaları tükendiyse ancak artık aktif tehlikede değillerse tehlike hasarı almasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.

  • Bazı işaretçilerin başka bir gezegende olmalarına rağmen “burada yürüme zamanı” tahminine sahip olmalarına neden olan bir sorun düzeldi.

  • Ayrıca Xbox’ta oyuncuların oyuna giriş yapmasını engelleyecek nadir bir sorun düzeldi.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.