Mount & Blade II: Bannerlord içerisinde kullanılacak yeni teknolojiler gösterildi

Mount & Blade II: Bannerlord içerisinde kullanılacak yeni teknolojiler gösterildi

Oyuncular ise bu haberden sonra iyice heyecanlanacak.

Ülkemizde ve tüm dünyada büyük bir merakla beklenen Mount & Blade II: Bannerlord içerisinde kullanılacak yeni teknolojiler gösterildi. Taleworlds Entertainment tarafından yapılan açıklamalara göre artık Mount and Blade 2 Bannerlord oyununun içinde Global Illumination, Compute Shader Skinning ve Particle Shading teknolojileri bulunacak. Tüm bunların ne anlama geldiğini bilmiyor musunuz? Hiç problem değil, çünkü geliştirici ekip bu teknolojileri gösteren bir de video yayımladı. Eğer dilerseniz bahsettiğimiz videoya, yazımızın en sonundan göz atabilirsiniz.

Mount and Blade 2 Bannerlord

Bizler de isterseniz öncelikle bu teknolojilerden bir bahsedelim. Önce Global Illumination. Bu teknoloji sayesinde oyundaki ışıklandırmalar, gerçek hayattaki fiziklere daha yakın olacak. Ayrıca Global Illumination, oyunun arka planındaki otomatik bir sistemde çalışacak. Bu sayede oyuna mod yapan kullanıcılar, kendi yaptıkları modlardaki mekanlara, haritalara ve diğer tüm şeylere Global Illumination teknolojisini çok büyük bir kolaylıkla uygulayabilecek. Global Illumination haricinde bir de Compute Shader Skinning ve Particle Shading var tabii.

Mount and Blade 2 Bannerlord ile stabil bir performansa sahip olabiliriz.

Bu iki teknolojiye de çok detaylamasına girmeyeceğiz çünkü bizler bir geliştirici değiliz ve, çok detaylı bir şekilde bu teknolojileri bilmiyoruz. Bildiğimiz şey ise, Compute Shader Skinning teknolojisinin, oyunun, “Render” işlemini %50 ile %70 arasında kısaltabiliyor olması. Ayrıca bu teknoloji, oyunun performansı üzerinde de çok önemli bir role sahip. Mesela Taleworlds Entertainment ekibinin dediğine göre bu teknoloji sayesinde büyük savaş sahnelerinde bile sabit 60 FPS sağlanabiliyor.

Tabii Mount & Blade II: Bannerlord içerisindeki o büyük savaş sahnelerinde sabit 60 FPS almak, sizin donanımınıza göre ve seçtiğiniz grafik ayarlarına göre de değişecektir. Düşük güçlü bir ekran kartı ile, yüksek grafiklerde savaş sahnelerine girerseniz, 60 FPS almanız mümkün olmayacaktır. Donanımınız ile oyununuz kalitesi uyuşursa, sabit bir performans rahatlıkla alabileceksiniz. Compute Shader Skinning haricinde Mount and Blade 2 Bannerlord içerisinde bir de Particle Shading olacak. Peki, Particle Shading ne yapacak?

Particle Shading teknolojisi sayesinde çöl gibi sahnelerde ekran kartlarımız daha da az zorlanacak ve doğal olarak yine daha güzel, daha stabil bir FPS oranı alabileceğiz. Eğer dilerseniz oyunun geliştirici ekibi olan Taleworlds Entertainment tarafından yayımlanan yeni videoya da haberimizin en altından göz atabilirsiniz. Bakalım Global Illumination teknolojisi hoşunuza gidecek mi?


Mount and Blade 2 Bannerlord
Haberler


Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın