Avatar
Yazar: Evrim Kılıç, Editör Yazım tarihi: 17.04.2012

Eski Assassin's Creed baş tasarımcısı ve şimdinin Ubisoft Toronto patronu Jade Raymond'a göre, artık oyun endüstrisinin "olgunlaşması" ve çok satan içi boş yapımlardan uzak durması gerekiyor.

"Beş milyon kopya satmak için Michael Bay filmlerine denk yapımlar üretmek gibi bir ihtiyaç olduğunu sanmıyorum. Bir yapım heyecanlı olabildiği kadar anlamlı ve önemli noktalara temas eder halde olabilir, böyle düşünen yalnız ben değilim" diyen Raymond,"Ubisoft Toronto'da yapmaya çalıştığımız bu. Ben her eğlence aracının ya da sanat şeklinin ticari başarıya ulaşabildiği kadar onu seyredenleri düşündürüp onlara ilham verebileceğini de düşünüyorum" diye ekledi.

Raymond'a göre oyunların anlatım yönünden potansiyeli, ona verilen önemden çok daha yüksek. Şu an Ubisoft Toronto, yeni bir Splinter Cell oyunu ve özgün bir fikri mülk için çalışıyor.

*Siz Raymond'a hak veriyor musunuz? 

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.