Avatar
Yazar: Cevdet Emre Kızılcan, Editör Yazım tarihi: 18.07.2018

Mavericks Proving Grounds MMO türüyle Battle Royale türlerini kesiştirmesi nedeniyle dikkatleri üzerine çeken bir oyun olarak karşımıza çıkıyor. E3'te geliştirici ekip Automaton'un önemli isimlerinden James Thompson'la 2018'in dördüncü çeyreğinde çıkması planlanan oyun hakkında röportaj yapıldı. James Thompson'a bu iki türü nasıl sentezleyeceklerine dair sorular iletildi. Bunların haricinde James Thopson, Automaton'nun oyuncuları için daha derin bir bir çoklu oyuncu tecrübesi sağlamaya çalıştıklarının da altını çizdi.

Mavericks Proving Grounds daha derin bir çoklu oyuncu tecrübesi hedefliyor

Mavericks Proving Grounds daha derin bir çoklu oyuncu tecrübesi hedefliyor

James Thompson, "MMORPG ve Battle Royale iki farklı tür, üstelik bunların içindeki Battle Royale henüz yeni yeni var olmaya çalışan bir tür. Bu tip oyunların yeni bir kitlesel çoklu oyuncu rekabetçi deneyimi adına sadece bir başlangıç noktası olduğunu düşünüyoruz. Bu yüzden Mavericks Proving Grounds'un yaptığı şey aslında, "Bakın, bu deneyimin çok daha güçlü ve iyi bir versiyonunu yapabiliriz." demek gibi oluyor. Mümkün olduğu kadar yeni teknolojinin imkanlarını zorlamaya çalışmasına rağmen Mavericks Proving Grounds'in yapmaya çalıştığı yegane şey deneyimi arttırmak." dedi.

James Thompson, “Klasik Battle Royale formülünün yanına her oyun bitirdiğinizde; bir tür kalıcı sosyal merkez, ödüller, kalıcı eşyalar, rütbe puanı veren ve sizi düşünmenizi sağlayan şeyleri açık bir dünyayla ödüllendirme sistemini ekledik. Bu da bizlere o klasikleşmiş olan MMORPG türünün elementlerini sağlamış oluyor. Hiç bir oyununuz boşa gitmiyor, hepsi elde edeceğiniz eşya için bir adım gibi düşünülebilir. Bu tip geliştirmeleri de Mavericks Proving Grounds'a ekleyerek deneyimini vermek istediğimiz şeye yaklaşıyoruz.” şeklinde bir ekleme de yaptı.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.